Bekijk originele versie : Naailes te breda?
b_karima
25-04-2007, 23:09
Salaam aleykoum dames,
Ik heb een nieuwe naaimachine gekocht alleen vroeg ik me af of jullie een buurthuis kennen of iets in die trant die naailes geeft?
Buurthuis in de Geeren (noord of zuid, kan het niet uit elkaar halen). Volgens mij iedere woensdagavond. Ik zal morgen navraag voor je doen. Heb het regelmatig in die wijkboekjes zien staan.
Of je kunt ook boug85 vragen, volgens mij weet zij meer.
Buurthuis in de Geeren (noord of zuid, kan het niet uit elkaar halen). Volgens mij iedere woensdagavond. Ik zal morgen navraag voor je doen. Heb het regelmatig in die wijkboekjes zien staan.
Of je kunt ook boug85 vragen, volgens mij weet zij meer.
jah dit klopt, het is noord:)
Bij die vrouwenstichting (kom ff niet op de naam) daarzo bij het station wordt ook elke week les gegeven door een kennis van mij :o
b_karima
26-04-2007, 10:37
barakalahoefiekoum lieve zusters (K)
JA buurthuis geeren noord.. tegenover de wensel cobergstraat heb je een buurthuis en daar is het elke woensdag avond 7 uur dacht ik
b_karima
26-04-2007, 10:40
Mash allah ik zal mijn man vragen waar het is, heb je meshein een nummer voor mij? en zuster woon jij ook in breda?
Mash allah ik zal mijn man vragen waar het is, heb je meshein een nummer voor mij? en zuster woon jij ook in breda?
JA telefoonnummer heb ik wel maar niet bij me ik ben nu aan het werk.. als ik thuis ben dan zal ik je het nummer geven:kus:
Ja ik woon ook in Breda:)
En als je liever in de ochtend wil dan hb je ook een in de linie doornbos vanaf tien uur dacht ik. ik kan wel via via aan een nummer komen. zou ook graag naailes willen maar heb door mijn onregelmatige baan helaas geen vaste dag vrij.
b_karima
26-04-2007, 10:52
MAsh Allah dan hoor ik nog wel van jullie (K)
b_karima
26-04-2007, 23:10
had iemand nog een nummer voor me? ik wilde vandaag langs gaan bij de buitenlandse vrouwen verenging, maar kon het niet vinden, ben later nog met mijn man terug gegaan maar niks....
(076) 522 81 65. Dit nummer van het Buitenlanse vrouwen centrum te breda heb ik op internet gevonden. Probeer dat eens!
b_karima
26-04-2007, 23:47
thnx voor de telefoonnumer, ik had een nummer gekregen van mijn schoonmoeder maar die werkte niet en op internet kreeg ik alleen een nummer van een centrum in tilburg waarschijnlijk heb ik iets verkeerds gedaan, maar bedankt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.