Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes zijn roddeltantes!
Ze praten vanaf het moment dat ze wakker worden tot ze gaan slapen (sommigen roddelen zelfs in hun slaap)! Wordt die tong van jullie nou nooit moe! :confused:.
Jawhara23
11-09-2003, 14:24
nee hoor praat niet vanaf het moment dat ik wakker word. dat is te veel
uuuuuuh, NEE onze tong word niet moe:D
slimiatje
11-09-2003, 14:25
in onze slaap, zo erg is het nou ook weer niet :ego:
Hij is namelijk goed getraind, in de baarmoeder al
Tsjelzies
11-09-2003, 14:26
jah mijne is een keer zwaar gekneusd geweest en een keer heftig in de knoop :rolleyes:
Nou nou niet alleen marokkaanse vrouwen volgens mij alle vrouwen in het algemeen. Hahaha je hebt wel gelijk overdreven veel wordt er geroddeld :hihi:
nou mannen kunnen er ook wat van :rolleyes:
:lol: you got that right sis ;)....
Tsjelzies
11-09-2003, 14:31
Origineel gepost door temsamni
Geloof ik best! :rolleyes: :auw: geloof dit ook maar
:lol: snel op je teentjes getrapt yek :hihi: ????
Tsjelzies
11-09-2003, 14:36
nee hoor ik nie maar altijd die shit over meiden dit meiden dat ben ik een beetje zat alsof de hele maroc gemeenschap uit dezelfde bord eet
Origineel gepost door temsamni
Ze praten vanaf het moment dat ze wakker worden tot ze gaan slapen (sommigen roddelen zelfs in hun slaap)! Wordt die tong van jullie nou nooit moe! :confused:
HUh :confused:
Dus als je praat..roddel je per defenitie..je kan toch gewoon praten zonder over iemand te roddelen of zie ik dat verkeerd :watte?:
Tsjelzies
11-09-2003, 15:30
Origineel gepost door cheima
HUh :confused:
Dus als je praat..roddel je per defenitie..je kan toch gewoon praten zonder over iemand te roddelen of zie ik dat verkeerd :watte?: nee dat zie je goed :nerd:
Origineel gepost door Tsjelzies
nee dat zie je goed :nerd:
I can't remeber that I asked ya something... :)
Dus ga spelen..ah groothoofd... :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.