Bekijk originele versie : Hoe hard moet je vechten?
Safira75
28-07-2002, 11:58
Hoe hard moet je vechten voor de liefde?
Als de ander zegt niet meer te willen.
Moet je je daar dan bij neerleggen??
Ik zou het nog 1 keer proberen. Maar als de ander nee blijft zeggen, dan houdt het voor mij op. Het is graag of niet. En het moet van twee kanten komen, want anders krijg je een hele ongezonde relatie.
Safira75
28-07-2002, 12:01
Maar als de ander zegt Vreselijk veel van je te houden...
IS de liefde tussen 2 mensen dan toch niet genoeg...?
Origineel gepost door Safira75
Maar als de ander zegt Vreselijk veel van je te houden...
IS de liefde tussen 2 mensen dan toch niet genoeg...?
Dan is er toch geen probleem?
Safira75
28-07-2002, 12:07
ken je dit verhaal:
Ik hou vreselijk veel van je. Maar ik moet nu alleen zijn. En ik weet niet of het nog goedkomt.
Ik denk nu, ik kan 2 dingen doen.
1. en punt erachter zetten
2. Vechten tot ik erbij neerval
snap je
Safira75
28-07-2002, 12:14
niemand advies??????????
Ik zou hem bedenktijd geven aan hem.En termijn stellen en zeggen dat hij goed moet nadenken wat hij wilt.Als hij een antwoord heeft en dat is NEE hij wilt niet verdergaan ja dan zal ik direkt een punt achter zetten.
Heb je relatieproblemen met Pablo?
Safira75
28-07-2002, 12:17
Origineel gepost door Stille
Heb je relatieproblemen met Pablo?
nou het gaat niet om mij- maar om een vriendin
Als ik in die positie zit zou ik die jongen bedenktijd geven en ruimte.Zodat hij alles op een rijtje kan zetten en goed over nadenken wat hij precies wilt in zijn toekomst.Je moet een termijn stellen voor hem.
Als hij zegt hij wilt niet verder gaan ja die antwoord accepteren.Ik bedoel het moet van twee kanten komen.Wat is een relatie als de één niet meer verder wilt of twijfelt.Je moet in een relatie 100% ervoor gaan.
Safira75
28-07-2002, 12:23
Origineel gepost door achmad
naar het vriendje lopen, zeggen dat jullie (die vriendin en die kerel)
direct moetten trouwen anders is zij voor de rest van zijn leven een droom.
allah is de weg, halal is de manier
Als ze dat doen zitten ze met een NOg groter probleem of niet dan...
Safira75
28-07-2002, 12:34
volgens mij niet hoor.
zulke beslissingen moetten nou eenmaal genomen worden in het leven en is lang niet de moeilijkste!
dit maakt hem een man, laat zijn liefde voor haar blijken en om te trouwen is een behoefte om allah een dienst te bewijzen, het zijn een paar vliegen in 1 klap!
makkelijk is anders maar de beste oplossing is vaak niet de makkelijkste
Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Maar ik bedoel enkel- als ze nu net problemen hebben. Is dat dan een slim moment om te gaan trouwen??
Safira75
28-07-2002, 12:41
daar kan ik niet over oordelen natuurlijk maar als je nu voor elkaar kiest, eventueel verloofd en voor de rest van de tijd veel geduld hebt, liefde geeft en oplossingen zoekt komt inshallah alles wel goed.
heel veel succes gewenst en dat allah hun steunen mag, beslama
Nogmaals ik snap heel goed wat je bedoelt! Bedankt voor je berichten!!!
Safira75
28-07-2002, 12:46
andere mensen nog advies?
Ik zou er in eerste instantie voor vechten en proberen de liefde van me leven weer voor me terug te winnen.
Als je merkt dat niet werkt, zit er maar ding op en hem te laten gaan. Het heeft geen zin om als een zielig persoon achter hem aan te blijven lopen.
Ik denk dat het ook aan de reden ligt waarom die persoon het heeft uitgemaakt, of je nog iets kan redden of niet.....
EsteeLauder01
28-07-2002, 15:27
Het feit dat iemand al aangeeft niet meer verder te willen zegt eigenlijk al genoeg. Zo'n uitspraak doet iemand (denk ik) enkel als die het meent.
Het spijtige is dat je daar niet veel aan doen, je kan iemand onmogelijk dwingen van je te houden. Het enige wat je wel kan doen is nog proberen een goed gesprek te voeren en eigenlijk te weten te komen wat de reden zou zijn.
Maar dit alles hangt uiteraard wel af in welke situatie men dit zegt, binnen een relatie of binnen een huwelijk. Binnen een huwelijk, als er misschien ook nog kinderen zijn, dan denk ik dat ik alles zou doen om het huwelijk te redden, al moet ik over lijken heen (grapje hoor... :D ).
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.