Bekijk originele versie : printer probleem
oumaimaaje
23-04-2007, 11:34
Hallo,
Ik wou vragen wie mij kan helpen met mijn printer.Ik heb de printer op de pc geinstalleerd,maar het probleem is als ik iets wil uitprinter het maar niet wil lukken.Ik krijg niet het resultaat die ik op het scherm heb staan ,maar de tekst ziet er heel raar uit gebroken woorden zeg maar.Ik word er helemaal :maf2: van hoop dat iemand mij zo snel mogelijk kan helpen.
Groetjes,
miss inkt probleem...:confused:
oumaimaaje
24-04-2007, 10:40
miss inkt probleem
Nee nieuwe inkt pas gekocht dus dat is het niet.Iemand anders?
WitteWijk
24-04-2007, 10:56
Hallo,
Ik wou vragen wie mij kan helpen met mijn printer.Ik heb de printer op de pc geinstalleerd,maar het probleem is als ik iets wil uitprinter het maar niet wil lukken.Ik krijg niet het resultaat die ik op het scherm heb staan ,maar de tekst ziet er heel raar uit gebroken woorden zeg maar.Ik word er helemaal :maf2: van hoop dat iemand mij zo snel mogelijk kan helpen.
Groetjes,
he,
probeer eens je koppen schoon te maken met de meegeleveverde programma.
Justme_1983
24-04-2007, 17:21
Hallo,
Groetjes,
Je moet hem uitlijnen, dit moet je elke keer doen als je een nieuwe inkt aansluit. Ga naar de opties van de printer in jou configuratie scherm, daar zal je ergens uitlijnen of onderhoud lezen.
oumaimaaje
25-04-2007, 11:52
Je moet hem uitlijnen, dit moet je elke keer doen als je een nieuwe inkt aansluit. Ga naar de opties van de printer in jou configuratie scherm, daar zal je ergens uitlijnen of onderhoud lezen
In iedergeval dankjewel voor je antwoordt.Ik kan het nergens vinden van dat uitlijnen of onderhoud(ben niet zo een expert wat betreft pc) Het grappige is als ik het de tekst op een dikette kopier en op de oude pc uitprint dan doet de printer het wel,maar het is zo lastig dat dubbel werk.
Hoop echt dat ik dit problem zo snel mogelijk kan oplossen
Justme_1983
25-04-2007, 16:32
Je moet hem uitlijnen, dit moet je elke keer doen als je een nieuwe inkt aansluit. Ga naar de opties van de printer in jou configuratie scherm, daar zal je ergens uitlijnen of onderhoud lezen
In iedergeval dankjewel voor je antwoordt.Ik kan het nergens vinden van dat uitlijnen of onderhoud(ben niet zo een expert wat betreft pc) Het grappige is als ik het de tekst op een dikette kopier en op de oude pc uitprint dan doet de printer het wel,maar het is zo lastig dat dubbel werk.
Hoop echt dat ik dit problem zo snel mogelijk kan oplossen
Wat voor printer heb je dan?
Justme_1983
25-04-2007, 16:39
Als het een HP printer is gaat het meestal als volgt:
Open de HP Director (deze vind je bij start => instellingen => printers en faxtoestellen => rechtermuisknop bij jou printer en klik op Settings).
Beweeg uw muiscursor over Afdrukinstellingen en klik dan op Printer werkset.
De Printer Werkset opent. Klik op het tabblad Toestelservices, klik vervolgens op Inktpatronen uitlijnen.
Klik in het volgende venster op Pagina afdrukken. Er wordt een uitlijningsblad voor inktpatronen afgedrukt.
Veel geluk ermee :goedzo:
oumaimaaje
26-04-2007, 11:27
hoi justme 1983.
Ik heb gedaan wat je opschreef,maar bij mij in het menu start komt alleen printers voor. Ik zie eerlijk gezegd geen printers en faxtoestellen staan dus alleen printers.
hoop dat je mij verder kan helpen.
Justme_1983
26-04-2007, 16:58
hoi justme 1983.
Ik heb gedaan wat je opschreef,maar bij mij in het menu start komt alleen printers voor. Ik zie eerlijk gezegd geen printers en faxtoestellen staan dus alleen printers.
hoop dat je mij verder kan helpen.
Het is bij printers dat je met je rechtermuisknop moet klikken, dan eigenschappen. Dan de stappen volgen zoals inmijn vorige reactie. Wat voor printer heb je ?
oumaimaaje
27-04-2007, 11:12
[I]Het is bij printers dat je met je rechtermuisknop moet klikken, dan eigenschappen. Dan de stappen volgen zoals inmijn vorige reactie. Wat voor printer heb je ?
ik heb een HP D 640 printer.ik heb wel bij eigenschappen gekeken,maar dit stukje kan ik niet erbij vinden
[I]Klik op het tabblad Toestelservices, klik vervolgens op Inktpatronen uitlijnen.
Als ik op bij eigenschappen kijk zie ik wel ander mogelijkheden ,maar niet die jij bedoeld (sorry dat het niet wil lukken).
Groetjes,
Justme_1983
27-04-2007, 15:55
Haal de inkt er eens uit en zet hem dan er terug in. Dan krijg je normaal de opdracht om uit te lijnen.
oumaimaaje
28-04-2007, 12:27
Haal de inkt er eens uit en zet hem dan er terug in. Dan krijg je normaal de opdracht om uit te lijnen.
Die opdracht krijg ik wel normaal uitgeprint maar andere teksten niet.
Justme_1983
29-04-2007, 06:54
Herinstalleer eens de software van deze printer.
oumaimaaje
29-04-2007, 11:25
Herinstalleer eens de software van deze printer.
zelfs dat heb ik al een paar keer gedaan,maar helaas.Probleem blijft probleem.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.