Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Damesssssssssss

Pagina's : [1] 2

nl-girl
27-07-2002, 09:34

Stel je voor je bent getrouwd..... Jullie wonen samen in een schattig huisje, maarruh...... WHAT ABOUT THE KITCHEN? Ik weet dat mijn moeder liever mijn vader niet achter het fornuis heeft, niet omdat ze zo 'ongeëmancipeerd' is (vreselijk woord) maar omdat ze hem niet vertrouwd met de pannen (hij kan echt niet koken) en zelf het fijn vindt om daar bezig te zijn...... Dussssssss, zeg het maar!

SweetxBaby
27-07-2002, 12:08
het leukste is om samen met je mannetje te gaan koken.. dat is pas lachen.........hahahhahahha blunders worden er vaak gemaakt door mannen in de keuken..hahahh :melig:

Angel_fatima
27-07-2002, 15:27
weetje in het algemeen kunnen mannen veel lekkerder koken dan de vrouwen(ook al is daarna wel een grote zooitje in de keuken). maar ze kunnen het zeker liefs fatima

The_Jackal
27-07-2002, 15:29
Origineel gepost door Angel_fatima weetje in het algemeen kunnen mannen veel lekkerder koken dan de vrouwen(ook al is daarna wel een grote zooitje in de keuken). maar ze kunnen het zeker liefs fatima daar geef ik je groot gelijk in ik heb wel eens nu en dan complimentjes gekregen mijn tweede naam? 'MrGoldenHands' :D

LELIJKERD
27-07-2002, 16:52

NOOOOOOOOO WAY dat ik daar kom ik ben nu al 2 weken met mijn broer alleen thuis omdat mijn ouders en zussen in marokko zitten, en de keuken vind ik een ramp, de afwas stapelt zich alleen maar op, verscheidene dames hebben zich aangeboden te komen helpen met de afwas maar op de een of andere manier hebben ze het lef niet te komen dus schrijven ze me een vaatwasmachine voor, maar ik moet mijn loon nog binnen krijgen en dat is pas over 2 weken, tegen die tijd is mijn Ma alweer in NL. HOE HOU IK HET DE KOMENDE 2 WEKEN VOL ??? mijn broers kookkunsten :chef: schrikken zelfs de ongedierte weg Nou ja, dan verhoger ik maar :jammer:

SweetxBaby
27-07-2002, 19:19
Origineel gepost door LELIJKERD NOOOOOOOOO WAY dat ik daar kom ik ben nu al 2 weken met mijn broer alleen thuis omdat mijn ouders en zussen in marokko zitten, en de keuken vind ik een ramp, de afwas stapelt zich alleen maar op, verscheidene dames hebben zich aangeboden te komen helpen met de afwas maar op de een of andere manier hebben ze het lef niet te komen dus schrijven ze me een vaatwasmachine voor, maar ik moet mijn loon nog binnen krijgen en dat is pas over 2 weken, tegen die tijd is mijn Ma alweer in NL. HOE HOU IK HET DE KOMENDE 2 WEKEN VOL ??? mijn broers kookkunsten :chef: schrikken zelfs de ongedierte weg Nou ja, dan verhoger ik maar :jammer: ik hoop niet dat je broer ook op jasmina zal komen kijken want als ie dit leest..ga je echt de wind van voren krijgen:melig:

berbertje00
03-11-2002, 21:51
Is dat alles wat je kan??

sahira
03-11-2002, 21:55
Origineel gepost door nl-girl Stel je voor je bent getrouwd..... Jullie wonen samen in een schattig huisje, maarruh...... WHAT ABOUT THE KITCHEN? Ik weet dat mijn moeder liever mijn vader niet achter het fornuis heeft, niet omdat ze zo 'ongeëmancipeerd' is (vreselijk woord) maar omdat ze hem niet vertrouwd met de pannen (hij kan echt niet koken) en zelf het fijn vindt om daar bezig te zijn...... Dussssssss, zeg het maar! hallo monstertje...geloof deze en je eigen moeder maar...de keuken is en blijft terrein van de vrouw, natuurlijk vind ik het niet erg als een man eens kookt, de afwas doet en een dweil over de vloer haalt af en toe..toch vind ik het prettig dat ik de baas ben.... :D ongeemancipeerd?? nee hoor, wat is er mis met een bewuste keuze die vrouwen nemen?? ik vind het juist onge-emancipeerd als je in keuken moet blijven van je man.... ;) Zeg monster...word tijd dat we weer een beppen...mail me eens...beslama..Sahira... :zwaai:

SweetRose
03-11-2002, 22:05
Ons terrein!!!! :D

Boyfriend
04-11-2002, 02:28
elaba :D "ons"

soumaya1
04-11-2002, 13:21
IK BEN GETROUWD GEWEEST, EN MOOI DAT HIJ OOK LEKKER GING KOKEN EN SCHOONMAKEN, IK WERKTE DESTIJDS NOG EN IK KWAM OOK PAS TEGEN 5 UUR THUIS, DUS ALS HIJ EERDER THUIS KWAM GING HIJ KOKEN EN ALS IK EERDER THUIS WAS IK!!

Chaimae
04-11-2002, 13:22
mijn pappa maakt de lekkerste marmita :D maar mijn ma staat dan ook in de keuken om alles achter zijn .... op te ruimen :D

manal18meknes
04-11-2002, 13:44
Ik ben opgegroeid met mijn moeder en vader die allebei koken mijn vader kan sommige gerechten beter dan mijn moeder maken. Maar mijn vader maakt helemaal geen zooitje in de keuken. Dus als ik inchallah ga trouwen wil ik dat hij ook in de keuken meehelpt en je hebt gelijk samen koken is gezelliger. Luv ya all

Cina
04-11-2002, 17:38
Gezellig samen koken en afwassen :)

tha_lady
04-11-2002, 17:41

Origineel gepost door LELIJKERD NOOOOOOOOO WAY dat ik daar kom ik ben nu al 2 weken met mijn broer alleen thuis omdat mijn ouders en zussen in marokko zitten, en de keuken vind ik een ramp, de afwas stapelt zich alleen maar op, verscheidene dames hebben zich aangeboden te komen helpen met de afwas maar op de een of andere manier hebben ze het lef niet te komen dus schrijven ze me een vaatwasmachine voor, maar ik moet mijn loon nog binnen krijgen en dat is pas over 2 weken, tegen die tijd is mijn Ma alweer in NL. HOE HOU IK HET DE KOMENDE 2 WEKEN VOL ??? mijn broers kookkunsten :chef: schrikken zelfs de ongedierte weg Nou ja, dan verhoger ik maar :jammer: hmmm zo zag de keuken er ook uit bij ons toen we uit marokko kwamen ook al hebben we een vaatwasser!!!! mijn 3 broers zijn gewoon lui het zijn ook nog eens moederskindjes!!! het is mar dat mijn ouders later kwamen dan mijn zu zusje en ik anders moetsen ze thuis komen is dat ...geval wat je en huis noemt het heeft een 1 hele week geduurt voor dat alles schoon was! ik was blij toen mijn moeder er weer was!!! mama i luv ya!!!!!!!!!!!!! laterZ :blauwkus:

Pagina's : [1] 2