Bekijk originele versie : Wat Moet Ik Doen Ik Heb Hele Erge Haar Uit Val Me Haar Word Steeds Dunner ?
marocgirl18
11-09-2003, 19:04
WAT MOET IK DOEN IK HEB HELE ERGE HAAR UIT VAL ME HAAR WORD STEEDS DUNNER ? :(
WIE KAN ME HELPEN IK HEB HELE ERGE HAAR UIT VAL ME HAAR WORD STEEDS DUNNER ELKE DAG VALT WEL DUIZENDE HAREN VAN ME ALS IK ME HAAR KAM EN OOK ALS IK HET NIET KAM ME HELE KLEDING ZIT VOL HAAR WIE WEET WAT IK KAN DOEN DAT HET GAAT STOPPEN MET VALLEN EN IK HEB BIJNA LHOURS MAAR ME HAAR ZIT ER NIET UIT HET IS TE DUN ER KAN NIKS MET ME HAREN GEMAAKT WORDEN HELP ME SNEL VAN WAT IK KAN DOEN BEDANKT :kwaad: :( :rolleyes:
Lady_moi
11-09-2003, 19:05
Ja! :eek: Mijn haar ook :( ik weet ook nie hoe het komt ik had vroeger echt dik prachtig haar :verdriet:
marocgirl18
11-09-2003, 19:10
WELAH IK WIL ME IGEN DIK HAAR TERUG IK HEB NU HEEL DIN LELIJK HAAR MAAR DE PROBLEEM IK HEB BIJNA LHOURS EN IEDEREEN ZEGT ER KAN NIKS MET JE HAREN WORDEN GEMAAKT IK HEB OVER 5 MAANDEN LHOURS WIE KAN ME HELPEN VAN WAT IK KAN DOEN XX
Lady_moi
11-09-2003, 19:13
Nie overdrijven eh :rolleyes: ge kunter wel wa meedoen se ;) ma das gewoon irri zo dun haar :jammer:
je moet niet van shampoo verwisselen. (kies 1 en gebruik altijd die soort)
en je kunt speciale pillen slikken voor bepaalde tijd, die pillen stoppen haaruitval, en maken je haren weer gezond.
:zwaai:
Een ei op je kop kapot slaan en je haar ermee wassen, helpt echT!!
Good luck :D
Origineel gepost door Lady_B
Een ei op je kop kapot slaan en je haar ermee wassen, helpt echT!!
Good luck :D
kan je beter olijfolie gebruiken :)
Lady_moi
11-09-2003, 19:51
Een ei was toch tegen schilferkes? :confused:
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira
Een ei was toch tegen schilferkes? :confused:
Ook tegen haar uitval
Lady_moi
11-09-2003, 19:54
En helpt da echt? :confused:
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira
En helpt da echt? :confused:
Ik zou zeggen...try it!!
lovelymocro5
11-09-2003, 20:22
Origineel gepost door sweet_boy
je moet niet van shampoo verwisselen. (kies 1 en gebruik altijd die soort)
en je kunt speciale pillen slikken voor bepaalde tijd, die pillen stoppen haaruitval, en maken je haren weer gezond.
:zwaai:
NEEEEJ geen pillen slikken meid......die hebben bijwerkingen en kan heel slecht voor je zijn...
Ik ben namelijk kapster.... wat je het beste kan doen is ...een voedende shampoo gebruiken....veel fruit eten.....
geen gel of vet gebruiken....
maar belangerijk is veel fruit eten.....
kus ikram
lovelymocro5
11-09-2003, 20:25
nee geen ei........een ei gebruiken de meeste om haarverf uit je haar te verwijderen...... vraag aan je moeder of ze verschillende kruiden thuis heeft...er is een soort kruiden die je in marokko kan kopen ...het is heel goed voor je haar.....vraag het haar maar.......
Oem_Lena
11-09-2003, 20:33
Knoflook en olijfolie prakje van maken en op je hoofdhuid
smeren de hele nacht in laten en binnen twee weken heb je nieuw haar groei
Oem_Lena
11-09-2003, 20:37
Origineel gepost door prettyface
Een vriendin van mij had prachtig blonde krullen.. Toen ging ze een hoofddoek dragen en werd haar haar steeds dunner en dunner. Bij haar kwam dat waarschijnlijk doordat haar haar werd afgekneld en er geen zuurstof meer bij kwam!
Misschien is dat ook bij jou zo??
Dacht het niet.....Miljoenen vrouwen dragen hijaab
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.