Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mooie tekst

amina23
22-04-2007, 00:06

wie weet er een mooiie tekst voor me om te graveren opp iets wat wel te maken heeft met mijn 4 jarige huwlijk. hoop dat jullie me kunnen helpen:goedzo:

Inerzaf
22-04-2007, 01:09
man lief jij hebt maar 1 schoen en krijgt nooit een zoen. Ik kan je stil laten zijn, het is geen schijn, ik hou je aan de lijn, ik hoop dat je overreden word door een trein. Zelfs sinterklaas is jou de baas, je dient alleen als lokaas, Papoeaas, Zuidindiaas, Javaas, iedereen haat je, sterf gay. Ik heb iemand anders, je enige vrienden zijn buitenlanders, je bent een van die bijstanders. Ik ben wat aan het zeggen, ik ga je klaarleggen, ik ga je zo omleggen, dus ga maar snel je familie vaarwelzeggen. :D Jou vrouwtje! :love:

Romainna
22-04-2007, 08:53
Liefde is eindeloos, puur en oprecht. liefde is warmte,liefde is echt. liefde is troost vinden,dicht bij elkaar. liefde is een huwelijk van 4 jaar !

Romainna
22-04-2007, 08:54
4 jaar getrouwd, lief en leed gedeeld, zo lang samen en toch nooit verveeld. :D

Romainna
22-04-2007, 09:10

Dichten kan ik niet, Dichterbij je kan ik niet, Dichters kunnen een Dichtkunst van ons leven maken, Dichtslaan van deuren, Dichtklappen van woorden, Dichtknijpen van gevoelens, Dichtbij elkaar, Dichtbij 4 jaar getrouwd! Twee sterke karakters, Twee mensen die samen door willen gaan, Twee mensen door dik en dun, Twee mensen die echt van elkaar houden!