Bekijk originele versie : Ik snap mensen niet die een klein deel van hun gezicht laten zien.
Zeghma zo van ik ben MOOI!
hahahahahaha.
T-ManiaC
12-09-2003, 13:36
Neej zo van ik ben mysterieus.
Origineel gepost door Tala_Youssef
Zeghma zo van ik ben MOOI!
hahahahahaha
Als ze de hele kop laten zien verjagen ze mensen van het forum. Weet je dus direct de reden dat ik helemaal geen avatar heb :D
MOcROzINA
12-09-2003, 13:50
NOU IS TOCH MOOI WAAROM NIET ................?
Hbilaatje
12-09-2003, 13:52
Origineel gepost door MOcROzINA
NOU IS TOCH MOOI WAAROM NIET ................?
Is dat jou buik?? :rolleyes:
mocromagic
12-09-2003, 13:55
Ja jullie beiden hebben gelijk, ik glimlach naar julie reacties. HERKENNING!!!!!!!!
Oja ze denken dat ze artiesten zijn, hihihihihih
Terwijl zij nix voorstellen, niet eens diploma op zak hebben of werk hebben, hahahahahahah
INHOUDLOOS!!!
ik heb me hele kop erop staan!!
ik denk niet dat ik zahmak artiest ben, heb meerdere diploma's op zak en heb een vaste baan!!!
inhoudloos...je zal je eigen zielige leventje bedoelen :jammer:
mocromagic
12-09-2003, 14:02
Mocromagic: ik bedeol jou niet!!! Een deel van je gezicht! Ik zie je hele rotkop meid. Je lijkt net een kikker, uitpuilende ogen, oooooooooooogggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh
Sorry, dat ik zo hard ben!!
hahahahaha wallah lachwekkende reactie.......kikker yek, zielig ventje.
dit is je reactie als iemand te tegen spreekt, dan ga je schelden....ik had een volwassener antwoord verwacht van iemand die 28 is.... :jammer:
Shahinez
12-09-2003, 14:05
En diegene die het helemaal laten zien? :verdriet:
mocromagic
12-09-2003, 14:08
ja kunt wel zo reageren, maar is wel de realiteit, en dat is niet alleen mijn mening!! Ook mijn vrienden!! Die nu naast mij zitten en we lachen nu met ons driieeen hahahahah
ewa je weet wat ze zeggen he...soort zoekt soort. jullie IQ zal ook wel even hoog liggen
Shahinez
12-09-2003, 14:10
hey shaninez, jouw foto is okey!!! Je laat tenminste alles zien, je verbegrt niets!!!
Wees maar ras fie ras,heb ik ook kikkerogen ofzo ... ga je zeggen dat ik koeienogen heb :D
mocromagic
12-09-2003, 14:13
Even hoog ja, maar niet van die UITPUILENDE OGEN, hahahahahahahahahah KIKKER!!!!!!!!!!!
ewa wees de man dan laat ons genieten van je schoonheid :rolleyes:
ik ben best benieuwd naar wat voor een "glikat Rabbie"jij bent......
kickgirl
12-09-2003, 14:36
Snik
Ik ga denk ik ook maar mn foto als avatar zetten! Kan ik ook gemene reacties krijgen! :maf2:
Shahinez
12-09-2003, 15:51
Origineel gepost door Jemiena
Ben jij dat op die avatar :)
:( jah waarom?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.