Bekijk originele versie : Mijn Ma wil dat ik lemsemen ga maken waaaah
Buitenlucht
24-04-2007, 10:33
Dahm it, was ik nou maar gewoon om half 8 opgestaan en naar school gegaan! maar ja ik kon echt niet opstaan was zooooooooooo moe :(
en nu denkt ze dat ik niet naar school hoef te gaan en nu moet ik lemsemen maken, omdat er ook marokkaanse man bij ons aan het werk is :traan1:
Maaaaaaaaar ik wil helemaal niet de hele dag thuis blijven dus ik ga m lekker wegperennnnnnnnnnn :hihi: Ik zei net nee, sorry ik moet naar school. Kreeg en chagarijnige opmerking terug. pfffffff Moeders toch:maf2:
Buitenlucht
24-04-2007, 10:34
Hoe snel kom jij het huis uit. Als je ff geen zin hebt om wat te maken?
Ik moet nog mijn kleren aantrekken en ontbijten :(
Ik denk dat ik snel wat ga aantrekken en ontbijten doe ik buiten de deur :D Hoe zou jij dat doennnnnnnnnnnnnnnnnnn
knipoogje
24-04-2007, 10:39
Hahaha ik spreek je paar jaar later als je getrouwd bent en je man om lemsemen gaat vragen!
Ik denk dat ik snel wat ga aantrekken en ontbijten doe ik buiten de deur :D Hoe zou jij dat doennnnnnnnnnnnnnnnnnn
wuahahhahaha lemsemen maken:hihi:
Dat je dat al kan zeg:o
dat zijn moeders! wil je niet naar school dan maken ze altijd snel kenbaar dat er nog een opleiding "kouzina" is waar je op terug kunt vallen:hihi:
Ren naar de Bakker koop lemsemen en neem te mee naar huis, Dan is je ma tevreden en jij kan zonder schuldgevoel chillen:goedzo:
Buitenlucht
24-04-2007, 10:42
Pffffff niet normaal zeg, Ja noona ik ken dat. dat flikt ze me altijd. en ik maar denken waarom zei ze net opstaaaaaaaaaaaaaaaan :(
Ik ben bang dat ze me weer gaat roepen. :nerd:
Ik ga maar snel omkleden en wegsmeren hier. Ya lattif op dinsdag ochtend lmsemen maken, a.u.b zegggggggg zaterdag ok of zondag ok maar niet vandaag , WANT IK MOET NAAR SCHOOOOOOL :moe:
ikbendeBESTE
Wat denk je van mij,
omdat de bussen staken had ik ze3ma een smoes om de hele week niet naar school te gaan (hoewel ik ook met de auto kan, dat terzijde :hihi:)
heeft ze een HELE planning voor me gemaakt :moe:
ik sta soiezo iedere ochtend wel vroeg op, heb vanochtend de ramen gelapt van buiten, gestofzuigd, bedden opgemaakt en gedweild...
ga nu gringo maken...:likje: en moet mn neefje om 12 uur van school halen...
Buitenlucht
Ren naar de Bakker koop lemsemen en neem te mee naar huis, Dan is je ma tevreden en jij kan zonder schuldgevoel chillen:goedzo:
Geen marokkaanse bakker in de buurt. :(
Buitenlucht
24-04-2007, 10:43
Wat denk je van mij,
omdat de bussen staken had ik ze3ma een smoes om de hele week niet naar school te gaan (hoewel ik ook met de auto kan, dat terzijde :hihi:)
ik sta soiezo iedere ochtend wel vroeg op, heb vanochtend de ramen gelapt van buiten, gestofzuigd, bedden opgemaakt en gedweild...
wajowwwwwwww huisvrouw wella?
Jij bent wel goed bezig zeg, echt een vrouwke.
Wat denk je van mij,
wallahila Mardieya!
ikbendeBESTE
24-04-2007, 10:51
wajowwwwwwww huisvrouw wella?
Jij bent wel goed bezig zeg, echt een vrouwke.
ajemaaa, ik voel me echt een desperate houswife!! niet normaal! hahaha:jammer:
Buitenlucht
24-04-2007, 10:58
ajemaaa, ik voel me echt een desperate houswife!! niet normaal! hahaha:jammer:
Ja ik lees ook weleens dat je dat vaker doet he. wel goed van je. Maar je moet weer niet al te actief gaan doen he, er zijn ook nog andere zaken te doen he :maf2:
Maar succes, en goed dat je ma vaak helpt
lilchakir
24-04-2007, 11:08
mmm ik heb daar nu opeeens zin in :moe: heb eergisteren 20 stuks voor mijn moeder gemaakt.. en vrijdag maak ik der een stuk of 30 :moe: dus voorlopig geen lemsemen voor mij.. die lucht al maakt me ziek ..
power_girl
24-04-2007, 11:11
dat deed mij moeder ook altijd bij mij..!! ja als je later getrouwd ben je weet wel dat preek die dan komt..!! je moet nu alles leren en niet tot je getrouwd ben..
ach moeder die hebben alleen het beste met ons..!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.