Bekijk originele versie : Kent iemand een Marokkaanse vrouw die kookles kan geven!!
Hallo dames,
Is er iemand die een niet te oude vrouw (omdat ze ook Nederlands moet kunnen spreken) van Marokkaanse afkomst kent die
Marokkaanse kookles kan geven. Graag woonachtig in Rotterdam of Amsterdam. Ik hoop op een snelle reactie
Alvast bedankt........:goedzo:
sgatje22
24-04-2007, 19:52
Wat schuift het....?
je kan zeggen wat voor jou redelijk is en dan denk ik erover na...
ik heb dit nooit eerder gedaan. dus jij mag zeggen wat jij redelijk vind per keer of voor een aantal lessen.., maar wel elke keer een ander recept;)
Wat schuift het....?
hsoemaa om te vragen naar geld, waar dit heen, ze vraagt om hulp meskina en jij denkt meteen aan geld...
het is maardat ik niet kan koken anders had ik haar GRATIS geholpen, zo een moeite is het niet:D
sgatje22
24-04-2007, 20:46
hahaha.....ik kan niet eens koken...
76Noortje76
24-04-2007, 21:39
ik heb best wel interessa
maar wil wel graag meer informatie
prinsesje20
25-04-2007, 13:38
ik zou ook wel kooklessen willen volgen want ikkan bijna niks :snik: dus als er iemand is in omg utrecht die mij wil helpen hoor ik dat graag wil ze zo graag thuis verrassen .
sgatje22
25-04-2007, 15:06
hsoemaa om te vragen naar geld, waar dit heen, ze vraagt om hulp meskina en jij denkt meteen aan geld...
het is maardat ik niet kan koken anders had ik haar GRATIS geholpen, zo een moeite is het niet:D
Duhhhhhhhhh....was maar een grapje a dombo:moe: ...enne voor niets gaat de zon op;)
ik ben niet dom jah,, weet ik veel dat je een grap maakt kan t niet ruiken.
lmohimmmm grapjes zijn altijd welkom, maar vermeld het er ff bij
bye byeee
Moslimaa87
26-04-2007, 17:19
omg tilburg ook
Waarom kijken jullie gewoon niet bij 'Cuisine' hier op het forum. Daar staan allerlei gerechten en stap voor stap hoe je die moet maken!
Dus als je hetzelf een paar keer probeert, dan kun het binnen no time, koken is ehct niet moeilijk.
charlito
27-04-2007, 20:33
Hallo dames,
Is er iemand die een niet te oude vrouw (omdat ze ook Nederlands moet kunnen spreken) van Marokkaanse afkomst kent die
Marokkaanse kookles kan geven. Graag woonachtig in Rotterdam of Amsterdam. Ik hoop op een snelle reactie
Alvast bedankt........:goedzo:
LAAT ME RADEN JE GAAT TROUWEN EN NU SCHAAM JE JE DAT JE NOG GEEN EITJE KAN BAKKEN HAD JE MAAAR EERDER MOETEN BEGINNEN JONGEDAME
ze vraagt niet om commentaar ja, ze vraagt om hulp, dus als je geen hulp kan aanbieden, verpest deze topic niet wil je.
bij voorbaat dankend,
twistie
Weet er iemand toevallig waar een kookles/cursus wordt gegeven in almere/amsterdam utrecht mischien?
Ik wil graag mensen verassen maar ik kan niet koken(*)
gr halida
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.