Bekijk originele versie : rabat
ahlan......
wat ik wou vragen..
heeft er iemand hier van jullie misschien een
familielid of vrienden/kenissen die werkt in het ambassade/consulaat in rabat. (marokko)
ik heb heel dringend iemand nodig....
pm a.u.b..
m3a salama
LieveVrouwtjuh
25-04-2007, 16:30
Mijn vader kent wel mensen geloof ik !
jullie kunnen toch zelf die papieren daar regelen in marokko. is beter en sneller denk. en zij kunnen niet zomaar dat voor jullie regelen , dan moet je vooraf wat papieren tekenen dat jullie aan hun toestemming geven dat zij het voor jullie regelen en volgens mij moet er een van jullie aanwezig zijn anders kan het zeker niet.
zij heeft spaanse papieren, dan mag ze hier gewoon komen alleen voor korte duur, maar ja dat weten ze toch niet.
heeft ze spaanse paspoort.
hanane_13
25-04-2007, 17:02
Ik woon zelf in rabat maar ken niemand die bij de ambasade daar werkt.
Ik kan ff voor je vragen aan mn ooms misschien dat zei daar iemand kennen.
zijn er nog meer mensen.... a.u.b
allalosahaha
28-04-2007, 15:52
ik weet dat je zozieje ook hier in nederland kan maken,bij een imam van een moskee.en met dat papiertje kan een famillielid van jullie in marokko,naar de marokkaanse consulaat daar.
Rabatboy
29-04-2007, 18:06
Jawel ik woon zelf in Rabat, en me ouders kennen er wel een heleboel ambtenaren die in een ambassade oftewel in een consulaat werken.
Maar ik zal nog voor je navragen...;)
Rabatboy
29-04-2007, 18:07
De belangrijkste is dat jullie zozieja hier in Nederland doen, en niet in Marokko!
allalosahaha
30-04-2007, 23:34
ik weet uit eigen ervaring(van mijn zusjes) dat je zozieja bij een imam kan maken en in marokko indienen,dit is geen fabeltje wat ik vertel,maar wat wij voor mijn zusjes hebben gedaan.
funnysara
01-05-2007, 09:17
Ik kan je wel helpen met het Belgisch consulaat te casablanca.
Maar met het Nederlandse , neen
kent er nou niemand iemand...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.