Bekijk originele versie : En Nu Ben Ik Het Zat !!
LadyRabat
24-04-2007, 15:22
Ok wie o wie weet waar je leuke topjes, truitjes, tuniekjes etc etc etc
(Mouhim kledingstukken voor de bovenkant dus) kan kopen voor een normale prijs, voor meiden die nogal vol zijn van boven.. (ik zal het maar eens netjes omschrijven).
Overal waar ik kom is het of te klein of te strak, als iemand anders met een B cup die top draagt staat het degelijk, maar als wij meiden met een volle cup dat aandoen ziet het er gelijk sletterig uit.
Als je wel iets kunt vinden wat je past dan is het of een TENT of anders een SOEPtuniek ofzo... IS TOG NIE NORMAAAAAAAAAL...
En als het wel een leuke top is die je past, betaal je je helemaal blauw...
Of wie kan er goed kleding maken en wil eens wat bijverdienen ???
Of nog beter wie wil me naailes geven.. dan kan ga ik in het vervolg wel mn eigen kleding maken... oeeeeeuuuuuuufffffffffffffffffffffff
:rolleyes:
LadyRabat
25-04-2007, 18:00
Niemandddddd ???? :hihi:
Brokensmile
25-04-2007, 18:06
:haha: Meskiena, yéh frustratie!
Ik zoek ook, k ben zowat overal geweest..Zmar:moe:
bentbled
25-04-2007, 18:13
misschien bij miss etam
Brokensmile
25-04-2007, 19:16
Miss Etam heeft geen mooie truitjes:jammer:
Ik doe gewoon mn hoofddoek eroverheen, niemand die ziet wat eronder zit:o
Ok wie o wie weet waar je leuke topjes, truitjes, tuniekjes etc etc etc
(Mouhim kledingstukken voor de bovenkant dus) kan kopen voor een normale prijs, voor meiden die nogal vol zijn van boven.. (ik zal het maar eens netjes omschrijven).
Overal waar ik kom is het of te klein of te strak, als iemand anders met een B cup die top draagt staat het degelijk, maar als wij meiden met een volle cup dat aandoen ziet het er gelijk sletterig uit.
Als je wel iets kunt vinden wat je past dan is het of een TENT of anders een SOEPtuniek ofzo... IS TOG NIE NORMAAAAAAAAAL...
En als het wel een leuke top is die je past, betaal je je helemaal blauw...
Of wie kan er goed kleding maken en wil eens wat bijverdienen ???
Of nog beter wie wil me naailes geven.. dan kan ga ik in het vervolg wel mn eigen kleding maken... oeeeeeuuuuuuufffffffffffffffffffffff
:rolleyes:
Erg is dat he. M'n boezem is in een korte tijd echt gegroeid.. Ik paste een paar kledingstukken van vorig jaar en ze zaten van boven echt strakkk :huil:
Miss Etam heeft geen mooie truitjes:jammer:
Ik doe gewoon mn hoofddoek eroverheen, niemand die ziet wat eronder zit:o
Fijn is dat he met een hoofddoek :)
Brokensmile
25-04-2007, 19:32
Fijn is dat he met een hoofddoek :)
Ja joh, hamdoelillah!
Echt eerst droeg ik geen hoofddoek, maar toen was t niet zo erg..
Naarmate je ouder wordt groeit alles:hihi:, ik droeg gewoon een normale hoofddoek maar je zag alles..Ben blij dat die grote hoofddoeken verschenen zijn echt!
SweetyQueeen
25-04-2007, 19:34
h&m hebben ze leuke Truitjes
Ja joh, hamdoelillah!
Echt eerst droeg ik geen hoofddoek, maar toen was t niet zo erg..
Naarmate je ouder wordt groeit alles:hihi:, ik droeg gewoon een normale hoofddoek maar je zag alles..Ben blij dat die grote hoofddoeken verschenen zijn echt!
Ik draag ook zo'n normale hoofddoek, alles bedekt maar hij valt niet goed over m'n boezem :jammer: Heb net nog die grote hoofddoeken besteld en zal ze meteen gaan dragen inshaAllah..
h&m hebben ze leuke Truitjes
Dat is de enigste winkel waar ik altijd wel slaag :hihi:
Brokensmile
25-04-2007, 19:38
Ik draag ook zo'n normale hoofddoek, alles bedekt maar hij valt niet goed over m'n boezem :jammer: Heb net nog die grote hoofddoeken besteld en zal ze meteen gaan dragen inshaAllah..
Insha allah:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.