Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag aan de boyss hierzo! :)

Pagina's : [1] 2

__Armanigurly__
12-09-2003, 11:52

Zouden jullie met een meisje trouwen die niet maagd meer is? Stel je komt een leuke meid tegen, en bla bla bla en dan kom je er achter dat ze niet meer maagd is....dat vertelt ze eerlijk!?!?! Zouden jullie dat erg vinden?? of zouden jullie denken, wat gebeurt is, is gebeurt , nieuwe start? nieuwe leven???

TwinkleEye_19
12-09-2003, 11:55
Je leeft maar 1 keer, gaat 1 keer dood, hebt 1 keer je 1ste liefde en bent maar 1 keer maagd.... ;)

__Armanigurly__
12-09-2003, 11:58
Origineel gepost door SlaatNergens0p ik zou nooit van mijn leven met een H0er trouwen..voor mij is een vrouw pas een vrouw waneer zij nog maagd is en nooit aangeraakt door iemand dus rot op met smoesjes ..ze zou ook een ongelukje hebben gehad ..gewoon Rot op..ik wil een maagd trouwen basta ! Let op je woorden, iemand die niet maagd is , is geen ****!!! het kan om allerlei redenen komen! Ben jij nog maagd?????? Ieder verdient een tweede kans....dussaaah andere boys die er nog anders over denken???

__Armanigurly__
12-09-2003, 12:05
BEN JIJ NOG MAAGD?? A HEILIGE IMAM?!?!?

afdroger
12-09-2003, 12:07

JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SLAAT NERGENS OP OPKANKERE MET HAAR ALS ZE GEEN MAAGD IS MOET!!!!!!!!!!!!! ANDERS OPKANKERE!!!!!!!!!!!!!! MAAGD MAAGD MAAG D 4 EVER

__Armanigurly__
12-09-2003, 12:08
Origineel gepost door afdroger JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SLAAT NERGENS OP OPKANKERE MET HAAR ALS ZE GEEN MAAGD IS MOET!!!!!!!!!!!!! ANDERS OPKANKERE!!!!!!!!!!!!!! MAAGD MAAGD MAAG D 4 EVER Eej meid, let op je woorden ik zeg niet dat IK geen maagd meer ben!!! En let op je taalgebruik, kijk naar je taalgebruik net een kleinkind! tfoe!

wafa_armani
12-09-2003, 12:39
Origineel gepost door SlaatNergens0p ik zou nooit van mijn leven met een H0er trouwen..voor mij is een vrouw pas een vrouw waneer zij nog maagd is en nooit aangeraakt door iemand dus rot op met smoesjes ..ze zou ook een ongelukje hebben gehad ..gewoon Rot op..ik wil een maagd trouwen basta ! :D :hihi:

Lady_B
12-09-2003, 13:53
Origineel gepost door SlaatNergens0p ik zou nooit van mijn leven met een H0er trouwen..voor mij is een vrouw pas een vrouw waneer zij nog maagd is en nooit aangeraakt door iemand dus rot op met smoesjes ..ze zou ook een ongelukje hebben gehad ..gewoon Rot op..ik wil een maagd trouwen basta ! Heb je hem weer. Je moet geen 'grote jongens' praatjes hebben jongen, staat je niet, ben je nog veel te klein voor. Armanigirl, domme vraag, tuurlijk is hij nog maagd. De enige naakte vrouw die hij ooit gezien heeft is die op de voorkant van de playboy in de c1000 waarvoor hij eerst 73 keer moet slikken voordat hij erlangs durft te lopen :D

just_fouad
22-09-2003, 22:56
Origineel gepost door **Armanigurly** Zouden jullie met een meisje trouwen die niet maagd meer is? Stel je komt een leuke meid tegen, en bla bla bla en dan kom je er achter dat ze niet meer maagd is....dat vertelt ze eerlijk!?!?! Zouden jullie dat erg vinden?? of zouden jullie denken, wat gebeurt is, is gebeurt , nieuwe start? nieuwe leven??? bullshit topic deze topic is al zo vaak geopend begint me strot ui te komen zo n lauw onderwerppppppp :kwaad:

sweet_karima
22-09-2003, 23:00
ja vind ik ook...

farkous
22-09-2003, 23:07
Origineel gepost door **Armanigurly** Zouden jullie met een meisje trouwen die niet maagd meer is? Stel je komt een leuke meid tegen, en bla bla bla en dan kom je er achter dat ze niet meer maagd is....dat vertelt ze eerlijk!?!?! Zouden jullie dat erg vinden?? of zouden jullie denken, wat gebeurt is, is gebeurt , nieuwe start? nieuwe leven??? geen probleem ik ben ook niet maagd

A_K_A
22-09-2003, 23:28
Origineel gepost door just_fouad bullshit topic deze topic is al zo vaak geopend begint me strot ui te komen zo n lauw onderwerppppppp :kwaad: Jah wat hij zegt... :ego:

LQwaad4life
23-09-2003, 00:09
Origineel gepost door **Armanigurly** Zouden jullie met een meisje trouwen die niet maagd meer is? Stel je komt een leuke meid tegen, en bla bla bla en dan kom je er achter dat ze niet meer maagd is....dat vertelt ze eerlijk!?!?! Zouden jullie dat erg vinden?? of zouden jullie denken, wat gebeurt is, is gebeurt , nieuwe start? nieuwe leven??? als zij mooi en lekker is ja.

A_K_A
23-09-2003, 00:11
Origineel gepost door LQwaad4life als zij mooi en lekker is ja. :maf3:

Pagina's : [1] 2