Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor the jackal

SweetxBaby
27-07-2002, 12:18

bijdeze wil ik mijn excusses aanbieden....voor die onaceptable woorden die ik naar je hoofd heb gegooid... het spijt me vergeef me ik kan het anders echt niet uiten laten we het hoofdstukk nu eens sluiten want jij bent zo ver van mij vandaan HET SPIJT ME ...HET SPIJT ME ZO... MAAK JIJ HET GOED VANAVOND:melig: en word ik nog vergeven meneertje...... :D

The_Jackal
27-07-2002, 12:32
Origineel gepost door sweetbaby bijdeze wil ik mijn excusses aanbieden....voor die onaceptable woorden die ik naar je hoofd heb gegooid... het spijt me vergeef me ik kan het anders echt niet uiten laten we het hoofdstukk nu eens sluiten want jij bent zo ver van mij vandaan HET SPIJT ME ...HET SPIJT ME ZO... MAAK JIJ HET GOED VANAVOND:melig: en word ik nog vergeven meneertje...... :D euh sweetbaby dat is echt niet nodig hoor ik vind het wel héél lief van jou, maar uiteindelijk is elke mens wel resisitent tegen kritiek en het is dankzij kritiek dat we ons best doen om ons zo goed mogelijk aan te passen aan de omgeving waardoor we dan beter met mekaar kunnen omgaan enne wat jouw excuses betreft, volledig aanvaard, maar enkel op voorwaarde dat je ook de mijne aanvaardt enne voor de rest wil ik ook wel gerust een nieuwe hoofdstuk beginnen, maar dan wel met een happy-begin en een happy-end :D p.s.: je naam verdient alle eer, je bent sweet :hoedaf:

Asri
27-07-2002, 12:45
Aaaaaaaaaaah....Ik hou van jullie mensen :Iluvu: :D

LELIJKERD
27-07-2002, 13:10
Origineel gepost door sweetbaby bijdeze wil ik mijn excusses aanbieden....voor die onaceptable woorden die ik naar je hoofd heb gegooid... het spijt me vergeef me ik kan het anders echt niet uiten laten we het hoofdstukk nu eens sluiten want jij bent zo ver van mij vandaan HET SPIJT ME ...HET SPIJT ME ZO... MAAK JIJ HET GOED VANAVOND:melig: en word ik nog vergeven meneertje...... :D WHAT THE F*CK ...... !!!!!! Jij hebt ergere woorden naar mijn hoofd gesmeten ! Wat ik meskien allemaal had moeten aanhoren van jouw kant ! En tegen mij heb je nooit je excuses aangeboden WAT IS DIT ? ik verdien nu je oprechte excuses SWEETBABY anders praat ik niet meer tegen ! bij deze ! :ego:

Asri
27-07-2002, 13:16

Hey Lelijkerd...jij ook wulla?? Ik kan me ook nog herinneren dat ze me negeerde toen ik naar haar zwaaide...dat vond ik echt te ver gaan ...ik stond voor schut man.... Hey Sweetbaby....Maak je naam waar en bied je excuses aan ons ... :zwaai: ( owee als je niet terug zwaait) :hammer::D

SweetxBaby
27-07-2002, 13:25
voor asri en lelijkerd..... bijdeze mijn excusses oke... :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

SweetxBaby
27-07-2002, 13:26
Origineel gepost door LELIJKERD WHAT THE F*CK ...... !!!!!! Jij hebt ergere woorden naar mijn hoofd gesmeten ! Wat ik meskien allemaal had moeten aanhoren van jouw kant ! En tegen mij heb je nooit je excuses aangeboden WAT IS DIT ? ik verdien nu je oprechte excuses SWEETBABY anders praat ik niet meer tegen ! bij deze ! :ego: he lelijkerd....jij moet effe gaan kijken bij die topic van jou..ik heb honger...dan zul je zelf zien hoeveel jij voor mij betekent..... :D wel gaan kijken he het is de moeite waard... :zwaai:

LELIJKERD
27-07-2002, 16:42
Origineel gepost door Asri Hey Lelijkerd...jij ook wulla?? Ik kan me ook nog herinneren dat ze me negeerde toen ik naar haar zwaaide...dat vond ik echt te ver gaan ...ik stond voor schut man.... Hey Sweetbaby....Maak je naam waar en bied je excuses aan ons ... :zwaai: ( owee als je niet terug zwaait) :hammer::D hahah ja bro, ik vang ook altijd die scotten, schandelijk man ! maar ze heeft bij deze haar excuses aangeboden !

LELIJKERD
27-07-2002, 16:43
Origineel gepost door sweetbaby he lelijkerd....jij moet effe gaan kijken bij die topic van jou..ik heb honger...dan zul je zelf zien hoeveel jij voor mij betekent..... :D wel gaan kijken he het is de moeite waard... :zwaai: SWEETY, ik ging, ik zag en ik overwon THANKS I love you to ! :Iluvu:

DangerousChick
27-07-2002, 17:03
:goedzo: MEID Goed dat je zelf toegeeft wanneer je wat zit. ECHT GOED , VEEL MEIDEN GEVEN HET NIET TOE WANNEER ZE FOUT ZITTEN MAAR JIJ GELUKKIG WEL :hoera: :bril:

SweetxBaby
27-07-2002, 17:33
Origineel gepost door DangerousChick :goedzo: MEID Goed dat je zelf toegeeft wanneer je wat zit. ECHT GOED , VEEL MEIDEN GEVEN HET NIET TOE WANNEER ZE FOUT ZITTEN MAAR JIJ GELUKKIG WEL :hoera: :bril: lief he van mij............... :zwaai: thanx

SweetxBaby
27-07-2002, 17:34
Origineel gepost door LELIJKERD SWEETY, ik ging, ik zag en ik overwon THANKS I love you to ! :Iluvu: AWILEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MIJN DAG KAN NIET MEER STUK.... LELIJKERD HOUD VAN MIJ.. maare euh wanneer gaan we trouwen..... ik heb het namelijk al aan mijn ouders verteld :rolleyes: