Bekijk originele versie : Vraag??
T-ManiaC
12-09-2003, 13:59
Zou jij willen trouwen met een jongen die niet meer maagd is??
Ik niet. Ik hoef geen afgelikte boterham. Ik heb me al die jaren dan ingehouden (puur voor mezelf en voor me geloof) en hij heeft lekker zitten rotzooien met Fatima en Anita.. Hell No!!
Geen vieze H0ereloper voor mij.. :D
Origineel gepost door SlaatNergens0p
ga dan Potten en laat ons dan met rust a mislukte Maagd :D
incorrect answer :rolleyes:
Hbilaatje
12-09-2003, 14:07
Ik ook niet!..!
ik hoef geen jongen die al tig keren Gen.eukt heeft
wat moet je ermee..
zo een Pen.is die al tig keren in de vagin.a van anita rosa en kadoera heeft gezeten.!:o
T-ManiaC
12-09-2003, 14:08
Origineel gepost door SlaatNergens0p
ga dan Potten en laat ons dan met rust a mislukte Maagd :D
Oke... volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt :hihi:
To bad for u. :)
Origineel gepost door T-ManiaC
Ik niet. Ik hoef geen afgelikte boterham. Ik heb me al die jaren dan ingehouden (puur voor mezelf en voor me geloof) en hij heeft lekker zitten rotzooien met Fatima en Anita.. Hell No!!
ze heette geen Anita, maar Liesbeth ! :ego:
T-ManiaC
12-09-2003, 14:10
Origineel gepost door temsamni
Ewa ga dan maar iemand uit de bergen van afghanistan halen...alhoewel zijn p.ik in meerdere schapen is geweest...!
Dan mag jij Fatima van de derde berg links halen.. alhoewel ze heel de kippestal heeft gehad.. ach ja!
T-ManiaC
12-09-2003, 14:15
Origineel gepost door temsamni
Zal ik doen...is tenminste beter dan een Fatima uit nederland die negerlullen in alle gaatjes heeft gehad!
Praatjes...
Dus jij wil liever een meid die nog maagd is? Dan kan je vast en cker wel begrijpen dat wij meiden dat ook verwachten van een jongen? Of ben je zo kortzichtig???
Ps: als een man met een ontmaagde meid trouwt krijgt hij el3assanat. Heel veel zelfs!
Percies... :)
I totally agree... :)
T-ManiaC
12-09-2003, 14:28
Praatjes...
Dus jij wil liever een meid die nog maagd is? Dan kan je vast en cker wel begrijpen dat wij meiden dat ook verwachten van een jongen? Of ben je zo kortzichtig???
Ps: als een man met een ontmaagde meid trouwt krijgt hij el3assanat. Heel veel zelfs!
Tis stil aan de overkant.. tis stil aan de overkant... tis stiiiiiiiiiil aan de overkaaaaaaant!!!
Cormegano1
09-10-2007, 17:12
Praatjes...
Ja echt?...volgens mij moet je hier toch wat genuanceerder zijn.
rechercheur070
09-10-2007, 17:14
alsof jij zo heilig bent
jouw benen kunnen 360 graden wijd open !!!
R_berkaniia
09-10-2007, 17:17
Waarom is iemand dan gelijk een afgelikte boterham? Hij kan spijt hebben over het verleden.
En sowieso, wie ben jij om te oordelen. Allah (swt) hoort het af te handelen. En verder hoeft het niets uit te maken. Maagd of geen maagd. Tenminste ik, blijf maagd omdat het zo hoort. En niet omdat ik later ook een jongen wil die ook maagd is. Hij mag het lekker zelf weten. Maar zodra hij officieel mijn man is. En dan nog gaat lopen flikflooien met 'Anita en Fatima' dan heeft hij een probleem.
Cormegano1
09-10-2007, 17:23
Waarom is iemand dan gelijk een afgelikte boterham? Hij kan spijt hebben over het verleden.
En sowieso, wie ben jij om te oordelen. Allah (swt) hoort het af te handelen. En verder hoeft het niets uit te maken. Maagd of geen maagd. Tenminste ik, blijf maagd omdat het zo hoort. En niet omdat ik later ook een jongen wil die ook maagd is. Hij mag het lekker zelf weten. Maar zodra hij officieel mijn man is. En dan nog gaat lopen flikflooien met 'Anita en Fatima' dan heeft hij een probleem.
Nou maakt toch wel wat uit, mannen moeten zeker niet zomaar met een ontmaagd meisje gaan trouwen, omdat we dan het risico lopen dat de waarde van het maagd zijn in onze gemeenschap in gevaar komt, dus vandaar. mensen kunnen dan zeggen, het is hypocriet, maar dat is telegraaf praatjes.
Vitamientje18
09-10-2007, 17:28
Ja idd hebt aan de ene kant wel gelijk.iemand de kans geven..hij kan spijt hebben ovet het verleden..maar als ie met mij zou wille trouwen..wel eerst soatest en etc...:goedzo:
O.C.Girl
09-10-2007, 17:29
Ja denk het wel, maar ligt aan de man, als ik van hem houd en ik kan mezelf zijn en hij past bij mij op andere punten, dan is dat veel belangrijker voor mij;)
maar geen hoerenloper haha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.