Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben Je Marokkaan?

EmiR_Soltan
27-07-2002, 19:58

Als je denkt dat je een Marokkaan bent. Geef aan waarom je denkt dat je Marokkaan bent. Bewijs Dat je Marokkaan bent? Wat Maakt je Zo Marokkaan? Liefs EmiR_Soltan De Harten Herder

SweetxBaby
27-07-2002, 20:12
Ik ben een marokaan .... in hart en nieren... mijn familie is marokaans en we stammen af van dieren...... dus wat wil je nog meer weten.. want volgens mij ben ik nog veel dingen vergeten :D

Atlasleeuw
27-07-2002, 20:14
Ik ben een marokkaan mijn pa is een marokkaan mijn ma is een marokkaan, mijn grootouders zijn marokkanen.....mijn grond ligt in marokko.......mijn stam zit in marokko.....mijn overoveroveroverovergrootouders graven liggen in marokko....... :maroc: :maroc:

SweetxBaby
27-07-2002, 20:16
ik ben heel erg lief en super spontaan..maar jah zo is iedere marokkaan :zwaai:

SweetxBaby
27-07-2002, 20:18

Origineel gepost door binladenyes sorry nensen, ik ben geen Marokkaan, want ik ben een arabier. arabieren kwamen later naar marokko om islam te verspreiden. Berbers zijn echt Marokkanen. :confused: ... maak je nou een geintje of is het echt waar... :confused:

Atlasleeuw
27-07-2002, 20:20
weg met hem hij is geen marokkaan.........hehehehe.neee joh arabier of berber: We zijn allemaal Marokkanen.......... :)

SweetxBaby
27-07-2002, 20:29
Origineel gepost door atlasleeuw188 weg met hem hij is geen marokkaan.........hehehehe.neee joh arabier of berber: We zijn allemaal Marokkanen.......... :) oke dan ik begon al een beetje te twijfelen ... :rolleyes:

fatimab
27-07-2002, 21:54
Origineel gepost door binladenyes sorry nensen, ik ben geen Marokkaan, want ik ben een arabier. arabieren kwamen later naar marokko om islam te verspreiden. Berbers zijn echt Marokkanen. dat is wel waar!maar nu leven we allemaal samen en zijn we allemaal marokkanen!

VirtualAngel
27-07-2002, 22:08
Origineel gepost door EmiR_Soltan Als je denkt dat je een Marokkaan bent. Geef aan waarom je denkt dat je Marokkaan bent. Bewijs Dat je Marokkaan bent? Wat Maakt je Zo Marokkaan? Liefs EmiR_Soltan De Harten Herder ik ben de zus van sweetbaby. emir je weet dat sweetbaby marokkaans is, dus dan ben ik dat ook. hoef ik verder niks meer te bewijzen :D liefs angel :zwaai:

LieveMeisje
27-07-2002, 22:16
ik ben een marokaan hart en ziel.... ben trots op MAROKAAAAAAAAAAN :D