Bekijk originele versie : welke meisje gaat er uit???
hallo allemaal,
welke marokkaans meisje gaat er uit, en kan er eerlijk voor uitkomen dat ze het doet??
en welke meisje doet het met toestemming van haar ouders, en de andere welke excuus gebruiken ze om thuis s'avonds weg te gaan.
adios
hafid.
LellaBerkane
12-09-2003, 12:31
Wajow, als ik dat onderwerp alleen al laat vallen dan breekt de hel al los :auw:.
Laat staan dat ik het ook doe!!!!
Atlas_Gebergte
12-09-2003, 12:45
Sallaam, hamdoulillah heb ik dat nooit gedaan. Het intresseerde me niet eens, want als je de weg van Allah volgt dan ga je zulke dingen niet doen. Ik ga wel met me man samen andere steden bezoeken, maar dat is altijd overdag.
Wa Sallaam Alikoum
Nee ik ga wel uit en ik ga altijd met toestemming van mijn ouders,anders zou ik t niet eens durven om te gaan.Ze weten altijd met wie ik uitga en hoe laat ik terugkom en waar ik uitga.
Boessa me
Ik ben nog nooit uitgeweest en ik heb er ook geen behoefte aan......
Wat drinken, bios enz. met vriendinnen wel, maar dan overdag.
TunisiaGirl
12-09-2003, 14:02
Origineel gepost door Niesje
Ik ben nog nooit uitgeweest en ik heb er ook geen behoefte aan......
Wat drinken, bios enz. met vriendinnen wel, maar dan overdag.
ja ik sluit me helemaal bij jou aan
Sarah_Sweety
12-09-2003, 17:39
uitgaan???
mijn vader breekt mijn rug alleen al als ik het vraag en trouwens aan uitgaan heb ik niet eens de behoefte
maar neem gerust een kijke bij de topic genaamd: de beste discotheken van Nederland en dan zie je heel wat meiden reageren en dan zie je ook dat heel wat meiden uitgaan
DieselGirly
13-09-2003, 00:26
ikke ga...........
loubna170
13-09-2003, 18:33
waarom zeggen jullie
ik heb er geen behoefte aan
je wil wel gaan maar je kan gewoon niet en mag het niet KLAAAR!!!!!
scheinheiligggggggg
Ik ga ook uit MET toestemming, waarom zou ik erover liegen.
Ik schaam me er echt niet voor......
Al ben ik het uitgaan de laatste tijd wel een beetje zat, ik heb alles al gezien...
Laila
Sarah_Sweety
14-09-2003, 14:54
Origineel gepost door loubna170
waarom zeggen jullie
scheinheiligggggggg
schijnheilig????
wat heb ik in hemelsnaam te zoeken in een discotheek dat jij dat leuk vind dat vind jij maar ik heb daar dus helemaal niks te zoeken
denk je nou echt dat je daar serieus genomen word door jongens
die jongens zien je als een speeltje dus kom niet over schijnheilig praten want je doet net alsof uitgaan iets bijzonders is
moekarso
14-09-2003, 15:04
nee sorry uitgaan!!
HARAMMMM dat drinken en dat dansen nee doe maar niet!!
en voor mij betekent uitgaan ook alleen gewoon overdag naar de bios of met een paar vriendinnen ff wat eten drinken!!
maar ik vind het zelf gewoon niet goed het uitgaan en WIL het ook niet dus niet scheinheilig!!!!!!
okeey en IK MAG HET OOK NIET!! duss en gelukkig maar dat ik het niet mag!!
moekarso
14-09-2003, 15:08
en trouwens ik denk niet dat de merendeel van de jongens een meisje willen die uitgaat enz!!
ookal weet ik dat ze zelf ook uitgaan hoor maar toch je weet het helaas in de marokkkaanse cultuur telt dat helaas niet!!
dus meiden jullie kunnen beter niet uitgaan joh!! :zwaai:
Origineel gepost door loubna170
waarom zeggen jullie
scheinheiligggggggg
:o de nagel op de kop
tje ik reageer niet verder kben nie Marokkaans vandaar...maar k ken wel zowa de cultuur...
Origineel gepost door lailam
Ik ga ook uit MET toestemming, waarom zou ik erover liegen.
Ik schaam me er echt niet voor......
Al ben ik het uitgaan de laatste tijd wel een beetje zat, ik heb alles al gezien...
Laila
Ik ben t met je eens laila,uitgaan is tegenwoordig nix meer man,echt de mensen die er komen zijn alleen maar rotzooi en dan voel je je helemaal niet op je gemak.Ik heb t ook allemaal al gezien man echt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.