Bekijk originele versie : ik wil dood ...
ik wil dood ....
wie denkt dat ook wel eens als je echt in de problemen ofzo zit ?
nee da heb ik nog nooit gehad ik ben meer bang van Allah dan van problemen
okee... ieder zijn mening , want mijn vriendin meskienaa heeft altijd problemen met haar vader want hij doet haar erge dingen aan ....
en ze zegt altijd was ik maar dood ..
Secret_Eyes
11-09-2003, 17:22
Origineel gepost door sali_17
okee... ieder zijn mening , want mijn vriendin meskienaa heeft altijd problemen met haar vader want hij doet haar erge dingen aan ....
Ik heb je een pm gestuurd maar ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb want ik dacht dat het over jou ging
maak neit uit hoor ik heb je een pm terug gestuurd ... :blauwkus:
oke kan best zijn maar er zijn ook andere oplossingen dan de dood
dood zal ze wel ooit gaan ik hoop alleen voor haar dat het op een andere manier zal zijn dan zelfmoord
ik had dat vroeger altijd:(
Origineel gepost door confucia
Je dood wensen is toch wat anders dan aan zelfmoord denken...Of zie ik dat verkeerd? Dus sommige reacties kloppen niet helemaal Soms voel je je nou eenmaal gewoon zo ongelukkig dat je het niet meer ziet zitten. Die periodes heb ik ook zat (gehad). Ik denk dat het belangrijk is om vooruit te kijken. Je weet nooit wat de toekomst brengt, dus kan het (de toekomst) ook heel positief zijn.
Als je heel vaak wat depressief - laten we het maar zo noemen - bent, dan kun je het best iemand zoeken om mee te praten als die er nog niet is.
Groetjes,
Confucia
ja kweet het ..
mijn vriendin heeft ook met mensen gepraat die ze kon vertouwen enzo mare toch nog bedankt voor je je reactie...
dIngEnsS
11-09-2003, 22:01
eey sali_17 heet jij hamida???
Lady_moi
13-09-2003, 11:18
Ik heb ook een vriendin waarvan haar vader hara rare dingen doet :( meskiena ze zegt mij da ook vaak da ze dood wilt..het enigste wat ge kunt doen is er veel mee praten en geduld hebbe want zulke mense hebbe da echt nodig als ze met zulke gedachten zitten
Lady_moi
13-09-2003, 11:27
Het gaat om haar vriendin eerst leze dan prate
Origineel gepost door DeTangaoui
Asalaam Oe3alajkoem,
Je mag alleen om de dood wensen, als je bang bent voor je geloof. i.a.w. dat je ongelovig wordt
geef maar aan je vriendin door dat ze geduld moet hebben. ALLAH (swt) zegt in De Edele Koran. ALLAH houdt van de geduldigen.
ma3aa salama
zal ik doen ... mare waarom doen mensen hun eigen kinderen pijn ...
Tsjalouta
13-09-2003, 18:58
Origineel gepost door Femme___FataLe_
Ik heb ook een vriendin waarvan haar vader hara rare dingen doet :( meskiena ze zegt mij da ook vaak da ze dood wilt..het enigste wat ge kunt doen is er veel mee praten en geduld hebbe want zulke mense hebbe da echt nodig als ze met zulke gedachten zitten
klootzak :jammer:
tfoe!
ja wollah waarom doen mensen zoo ...
Tsjalouta
13-09-2003, 19:28
ja wollah waarom doen mensen zoo ...
ziek in z´n verotte hoofd :kwaad:
hij weet echt niet wat hij z´n eigen dochter aandoet :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.