Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iemand naar Nederland halen

noui
25-04-2007, 19:25

Ik had een vraag aan de mensen die hun partner pas naar Nederland hebben gehaald hoe heb je dat allemaal geregeld en moest je partner een inburgeringscurus doen:) alvast bedankt

noui
25-04-2007, 19:57
niemand:(

ouwe_jager
25-04-2007, 20:05
Mijn oom zijn vrouw komt over een paar weken. Zij heeft idd een inburgering examen af moeten leggen in Marokko zelf. Heeft ze gehaald. Heek veel papieren gedoe ook hier, inkomeneis bla die bla.. allemaal bewijzen. Als alles in orde is (krijg je binnen 3 maanden te horen), de aanvraag doen.. een aanbetaling (aantal honderd euro, weet niet meer hoeveel precies). In Marokko moet er ook het 1 en ander geregeld worden.. en dan kan ze/hij komen. In totaal is m'n oom nu wel een jaar bezig.

noui
25-04-2007, 20:37
Mijn oom zijn vrouw komt over een paar weken. Zij heeft idd een inburgering examen af moeten leggen in Marokko zelf. Heeft ze gehaald. Heek veel papieren gedoe ook hier, inkomeneis bla die bla.. allemaal bewijzen. Als alles in orde is (krijg je binnen 3 maanden te horen), de aanvraag doen.. een aanbetaling (aantal honderd euro, weet niet meer hoeveel precies). In Marokko moet er ook het 1 en ander geregeld worden.. en dan kan ze/hij komen. In totaal is m'n oom nu wel een jaar bezig. dank je,dat inkomen enzo dat zit nu allemaal wel goed.Het is voor mijn broer en hij zil zijn vrouw naar Nederland halen maar zit nu te kijken wat je er precies voor nodig hebt maar weet je ook wat die inburgeringscursus inhoudt

SobhaanAllaah
25-04-2007, 22:03

salaamu aleikom, kijk eens op www.ind.nl daar kun je een formulier dowloaden of de aanwijzigingen volgen en dan zie je vanzelf wat je nodig hebt. Succes

noui
25-04-2007, 22:22
salaamu aleikom, kijk eens op www.ind.nl daar kun je een formulier dowloaden of de aanwijzigingen volgen en dan zie je vanzelf wat je nodig hebt. Succes Ja,dat hebben we ook gedaan maar het is toch handig als iemand vertelt wat die persoon heeft gedaan en hoe ze hebben gehandeld.helemaal in verband met met de inburgeringscursus

OumYAssine
26-04-2007, 14:09
dank je,dat inkomen enzo dat zit nu allemaal wel goed.Het is voor mijn broer en hij zil zijn vrouw naar Nederland halen maar zit nu te kijken wat je er precies voor nodig hebt maar weet je ook wat die inburgeringscursus inhoudt kijk even op deze site daar kan je broer alle infomatie halen over het inburgeringsprogramma zoals het eruit ziet sinds 01-01-2007 www.hoemoetikinburgeren.nl

Khira
26-04-2007, 14:35
Je broer kan ook kijken op de website www.buitenlandsepartner.nl Daar staan vele tips en uitleg op en het is ook een forum waar mensen aangemeld zijn die ook een partner uit het buitenland halen. Het is zeker de moeite waard om daar te kijken. Khira