Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Wil Aankomen!!!!!! Heluuuup!

Pagina's : [1] 2

Godin
23-04-2007, 16:18

ik wil zo graag aankomen dus mijn oude gewicht weer terug omdat ik dat veel mooier bij mijn zelf vind staan en me kleren ook leuker naar voren komen:hihi: niet dat ik er nu problemen mee heb maar ik ben sinds de zomervakantie bijna 10 kilo afgevallen onbewust:confused: :jammer: en ik eet alles wat los en vast zit maar kom niet aan 1 kilo na 4 maanden:confused: dus dames hoe kom ik aan noem gerechten waar ik van aan kom nou alle advies is welkom

schahrazet
23-04-2007, 18:38
ja dat probleem heb ik dus ook al een tijdje eigenlijk ,heb van alles geprobeerd veel tussendoor eten s`avonds laat nog eten veel zoete dinge maar niks bijgekomen dus ik heb het een beetje opgegeven en ja als je maar gezond bent dat is toch het belangerijkste he

Godin
24-04-2007, 11:37
ja dat probleem heb ik dus ook al een tijdje eigenlijk ,heb van alles geprobeerd veel tussendoor eten s`avonds laat nog eten veel zoete dinge maar niks bijgekomen dus ik heb het een beetje opgegeven en ja als je maar gezond bent dat is toch het belangerijkste he :hihi: :hihi: ik heb ook alles geprobeert, maar ben 1 kilo aangekomen na 4 maanden pas :banana: maar je hebt gelijk zolang je je maar gezond voelt is het belangrijkst. Alhamdoelillah voel ik me lekker in mijn vel incha allah jij ook. We gaan door totdat we onze oude gewicht terug hebben dus suc6

schahrazet
24-04-2007, 12:27
ja gelukkig voel ik mij nu wel goed maar een tijdje terug dacht ik dat kan niet dat ik zo veel ben afgevallen en maar niet bijkom en voelde me echt ziek maar het zat denk ik tussen mijn oren maar ik probeer toch goed te blijven eten en gezond eten natuurlijk

Godin
24-04-2007, 12:30

Je moet zeker goed en gezond blijven eten en drinken. Ik heb ook zitten piekeren maar dat maakt het alleen erger dus sindsdien denk ik alhamdoelillah ik voel me zo ook goed dus als ik aankom dat is dat goed zo niet dan is dat ook oke.

schahrazet
24-04-2007, 12:36
ja dat is waar maar soms is het wel schrikken als je van andere hoort dat je echt wel veel bent afgevallen en zo heb je dat ook niet godin ?

tangia19
24-04-2007, 12:48
woog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren 45 kg tot bijna me 21e. Wat ik ook at. en nu wil ik afvallen :hihi:

schahrazet
24-04-2007, 12:53
ik Ben In Drie Weken 1,5 Kilo Aangekomen! vertel hoe heb je dat gedaan:wow: wil ik weten :D

Godin
24-04-2007, 13:13
ja dat is waar maar soms is het wel schrikken als je van andere hoort dat je echt wel veel bent afgevallen en zo heb je dat ook niet godin ? Klopt ik hoorde vaak van mensen wat ben jij veel afgevallen meid en ik baalde toen echt, dan vroegen ze nog van dieet je? ik zo nee man ben gewoon onbewust afgevallen meer niet.

Godin
24-04-2007, 13:14
ik Ben In Drie Weken 1,5 Kilo Aangekomen! Tell us hoe heb je dat gedaan?????????????????

SweetDroopy
24-04-2007, 13:33
Gewoon vaak vette Happen eten .. dan komt je snel aan.. tot je maag wat groter is ..

schahrazet
24-04-2007, 13:42
Gewoon vaak vette Happen eten .. dan komt je snel aan.. tot je maag wat groter is .. nou geloof me dat helpt bij echt niet :( als je eens wist hoeveel vettehapjes ik neem:maf2:

Godin
24-04-2007, 13:45
Gewoon vaak vette Happen eten .. dan komt je snel aan.. tot je maag wat groter is .. Ik eet alles wat los en vast zit bij wijze van spreken. het lukt me niet

tangia19
24-04-2007, 13:45
je bent zeker niet getrouwd?? :gniffel:..wacht maar straks dan. ik ontbeet met roze koek en chips op school,tussendoor was patat seciaal en 1 broodje kaasoufle...middag chips,snoep en rode koek savonds avond eten van me moeder en kwoog 45. :haha: na het trouwen en kids....komen de kilo's gewoon onuitgenodigd op bezoek.

schahrazet
24-04-2007, 13:49

je bent zeker niet getrouwd?? :gniffel:..wacht maar straks dan. ik ontbeet met roze koek en chips op school,tussendoor was patat seciaal en 1 broodje kaasoufle...middag chips,snoep en rode koek savonds avond eten van me moeder en kwoog 45. :haha: na het trouwen en kids....komen de kilo's gewoon onuitgenodigd op bezoek. ben wel getrouwd en heb ook kids dus daar ligt het ook niet aan bij mij

Pagina's : [1] 2