Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden en school?

Pagina's : [1] 2

Corleone
11-09-2003, 16:18

Wat ik me nu al een tijdje afvraag is waarom Marokkaanse meisjes nog op school zitten? Waarom al die moeite terwijl ze uiteindelijk toch achter het aanrecht belanden? :confused: Hopelijk weten jullie het antwoord dan kan ik eindelijk weer rustig slapen. :zwaai:

MeSmOeMaAtJe
11-09-2003, 16:19
hoe kom je daarbij? :confused:

mocro_souhaila
11-09-2003, 16:20
Nou omdat sommige van ONS niet achter het aanrecht zullen belanden...je kan het combineren...

Wael_Beni_Saidi
11-09-2003, 16:20
:hihi: emsoem:jammer: niet iedereen belandt achter de aanrecht!

Sanela
11-09-2003, 16:22

ik weet wel niet welk soort meiden jij kent hoor!! ik ga mijn leven niet door brengen achter een kookpot!! ik lekker al afgestudeerd en heb een goei job! nu ga ik me zelf nog een lieve man bezorgen die me laat werken en niet zaagt van dat ik men leven moet doorbrengen in de keuken! :ego: we leven wel in 2003 weetje :rolleyes:

Caza81
11-09-2003, 16:25
Origineel gepost door Corleone Wat ik me nu al een tijdje afvraag is waarom Marokkaanse meisjes nog op school zitten? Waarom al die moeite terwijl ze uiteindelijk toch achter het aanrecht belanden? :confused: Hopelijk weten jullie het antwoord dan kan ik eindelijk weer rustig slapen. :zwaai: omdat marokkaanse jongens slecht presteren op school en dat niet alleen :rolleyes: jongens belanden uiteindelijk achter een lopende band of thuis in de bijstand :zwaai:

Corleone
11-09-2003, 16:30
Origineel gepost door Sanela we leven wel in 2003 weetje :rolleyes: So :rolleyes:

T-ManiaC
11-09-2003, 16:32
Ik denk dat hij wel gelijk heeft. De meeste dames als ze getrouwd zijn en kinderen hebben zullen toch huisvrouw worden. In ieder geval eerder dan een man. Waarom toch de meeste meiden hun school afmaken is omdat je nooit weet hoe het leven zal lopen. Stel je komt er alleen voor te staan?? Hoe moet je jezelf dan onderhouden als je geen diploma op zak hebt? Independent women :wijs:

Corleone
11-09-2003, 16:37
Origineel gepost door Caza81 omdat marokkaanse jongens slecht presteren op school en dat niet alleen :rolleyes: jongens belanden uiteindelijk achter een lopende band of thuis in de bijstand :zwaai: De Marokkaanse jongens presteren tegenwoordig goed qua school uit onderzoek gebleken. Al zijn de jongens goed of slecht opgeleid ze hebben altijd nog de keuze om achter de lopende band of thuis in de bijstand te zitten. Maar de vrouwen al zijn ze goed of slecht opgeleid die belanden zoiezo achter het aanrecht :zwaai:

nefissa
11-09-2003, 16:45
Origineel gepost door Corleone Wat ik me nu al een tijdje afvraag is waarom Marokkaanse meisjes nog op school zitten? Waarom al die moeite terwijl ze uiteindelijk toch achter het aanrecht belanden? :confused: Hopelijk weten jullie het antwoord dan kan ik eindelijk weer rustig slapen. :zwaai: :rolleyes: Tijdsverdrijf

Corleone
11-09-2003, 16:49
Origineel gepost door nefissa :rolleyes: Tijdsverdrijf Als je op school zit ja :rolleyes:

Caza81
11-09-2003, 17:40
Origineel gepost door Corleone De Marokkaanse jongens presteren tegenwoordig goed qua school uit onderzoek gebleken. Al zijn de jongens goed of slecht opgeleid ze hebben altijd nog de keuze om achter de lopende band of thuis in de bijstand te zitten. Maar de vrouwen al zijn ze goed of slecht opgeleid die belanden zoiezo achter het aanrecht :zwaai: grote fantasie :rolleyes: je denkt ook nog dat je the godfather bent zegt mij genoeg :)

nefissa
11-09-2003, 17:48
Origineel gepost door Corleone Als je op school zit ja :rolleyes: :rolleyes: Daar ging het toch om?

douniaberkania
11-09-2003, 18:08
Origineel gepost door Corleone Wat ik me nu al een tijdje afvraag is waarom Marokkaanse meisjes nog op school zitten? Waarom al die moeite terwijl ze uiteindelijk toch achter het aanrecht belanden? :confused: Hopelijk weten jullie het antwoord dan kan ik eindelijk weer rustig slapen. :zwaai: Ik weet niet hoe het met jou vrouw later zit, maarre ik zit niet niks voor niks op school, anders zou ik niet zo hard werken om me diploma te behalen, ik wil onafhankelijk zijn, het is vervelend om steeds als getrouwde vrouw geld te vragen aan je man. En wat betreft het aanrecht, ik kom er natuurlijk weleens....maar een man mag er ook wel een keertje achter staan (als z'n vrouw ziek of zwanger is) :o

elmoemien
11-09-2003, 18:39

het aanrecht is niet echt manbestendig, dus vrouwtjes zorg dat jullie in ieder geval de basishandelingen van het koken de baas zijn:D

Pagina's : [1] 2