Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zalen in Rotterdam

zinne79
11-09-2003, 15:23

Hallo allemaal, Wie kan mij helpen aan adressen, telefoonnummers van feestzalen in Rotterdam, deze zaal moet wel 2 gescheiden zalen hebben, dus mannen en vrouwen apart! Tevens ben ik ook op zoek naar een goede catering en een fotografe. Hopelijk hoor ik gauw wat van jullie! Groetjessssss

Bent_Fes
11-09-2003, 21:07
Chinese boot (ocean paradise) is heel mooi, en heeft tevens 2 grote zalen....heb daar zelf een bruiloft bijgewoond.

Bent_Fes
11-09-2003, 21:11
Hier is hun website: http://www.oceanparadise.nl/

zinne79
27-09-2003, 22:48
Niemand ??? Kom op mensen, jullie gaan toch wel naar feesten in rotterdam..Liefst in Rotterdam Zuid maar elders is ook niet erg!!!Als ik maar een zaal heb. Groetjes

soennia83
27-09-2003, 22:54

salaam alaikom lieverd( it's me N uit B.......) nog steeds geen zaal gevonden??? InshAllah zul je die gauw vinden wasalaam groetjes

Bent_Fes
27-09-2003, 23:17
Origineel gepost door zinne79 Niemand ??? Kom op mensen, jullie gaan toch wel naar feesten in rotterdam..Liefst in Rotterdam Zuid maar elders is ook niet erg!!!Als ik maar een zaal heb. Groetjes Ohh ik ben dus niemand? Ik dacht dat ik een reactie had geplaatst... :rolleyes:

zinne79
02-10-2003, 16:15
Bent Fes..Sorry je bent wel degelijk iemand. Zo bedoelde ik et niet! :) De chinese boot is een mooie locatie, maar omdat ik al veel mensen ken die daar getrouwd zijn, ben ik op zoek naar wat anders! Veel marokkanen uit Rdam trouwen daarzo.. Het is en blijft moeilijk Naj, maar ik geet et zekers niet op! Groetjes Moi

Bent_Fes
02-10-2003, 20:31
Origineel gepost door zinne79 Bent Fes..Sorry je bent wel degelijk iemand. Zo bedoelde ik et niet! :) De chinese boot is een mooie locatie, maar omdat ik al veel mensen ken die daar getrouwd zijn, ben ik op zoek naar wat anders! Veel marokkanen uit Rdam trouwen daarzo.. Het is en blijft moeilijk Naj, maar ik geet et zekers niet op! Groetjes Moi Geeft niet..... ;) Weet niet hoeveel je kan uitgeven, maar je kan ook mooie zalen bij Engels (vlakbij CS) huren, dat is ook wel mooi.

Hanan_1982
04-10-2003, 17:42
Engels bij Centraal Station (kan denk ik niet apart) Ghandi bij Marconiplein (wel duur 4000 euro) Palece bij Zomerhofstraat (ongeveer 3000) Nog een maar kan niet op de naam komen. Groetjes, Hanan

gooja
04-10-2003, 18:20
Origineel gepost door Hanan_1982 Engels bij Centraal Station (kan denk ik niet apart) Ghandi bij Marconiplein (wel duur 4000 euro) Palece bij Zomerhofstraat (ongeveer 3000) Nog een maar kan niet op de naam komen. Groetjes, Hanan Heeeeeeeeeeeeeeeee gekkkkkkkkkkk..... Heb je er zin in Maandag...? Werken was vandaaaaaaag echt ToP :D

Hanan_1982
05-10-2003, 23:11
Origineel gepost door gooja Heeeeeeeeeeeeeeeee gekkkkkkkkkkk..... Heb je er zin in Maandag...? Werken was vandaaaaaaag echt ToP :D Hoi, Noemde je me nou gek. :( Ik was lekker vrij. :giechel: