Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ja ja ...Ben weer actief

Pagina's : [1] 2

Asri
27-07-2002, 12:52

Hey mensen...wat fijn om jullie weer te zien :D Ik zat vaak bij die andere forum en aangezien het daar op dit moment droog is kom ik ff hier een kijkje nemen :D :zwaai:

LELIJKERD
27-07-2002, 12:56
Yo je was gisteren LID VAN DE DAG hoe voelde dat ?

sarrah
27-07-2002, 12:57
welke andere forum? Wat was daar zo saai aan?

Asri
27-07-2002, 13:02
Origineel gepost door LELIJKERD Yo je was gisteren LID VAN DE DAG hoe voelde dat ? Hmmm.... Ik dacht al waarom reageerde gisteren mensen zo anders dan normaal :confused: Maar het voelt wel lekker man...en jij? ben je al LID VAN DE DAG geweest of niet? :D

Asri
27-07-2002, 13:03

Origineel gepost door sarrah welke andere forum? Wat was daar zo saai aan? Maroc.nl a zine djallie :Iluvu: :zwaai:

Asri
27-07-2002, 13:04
Origineel gepost door angel20 WELKOM HIER!! nou ik zou zeggen leef je uit!!!!!! :D Thnx a Sweety inoe ...Ik ga me zeker uitleven hiersjo...voor eventjes dan he :D ...Moet zo boodschappen doen :wat?!:

LELIJKERD
27-07-2002, 13:07
Origineel gepost door Asri Hmmm.... Ik dacht al waarom reageerde gisteren mensen zo anders dan normaal :confused: Maar het voelt wel lekker man...en jij? ben je al LID VAN DE DAG geweest of niet? :D NEE NOG NIET MAN MAAR DAT KOMT WAARSCHIJNLIJK DOORDAT IK ONZICHTBAAR BEN EN DUS STEEDS OFFLINE STA, IK GA MEZELF ZICHTBAAR MAKEN EN DAN ZIEN WE WEL WEER VERDER HE !

Asri
27-07-2002, 13:08
Origineel gepost door angel20 wel veel ijs kopen he!!!! :hihi: tot later!! :) Ja zekerrrrrrrrr...voor de komende-lekkere-weertje-dagen ...darna moeten we het hebben van de regen :huil:

SweetxBaby
27-07-2002, 13:34
als je dan toch ijsjes koopt koop dan magnums :D :D

Asri
27-07-2002, 13:34
Origineel gepost door angel20 ewa geniet ervan zolang het nog kan, dit is nl, dus ja niks aan te doen. * angel20 zegt ik maak volgend jaar echt niet weer dezelfde fout. Hier blijven NO WAY!!!!! Me 2....Maar hey Angel inoe ...Ik ga je weer zien ... K moet gaan...en hey mensen ...Veel prikplezier :D :zwaai:

Asri
27-07-2002, 13:35
Origineel gepost door sweetbaby als je dan toch ijsjes koopt koop dan magnums :D :D Ik koop die bij Lidl (b-merk)...:D

SweetxBaby
27-07-2002, 13:37
Origineel gepost door Asri Ik koop die bij Lidl (b-merk)...:D :confused: :confused: ik ben soms een beetje traag van begrip...dus wil je je mischien verder verklaren.. :D

Asri
27-07-2002, 13:41
Origineel gepost door sweetbaby ik ben soms een beetje traag van begrip...dus wil je je mischien verder verklaren.. :D Ken je Lidl niet???? Shame on you :D...Hahaha...Het is een Supermarkt...veel goedkoper dan Dirk vd Broek!!!!! Ze hebben ook lekkere drinken...veel variaties..Zoals: Wortelsap met sinaasappelsap ....Mmmmm:D

SweetxBaby
27-07-2002, 13:43
Origineel gepost door Asri Ken je Lidl niet???? Shame on you :D...Hahaha...Het is een Supermarkt...veel goedkoper dan Dirk vd Broek!!!!! Ze hebben ook lekkere drinken...veel variaties..Zoals: Wortelsap met sinaasappelsap ....Mmmmm:D nee ken ik niet.... ik doe mijn boodschappen altijd bij de bas vd heyden :D

Asri
27-07-2002, 13:49

Origineel gepost door sweetbaby nee ken ik niet.... ik doe mijn boodschappen altijd bij de bas vd heyden Aha...Jij woont niet in Amsterdam he :idee: Misschien is Bas vd Heyden wel een neef vn Dirk (alle mocro's werken daar ) Je voelt je alsof je in Maroc bent ...overal rwinaaaa hehehe Maarre hey ...Ik zie op je locatie dat je over paar daagjes op vakantie gaat....Leuk :rolleyes: Nou ik niet :( ...( paas me weer 1 van die kusjes :D )

Pagina's : [1] 2