Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn Belgische marokkaanse meisjes liever dan Nederlandse marokkaanse meisjes?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Shahinez
11-09-2003, 18:08

Ik heb het vaker gehoord,dat wij belgische meisjes veel liever en zachter overkomen dan nederlandse meisjes ... klopt dat?Volgens mij is er wel een beetje waarheid in,wat ik persoonlijk wel heb opgemerkt is dat hollandse meisjes meestal arrogant zijn,terwijl dat wij dat minder hebben... we blijven kalm in alle omstandigheden ... Wie zegt dat ik gelijk/ongelijk heb? En mensen,niet te hard optreden,ik heb geen zin om ruzie te maken,wil het ook niet doen,maar ik vroeg het me maar af of er iets van waarheid was TOEDELOE

Sanela
11-09-2003, 18:11
er zijn nederlandse meiden die echt superlief zijn!!!! en er zijn nederlandse meiden dat echt krengen zijn!!! en er zijn belgische meiden die echt lief zijn!! en er zijn belgische meiden die krengen zijn!! :zwaai:

SAMMYGIRL
11-09-2003, 18:12
Ken de belgische marokkaanse meisjes niet....maar in nederland zijn het niet bepaald lieverdjes (niet allemaal :rolleyes: )

Shahinez
11-09-2003, 18:16
Okaj jij hebt gelijk Sanela,je hebt overal van die rotte appels ... maar toch,als ik met jongens van nl praat ofzo,zitten ze dan te zeggen van,wat een heerlijk accent en je bent zo lief enzow ... dus euhm ... en ze zeggen meestal ook dat nederlandse meisjes heel arrogant zijn en zeer luidruchtig,zahmak dat ze willen opvallen ... Dat van arrogantie,de meeste die ik ken zijn arrogant,maar jah,misschien ken ik gewoon de verkeerde en bestaan er goed nederlandse maskes

CLeOpaTrA01
11-09-2003, 18:18

Je merkt wel dat wanneer je in België rondloopt, veel vriendelijker wordt aangekeken wordt door de Marokkaanse meiden.. Hier wordt vaak met jaloerse blikken naar mekaar gesmeten..:jammer:.. Maarre..of dat in België gewoon allemaal spel is..:D..??

Lady_moi
11-09-2003, 18:21
Natuurlijk zijn wij liever :rolleyes:..bekijk die b!tches van utrecht es :jammer:

Shahinez
11-09-2003, 18:23
Origineel gepost door Tala_Youssef Hey wat leuk dat je deze topic hier behandelt meid. Ik vind het erg interessant om hierover van gedachte te wisselen. Mijn mening hierover: Natuurlijk is het zo dat de inrichting van een staat ook de minderheidsgroepen beinvloedt in haar instelling, karakter en persoonlijkheid. Dat zie je aan de verschillen tussen Franse, Belgische, Duitse , Nederlandse Marokkaanse meiden. Ik kom to the point meid. Wat mijn ervaring en beleving is dat Nederlands marokkaanse dames inderdaad arrogant en erg opstandig opgevoed worden door de omgeving en en welicht natuurlijk door de ouders. Als gevolg hiervan zijn vele Marokkaanse Nederlandse meiden er niet van bewust dat het innerlijke uiteindelijk de dienst uitmaakt voor een jongen. Mar. Ned. meiden zijn te gefocussed op uiterlijk en de buitenkant van een man. Zij zijn veel al vervreemd van de Marokkaanse cultuur. Zij kennen 2 kanten, buiten die van de nederlandse cultuur en thuis helemaal veramarokkaanst!!! Buiten doen ze heel erg afstandelijk,. Als je ze aanspreekt op straat lijkt het wel alsof er een monster op hen afkomt en als je met een meid via het internet afspreekt kun je ze zelf zedelijk betasten. Er is dus sprake van zo'n contrast. Echt erg hoor!! En dat integen stelling tot de Marokkaans Belgische meiden! Een plus punt voor de Marokkaanse Belgische meiden! Jij helemaal, Shanez!!!!! Hihihihihih ;) het is wel Shahinez maar is goed ... het doet me een plezier om jou te kunnen helpen minhier,als je wilt wil ik je assistente wel worden hoor ... ik reis graag ;) En dank je wel,dat door mij de belgische marokkaanse meisjes een pluspunt krijgen

douniaberkania
11-09-2003, 18:24
Origineel gepost door Sanela er zijn nederlandse meiden die echt superlief zijn!!!! en er zijn nederlandse meiden dat echt krengen zijn!!! en er zijn belgische meiden die echt lief zijn!! en er zijn belgische meiden die krengen zijn!! :zwaai: PRECIES, kayen ou kayen, je hebt overal lieve en arrogante mensen. Ik denk dat jullie belgen lief overkomen omdat jullie met een zachte 'g' praten en sommige mensen in Nl hard 'g' uitspreken maar dat zegt nog niks.....

CLeOpaTrA01
11-09-2003, 18:25
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira Natuurlijk zijn wij liever :rolleyes:..bekijk die b!tches van utrecht es :jammer: Euhmmmm...En 't ging erom dat jullie Marokkaanse (Belgische meiden) niet zo arrogant waren.. :rolleyes: ..?? :hihi:

Lady_moi
11-09-2003, 18:27
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Euhmmmm...En 't ging erom dat jullie Marokkaanse (Belgische meiden) niet zo arrogant waren.. :rolleyes: ..?? :hihi: Ik ben geen marokaan :rolleyes: ik ben opgegroeid met turke en ook mocros ma wij zijn liever en da mag gezegd worde :)

Lady_moi
11-09-2003, 18:28
Origineel gepost door Sanela :lol: Ey zede gij da in u ondertekening?

Shahinez
11-09-2003, 18:31
Zij is een algerijnse dus zij hoort er niet bij .. ik heb het over MAROKKAANSE Meisjes,niet arabische of van allochtone afkomst ... MAROKKAANSE

CLeOpaTrA01
11-09-2003, 18:31
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira Ik ben geen marokaan :rolleyes: ik ben opgegroeid met turke en ook mocros ma wij zijn liever en da mag gezegd worde :) Algerijns Belgische meid dan (volgens mij).. Anywayz...'T ging ook om de arrogantie... Die zou zogenaamd niet bestaan in België.. Maar kijk s aan..:idee:..We hebben 't levende bewijs..>..Rwina_O_Teksira..!! :p

Lady_moi
11-09-2003, 18:33
En half belg :D

Lady_moi
11-09-2003, 18:34

Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Algerijns Belgische meid dan (volgens mij).. Anywayz...'T ging ook om de arrogantie... Die zou zogenaamd niet bestaan in België.. Maar kijk s aan..:idee:..We hebben 't levende bewijs..>..Rwina_O_Teksira..!! :p BELGISCHE ===>MAROKAANSE<=== MASKES

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6