Bekijk originele versie : Haram haram nee Haram
Wollah ik lach me hier kapot scheinheiligeeeeeeeeeeeeeee meiden hiero heb je een vriendje nee HARAM heb je ooit gekust nee HARAM doe je make-up nee HARAM ...
Kiefesch de heilige hier wie zijn al die meiden daarbuiten die verkeerde dingen doen en zondes plegen zehma heilige moslima's hier whahahahaha :giechel:.
mocro_souhaila
12-09-2003, 12:17
blaaaaa
RitaMaria
12-09-2003, 12:18
Origineel gepost door Jemiena
Wollah ik lach me hier kapot scheinheiligeeeeeeeeeeeeeee meiden hiero heb je een vriendje nee HARAM heb je ooit gekust nee HARAM doe je make-up nee HARAM ...
Kiefesch de heilige hier wie zijn al die meiden daarbuiten die verkeerde dingen doen en zondes plegen zehma heilige moslima's hier whahahahaha :giechel:
:confused:
Oem_Lena
12-09-2003, 12:20
Kiefesch de heilige hier wie zijn al die meiden daarbuiten die verkeerde dingen doen en zondes plegen zehma heilige moslima's hier whahahahaha :giechel:
Hoe weet jij dat?dat zij buiten zich zo gedragen :rolleyes:
dat jij die dingen doet, wel niet zeggen dat alle meiden dat doen
Oem_Lena
12-09-2003, 12:23
Ga maar in de stad in de grote steden zoals Amsterdam,Ultrecht,.... zie je genoeg
Wie zegt dat die meiden hier komen :rolleyes: die hebben
het te druk voor marokko.nl
Jemiena is terug van weg geweest :kwaad: . en kom je weer met je eeuwige gezeur :rolleyes:
wafa_armani
12-09-2003, 12:32
wie is hier de grootste schIJnheiligerd :rolleyes:
yasminne
12-09-2003, 12:34
Blijkbaar zijn die meiden buiten aan het rond lopen, die niet heilig zijn.
En die meiden die op alles haram roepen, gewoon thuis zijn.
Die hebben geen tijd voor een gozer, omdat ze te verslaafd zijn om van die pc af te komen.
Allah oeahlam..en dat is tussen hun en allah swt
RitaMaria
12-09-2003, 12:42
Ga maar in de stad in de grote steden zoals Amsterdam,Ultrecht,.... zie je genoeg
Heb je mij ook gezien..? :D
Atlas_Gebergte
12-09-2003, 12:50
Sallaam Jemiena, het wil niet zeggen dat alle meiden net zoals jij zijn? en hoezo scheinheilig? waarom zouden wij zo doen, als niemand je kent? Sorry hoor maar dit is echt onzin. Ik heb geen vriendje gehad voor me huwelijk en ik draag ook geen make-up, dus kom me nu niet zeggen dat ik scheinheilig ben. Ik ben niet bang voor diegenen hier, maar voor Allah daar doe ik het voor. Ga je verdiepen in de islam, dan zul je anders praten. Moge Allah je op het rechte pad houden.
Wa Sallaam Alikoum
Origineel gepost door lala_amira
Hoe weet jij dat?dat zij buiten zich zo gedragen :rolleyes:
dat jij die dingen doet, wel niet zeggen dat alle meiden dat doen
wat een slappe argument zeg..als je wilt dissen doe het dan goed...wie zegt dat zij het wel doet dan?
Oem_Lena
12-09-2003, 13:54
Origineel gepost door Chaimaa
wat een slappe argument zeg..als je wilt dissen doe het dan goed...wie zegt dat zei het wel doet dan?
Anders zou zij er niet over beginnen,net of zij alle meiden
van marokko.nl kent
Oem_Lena
12-09-2003, 14:11
O ja ik heb het niet over ALLE meiden hier op marokko.nl ik bedoel sommige meiden hiero zehma IEDEREEN hiero heeft nooit zondes begaan,niemand heeft hier ooit een relatie gehad,nooit make-up aangedaan,nooit gelogen,... YEAH RIGHT !!!!!!
O je hebt het niet over alle meiden,zegt het volgende keer bij
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.