Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leven wat Waard Ja/Nee Why? Klik!! Lees dit dan!

LZN
11-09-2003, 22:01

Salaam ou Alaikum El Kbar ou'll Sgar El Hbab ou'll Shab Wa baki gir el 3adab, gir el 3adab Wa hadi el doenja, wa hada el maktab Wa schkoen jakdar ie jieb el jouwm, el jouwm hoewa li mscha! Stop en denk even na, niet over anderen en hoe zij het hebben, niet over de oorlogen etc etc, Nee, Denk eens over jezelf na. Wat je nu doet, waar je mee bezig bent, is dat wat je echt wilt in het leven, doe je het met plezier of omdat de rest het ook doet??? We worden elk jaar ouder, 18 , 19, 20, 21 etc... Willen we wat met ons leven doen, zonder spijt achteraf te hebben, is dit de tijd.... De jaren gaan voorbij en die kunnen we niet terughalen... Dus in hoeverre kan jij echt zeggen, hey waar ik nu mee bezig ben, wat ik nu doe, ja daar ben ik blij mee, Wie kan zeggen dat ie echt hetgene doet wat ie ook wilt doen zo niet, komt daar nog verandering in???? Thalla Naadyaa'tje .

Sanela
11-09-2003, 22:10
ik heb alles wat ik heb gewild in men leven! afgestudeerd..goei job..goeie vrienden..goeie band met de familie :D nu nog een schatje van een man en dan is men leven compleet :zwaai:

BENTGHATAR
11-09-2003, 22:11
Ik ben niet blij met me leven, met alles wat ik doe:jammer:............ Ik hoop echt inshallah dat daar verandering in komt

Sanela
11-09-2003, 22:23
ja nadyaaa mijn ben echt verdomme blij met men leven ALHAMDOELILAH heb ik z'on leven sjonge sjonge :D kizzzzzz kizzzzzzzzzzzzzzz mwaaaaaah

nadyaaa
11-09-2003, 22:46

there are UPS en DOWNS babe!!!!!!!

farah77
11-09-2003, 22:52
Ben bezig met mijn leven op orde te stellen ......ben eindelijk bezig met datgene wat ik altijd wilde, voor een goede toekomst!!!..