Bekijk originele versie : Ervaring: kleine borsten???
siemsiema
22-04-2007, 16:22
Salam oe 3leykoem iedereen,
Ik trouw binnenkort InshaAllah, nu had ik een vraag voor de getrouwde zusters onder ons. Ik heb namelijk een groot complex over de grootte van mijn borsten (zelfs geen volledige Acup). Zit er iemand in hetzelfde schuitje en kom je er ooit overheen? Heeft er iemand ooit iets ondernomen? ( pillen voor grotere borsten bv?)
Alleen serieuze reacties aub.
BarakAllahu fiekoum
tarifecht
22-04-2007, 16:32
Ik trouw binnenkort InshaAllah, nu had ik een vraag voor de getrouwde zusters onder ons. Ik heb namelijk een groot complex over de grootte van mijn borsten (zelfs geen volledige Acup). Zit er iemand in hetzelfde schuitje en kom je er ooit overheen? Heeft er iemand ooit iets ondernomen? ( pillen voor grotere borsten bv?)
BarakAllahu fiekoum
selam zuster , ik las net dat je las had van je kleine borsten:p
als je eenmaal getrouwd zijt en de pil neemt ;zal je last hebben van groten borsten dus maak je maar geen zorgen en geniet van je kleine borste:D
waselam:goedzo:
lientje18
22-04-2007, 17:08
pillen en ander flauwekul zijn onzin.
maar DE pil schijnt wel te helpen
en als je zwanger bent hihih krijg je grotere ..
good luck
siemsiema
22-04-2007, 17:54
zijn er ook mensen die er zelf ervaring mee hebben
BarakAllahu fiekoum
Komt wel goed, alles wat kan groeien, groeit. :hihi:
inderdaad je borsten zullen van zelf groter worden zodra je de pil begint te slikken dit vanwege bepaalde vrouwelijke hormonen die de pil bevat..
verder raadt ik je aan om zonder beha te slapen indien je met bh slaapt..
als je met bh slaapt hebben je borsten geen ruimte om te groeien,ze worden als het ware belemmerd..
slaap je zonder beha dan hebben je borsten alle ruimte om te groeien..
je merkt het resultaat al na een paar weken..
succes!
siemsiema
22-04-2007, 20:44
Shokran bezafff voor jullie reacties!!!
Shokran bezafff voor jullie reacties!!!
geen dank..:D
bentbled
22-04-2007, 20:57
ik zie eigenlijk genoeg getouwde vrouwen met kinderen zelf en met toch kleine borsten krimpen ze weer of zo
Pillen en ja ook de pil helpt maar voor een tijdje.
oumkhaltoum
22-04-2007, 21:41
BarakAllahu fiekoum
ik heb ook een cup a :traan1: maar het schijnt dat de pil wel werkt om grotere te krijgen dat vertelde me moeder mij:goedzo:
Waarom zou je grote borsten willen? Accepteer wat je hebt zuster, er is niets mis met kleinere (dit is wat de media ons wijs maakt) borsten.
Ten eerste, je hebt verschillende soorten pillen.
Namelijk, zware/lichte, voor bepaalde dingetjes etc. etc.
Ik neem zelf ook de pil (lichte pil) zodat ik regelmatig ongesteld wordt.
Maar in de lichte pillen zit héél weinig hormonen.
Dus ik merkte geen groot verschil behalve dat ik gewoon
aan het groeien ben.
Toen ik met de pil begon (2jr geleden ong.) had ik een cup 70A en nu heb ik een cup 75B.
Maar ik was toen ook 16 jaar en nu ben ik 18.
Als je een zwaardere pil gaat nemen moet je ervan uit gaan dat je ook dikker wordt op andere plekken.
Als je geluk hebt komt er nergens vet waar jij het NIET wilt hebben.
Ik kende ook een meisje vroeger van de middelbare school die de pil begon te nemen.
Ze ging van een normale A cup tot een "kleine" C cup.
En dat in niet eens 3 maanden!
Fatima_24
22-04-2007, 22:37
Ik heb nu cupmaat D straks met pil nog groter :maf2:
siemsiema
28-04-2007, 18:36
Bedankt voor jullie reacties allemaal!!:sjans:
Is er ook iemand die ervaring heeft met van die pillen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.