Bekijk originele versie : Ja ja ...Ben weer actief
Hey mensen...wat fijn om jullie weer te zien
:D
Ik zat vaak bij die andere forum en aangezien het daar op dit moment droog is kom ik ff hier een kijkje nemen :D
:zwaai:
LELIJKERD
27-07-2002, 12:56
Yo je was gisteren LID VAN DE DAG
hoe voelde dat ?
welke andere forum?
Wat was daar zo saai aan?
Origineel gepost door LELIJKERD
Yo je was gisteren LID VAN DE DAG
hoe voelde dat ?
Hmmm.... Ik dacht al waarom reageerde gisteren mensen zo anders dan normaal :confused:
Maar het voelt wel lekker man...en jij? ben je al LID VAN DE DAG geweest of niet? :D
Origineel gepost door sarrah
welke andere forum?
Wat was daar zo saai aan?
Maroc.nl a zine djallie :Iluvu:
Origineel gepost door angel20
WELKOM HIER!!
nou ik zou zeggen leef je uit!!!!!! :D
Thnx a Sweety inoe ...Ik ga me zeker uitleven hiersjo...voor eventjes dan he :D ...Moet zo boodschappen doen :wat?!:
LELIJKERD
27-07-2002, 13:07
Origineel gepost door Asri
Hmmm.... Ik dacht al waarom reageerde gisteren mensen zo anders dan normaal :confused:
Maar het voelt wel lekker man...en jij? ben je al LID VAN DE DAG geweest of niet? :D
NEE NOG NIET MAN
MAAR DAT KOMT WAARSCHIJNLIJK DOORDAT IK ONZICHTBAAR BEN EN DUS STEEDS OFFLINE STA, IK GA MEZELF ZICHTBAAR MAKEN EN DAN ZIEN WE WEL WEER VERDER HE !
wel veel ijs kopen he!!!! :hihi:
tot later!! :)
Ja zekerrrrrrrrr...voor de komende-lekkere-weertje-dagen ...darna moeten we het hebben van de regen :huil:
SweetxBaby
27-07-2002, 13:34
als je dan toch ijsjes koopt koop dan magnums :D :D
ewa geniet ervan zolang het nog kan, dit is nl, dus ja niks aan te doen.
* angel20 zegt ik maak volgend jaar echt niet weer dezelfde fout. Hier blijven NO WAY!!!!!
Me 2....Maar hey Angel inoe ...Ik ga je weer zien ...
K moet gaan...en hey mensen ...Veel prikplezier :D
Origineel gepost door sweetbaby
als je dan toch ijsjes koopt koop dan magnums :D :D
Ik koop die bij Lidl (b-merk)...:D
SweetxBaby
27-07-2002, 13:37
Ik koop die bij Lidl (b-merk)...:D
:confused: :confused: ik ben soms een beetje traag van begrip...dus wil je je mischien verder verklaren.. :D
ik ben soms een beetje traag van begrip...dus wil je je mischien verder verklaren.. :D
Ken je Lidl niet????
Shame on you :D...Hahaha...Het is een Supermarkt...veel goedkoper dan Dirk vd Broek!!!!!
Ze hebben ook lekkere drinken...veel variaties..Zoals: Wortelsap met sinaasappelsap ....Mmmmm:D
SweetxBaby
27-07-2002, 13:43
Ken je Lidl niet????
Shame on you :D...Hahaha...Het is een Supermarkt...veel goedkoper dan Dirk vd Broek!!!!!
Ze hebben ook lekkere drinken...veel variaties..Zoals: Wortelsap met sinaasappelsap ....Mmmmm:D
nee ken ik niet....
ik doe mijn boodschappen altijd bij de bas vd heyden :D
nee ken ik niet....
ik doe mijn boodschappen altijd bij de bas vd heyden
Aha...Jij woont niet in Amsterdam he :idee:
Misschien is Bas vd Heyden wel een neef vn Dirk (alle mocro's werken daar ) Je voelt je alsof je in Maroc bent ...overal rwinaaaa hehehe
Maarre hey ...Ik zie op je locatie dat je over paar daagjes op vakantie gaat....Leuk :rolleyes:
Nou ik niet :( ...( paas me weer 1 van die kusjes :D )
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.