Bekijk originele versie : gatverdamme achterlijke mensen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
oem_ayman
24-04-2007, 13:53
:boos: ik kwam onlangs iemand tegen die me vroeg wat ik verwachtte, toen ik vertelde dat het een meisje was, kreeg ik als reactie:
"me3lich, je zult nog wel jongens baren inshaallah, want je weet tegenwoordig wat meisjes allemaal uitspoken, ze zijn nergens goed voor. en als jij geen zoons meer baart, dan zal inshaallah je dochter jongens baren:schrik2: ik kon door de schok en woede gewoon geen woord uitbrengen, ik heb nu zo een spijt dat ik haar niet op haar nummer heb gezet> wat voor een achterlijk mens is dat nu. ik ben superblij met mijn meisje, dat is waar ik op hoopte, en allah swt heeft me ermee gezegend.
ik kook van woede, dat er mensen, vrouwen zijn die zo denken, alsof een meisje niks waard is, en je pas een echte vrouw bent als je jongens baart
tfoe tfoe ie tfoe. ik kan er ook niet aan doen dat haar dochter 2 bastaards heeft met een hollander, gatverdamme zeg.
cuisinetje
24-04-2007, 13:55
:boos: ik kwam onlangs iemand tegen die me vroeg wat ik verwachtte, toen ik vertelde dat het een meisje was, kreeg ik als reactie:
"me3lich, je zult nog wel jongens baren inshaallah, want je weet tegenwoordig wat meisjes allemaal uitspoken, ze zijn nergens goed voor. en als jij geen zoons meer baart, dan zal inshaallah je dochter jongens baren
Heb je haar niet neergeklopt.........:o
Oh by the way...............wij verw8en ook een meisje........:kus:
OemAbdoellah
allaahyster...
mientje007
ya domper, je vertelt vol trots dat je een dochter krijgt en dan krijg je zo een achterlijke reactie
"me3lich, je zult nog wel jongens baren inshaallah, want je weet tegenwoordig wat meisjes allemaal uitspoken, ze zijn nergens goed voor. en als jij geen zoons meer baart, dan zal inshaallah je dochter jongens baren
Tfoeeeeeeeeee! DIt haat ik dus zo erg! Alsof jongens allemaal zo goed zijn. Sommige mensen kunnen echt bloed van onder je nagels halen
Mozhima1
24-04-2007, 13:57
"me3lich, je zult nog wel jongens baren inshaallah, want je weet tegenwoordig wat meisjes allemaal uitspoken, ze zijn nergens goed voor. en als jij geen zoons meer baart, dan zal inshaallah je dochter jongens baren :lol:
Wat een achterlijke lompe opmerking.
Volgens mij zijn de meiden van tegenwoordig juist behulpzamer etc. voor hun ouders dan vele jongens. Hoewel ik niet iedereen over een kam wil scheren. Je hebt overal rotte appels tussen zitten.
Deze vrouw mag zich gaan verdiepen in hetgeen ons geloof over vreugde bij de geboorte van een dochter of zoon zegt...
Ps Leuk een kleine f-tje ;)
oem_ayman
24-04-2007, 14:01
ik werd volledig overrompelt door haar reactie. ik vertelde met zo een smile :D op mijn gezicht dat het een meid is en dan krijg je zo een reactie. e3oek, bah bah, en dat komt nota bene nog uit de mond van een VROUW
tangia19
24-04-2007, 14:02
had ik maar veel dochters :huil:..elhamdoellah
dit had je moeten doen :aftel:
MaRoCcInA
24-04-2007, 14:03
Hahaha,
Zeker een boerin die van haar ouders altijd is opgevoed met de denkwijze dat dochters niks waard zijn en mannen net goden zijn.
Billah, ik ken zelfs iemand die tegen mij een keer zei dat je je man moet zien als je god. Ik kon van de schrik niks uithalen.. en zei maar niks. Wel spijt van, maar op dat moment denk je .. What the fuck? Ben ik nou zo slim of zijn hun echt hersensloos? :confused:
OemAbdoellah
24-04-2007, 14:04
ik werd volledig overrompelt door haar reactie. ik vertelde met zo een smile :D op mijn gezicht dat het een meid is en dan krijg je zo een reactie. e3oek, bah bah, en dat komt nota bene nog uit de mond van een VROUW
zulke mensen zijn gewoon jaloers :banana:
Geniet van je zwangerschap!:banana:
oem_ayman
24-04-2007, 14:05
had ik maar veel dochters :huil:..elhamdoellah
dit had je moeten doen :aftel: ik was in shock, en vond mijn weg naar huis zelfs moeilijk terug na die reactie laat staan dat ik nog iets zou hebben gezegd, nu heb ik vet spijt, ze had ze alle twee van mij kunnen krijgen:kwaad:
Beauty_Diamant
24-04-2007, 14:06
"me3lich, je zult nog wel jongens baren inshaallah, want je weet tegenwoordig wat meisjes allemaal uitspoken, ze zijn nergens goed voor. en als jij geen zoons meer baart, dan zal inshaallah je dochter jongens baren:schrik2: ik kon door de schok en woede gewoon geen woord uitbrengen, ik heb nu zo een spijt dat ik haar niet op haar nummer heb gezet> wat voor een achterlijk mens is dat nu. ik ben superblij met mijn meisje, dat is waar ik op hoopte, en allah swt heeft me ermee gezegend.
ik kook van woede, dat er mensen, vrouwen zijn die zo denken, alsof een meisje niks waard is, en je pas een echte vrouw bent als je jongens baart
tfoe tfoe ie tfoe. ik kan er ook niet aan doen dat haar dochter 2 bastaards heeft met een hollander, gatverdamme zeg.
Dat soort mensen kunnen dit :vingers: van me krijgen Tfoe weet je erg ik me hieraan kan ergeren.
lilchakir
24-04-2007, 14:08
3la zeug :jammer: ik kan me daar ook kwaad om maken :boos:
ps.. toen ik mijn joongste zoontje kreeg, kreeg ik ook van velen te horen al weeeeeeeeeeeer een jongen :moe:
hanane_13
24-04-2007, 14:08
Allah hafid!
Sommige mensen kunnen niet praten man:moe:
oem_ayman
24-04-2007, 14:10
3la zeug :jammer: ik kan me daar ook kwaad om maken :boos:
ps.. toen ik mijn joongste zoontje kreeg, kreeg ik ook van velen te horen al weeeeeeeeeeeer een jongen :moe:
sommige mensen hebben echt poep in hun hoofd inplaats van hersenen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.