Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke broeder wil een gezin helpen met huis leenen in tanger vanwege kennis opdoen!

Vreemdeling1
24-04-2007, 18:34

salaam alikoem warhamtoelaah wa barkatoeh. bismielah rahmanierahiem rahiemoekoem Allah. er is een broeder van 27 jaar die 1 vrouw heeft NL,en 2 kinderen hij wil graag na deze zomer studeren in tanger koran en 3ilm hadith wat waarschijnlijk 3 jaar zal duuren. en welke broeder 'mohsienien' wil hun huis afstaan fie sebielielaah,hij moet natuurlijk wel woonend zijn in tanger. de gezin zal met zomer daar niet zijn dus dan kan de persoon en zijn gezin gewoon komen met vakantie van juni tot september. Walaie als u niyaah zuiver is, is er een enorme beloning bij Allah voor u en u gezin inssaallah. u helpt u broeder en u maakt het makkelijk voor hem om kennis op tedoen zodat hij later da3wa kan doen,en u huis zal bewaakt worden en onderhouden,en de koran en 3ilm zal inssallah ook daar in overvloed worden gereciteerd inssaallah.'waar de engelen graag zijn en de duivels het als een plek zullen zien waar geen plaats voor hun is' en het belangerijkste en waar het omgaat Allah zal u belonen inssallah. je kan het ook u ouders vragen of hun het wat vinden,al ghair inssallah. de profeet sallahoe3waslam zei help elkaar dan zal Allah jullie helpen.

maroc_care
24-04-2007, 22:56
ik woon daar zelf niet maar wens hem veel succes en ik hoop dat er mensen zijn die willen en kunnen helpen vooral voor dit soort doeleinden

Vreemdeling1
25-04-2007, 18:05
na3m,het zijn deze mensen die ons en onze kinderen zullen onderwijzen en wie hun helpt(onwille van Allah) is bezich om een plaats in aghiraa te reserveren.

ANTMFreak
05-05-2007, 16:43
heel mooi doel om voor een bepaalde tijd naar Marokko toe te gaan. Klinkt echt goed wollah, maar ik moet zeggen dat als het mijn huis is dat ik die niet zomaar geef. Voor hetzelfde geldt willen deze mensen na 3 jaar niet meer het huis verlaten ( zulk volk heb je wel op de wereld, ik zeg niet dat deze mensen dit gaan doen...maar je weet maar nooit!!) Je bent daar niet zodat je kan controleren wat daar allemaal gebeurd, nogmaals nie tdat ik beweer dat deze mensen kwaad in de zin hebben ( zoals in bovenstaande stuk integendeel zelfs) maar het kan zomaar gebeuren dat je goedwilligheid voor andere doeleinden gebruikt kan worden!