Bekijk originele versie : wie heeft er tips over een vakantie naar spanje?
Ouled_NL
23-04-2007, 21:44
ik wil samen met een vriendin op vakantie naar spanje...Maar we willen graag tips..waar kunnen we het best naar toe gaan..bijv.waar vinden we goedkope en betaalbare hotels..en wat zijn we ongeveer kwijt voor zo een vakantie..wie kan zijn ervaringen meedelen hier....
wie o wie kan ons helpen....
miss_benisaid
23-04-2007, 22:36
Barcelona:banana:
Daar kun je best veel doen en zien. Verder zou ik ook graag wat meer info willen.
Asmahane
24-04-2007, 09:16
Naar een reisbureau gaan lijkt mij t verstandigst, of zoek naar een Last-Minute.
miss_benisaid
24-04-2007, 11:00
Naar een reisbureau gaan lijkt mij t verstandigst, of zoek naar een Last-Minute.
Jah ik ben geweest en als ik ga, dan zal ik ook bij familie slapen en de meeste excursies zijn incl hotel.
Ik ben dan op zoek naar groeps excursies maar dan excl hotel:maf2:
maroc_care
24-04-2007, 13:16
kijk op www.d-reizen.nl
Lloret de mar is the place to be indien je van zon, zee en strand en het robuste nachtleven houdt.
Gypsymeid
24-04-2007, 17:53
Als je lang wil gaan en echt wil rondreizen en wat van Spanje wil zien, dan kan je het beste een losse ticket kopen. Bijvoorbeeld bij Ryanair, daar vlieg je goedkoop mee naar Spanje. En daar zijn meer dan genoeg hostels waar je al voor € 10 euro of minder per nacht kan overnachten. Uit eten, dan moet je naar echte Spaanse tentjes gaan en niet de toeristische Nederlandse/Duitse/Franse tentjes. Spaans tentje eet je al voor minder dan € 10 euro inclusief 2 of 3x drinken. IK heb 3 maanden in Spanje gezeten, woonde er voor 6,50 per dag en at er voor max 8 euro verse vis, ging echt goed hihi.
Gypsymeid
24-04-2007, 17:56
Oja Madrid en Barcelona hebben mooie plekken. Mallorca is ook erg mooi, als je achteraf gaat. Zuid Spanje is ook mooi en goedkoop. Zelf ga ik dit jaar naar Cambrills, 2km van Salou. Lekker rustig, ik heb er een stukje kust gevonden vlakbij woonwijkje daarzo, komen vrijwel geen mensen hihi.
g0uwenaar
24-04-2007, 20:13
salou-loret de mar-blanes ofzo
ligt eraan hoe je wil gaan busvakantie ofso hotels zijn de rgenoeg in elk prijsklasse
Moeskiela
24-04-2007, 20:19
Ik ga met 2 vriendinnen in mei naar Valencia. Onze tickets hadden we een paar maanden geleden online geboekt (scheelt veel, het had zelfs nog goedkoper gekunt als we nog eerder hadden geboekt!) en we gaan een appartement huren kunnen we de kosten opsplitsen waardoor we ook voordelig uit zijn. We zijn nooit in Valencia geweest dus het wordt een uitdaging.
Nog 2 weekjes! :banana:
Ik ben zelf naar Cran Canaria geweest, heel erg leuk, wel prijzig, maar je krijgt er een hoop voor terug.
Het eten was lekker ( vooral vis),en je kunt er een hoop te doen. Denk maar aan een Jeeptocht door de bergen, diepzeeduiken, fietsen etc..als je van sportief houdt..een strandwandeling, zwemmen, luieren bij hotel..een vakantie om niet te vergeten.
Appartement + vliegreis was ongeveer 500 euro...daar kun je niet eens voor naar marokko vliegen, dus wat dat betreft...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.