Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je hebt een date!! En nu?

Pagina's : [1] 2

Cazeres
26-07-2002, 19:17

Ja mensen, ik vraag me dit al duizenden keren af, vriendinen die bij mij ankloppen. Heb een date, maar waar kunnen we naartoe en wat voor dingen kunnen we doen. Nou niet in koffer duiken dat is al een tip die ik kan meegeven. :D Maar je hebt dus een afspraakje voor allereerste keer, wat zou jij gaan doen? Jij hebt de hele dag. En je date ook. Ga je alleen wat drinken en dan ok het was leuk of hoe zit dat mensen? Graag uw reacties, ideeen. :zwaai:

fikriaatje
26-07-2002, 19:21
Ja , ik zou er wat mee gaan drinken en als het tegenvalt zorg je voor een goeie soms en maak je dat je weg komt,en valt het allemaal best mee en heb je het gezellig ken nog naar de bioscoop of zo!!!! Je kan ook gaan poolen dat is ook leuk op je eerste date,gewoon een beetje fun hebben vooral als je niet kan poolen!!!!

EsteeLauder01
26-07-2002, 19:22
Haha...je hebt blijkbaar onze Emshoom z'n topics: daten voor dummies, part I, II en waarschijnlijk III ook gemist? Misschien kan je ze nog opzoeken en de topics van onze vriend eens lezen. Bye bye

Cazeres
26-07-2002, 19:24
Origineel gepost door Estée Lauder Haha...je hebt blijkbaar onze Emshoom z'n topics: daten voor dummies, part I, II en waarschijnlijk III ook gemist? Misschien kan je ze nog opzoeken en de topics van onze vriend eens lezen. Bye bye Ja i guess so :D Puur interesse, Maar ik wel lezen, deze categorie?. :zwaai:

Cazeres
26-07-2002, 19:25

Inderdaad leuk idee frikaatje dat poolen.

VirtualAngel
26-07-2002, 19:25
Origineel gepost door fikriaatje Ja , ik zou er wat mee gaan drinken en als het tegenvalt zorg je voor een goeie soms en maak je dat je weg komt,en valt het allemaal best mee en heb je het gezellig ken nog naar de bioscoop of zo!!!! Je kan ook gaan poolen dat is ook leuk op je eerste date,gewoon een beetje fun hebben vooral als je niet kan poolen!!!! Jaaaa poolen is zoooo leuk als je het niet kan!! ballen vliegen in het rond! haha :giechel: je hebt echt wel lol dan hoor! :zwaai:

EsteeLauder01
26-07-2002, 19:33
Origineel gepost door Cazeres Ja i guess so :D Puur interesse, Maar ik wel lezen, deze categorie?. :zwaai: Yep...zijn laatste topic (the final step) hierover staat inderdaad onder deze categorie. ;)

Cazeres
26-07-2002, 19:35
Origineel gepost door Estée Lauder Yep...zijn laatste topic (the final step) hierover staat inderdaad onder deze categorie. ;) Ikke ga zo zoeken en lezen thanks :)

fikriaatje
26-07-2002, 19:39
Origineel gepost door VirtualAngel Jaaaa poolen is zoooo leuk als je het niet kan!! ballen vliegen in het rond! haha :giechel: je hebt echt wel lol dan hoor! :zwaai: Ja toch,ik ken het nou wel een beetje,maar in het begin was het echt lachen en je date maar vragen of hij het je zal uitleggen zodat ie tegen je aan komen leunen,je weet toch voor een beetje lichaamlijk contact :giechel:

khalisa
26-07-2002, 19:41
ga lekker naar de bios ofz dan ben je er wel zeker van dat je je pa of broers niet tegen komt :jeweetog: :melig:

fikriaatje
26-07-2002, 19:44
Origineel gepost door khalisa ga lekker naar de bios ofz dan ben je er wel zeker van dat je je pa of broers niet tegen komt :jeweetog: :melig: Die ken je overal tegen komen ,het kan best zijn dat je broer naast je in de bios zit!!!!

Cazeres
26-07-2002, 19:46
De bios jaak, en wat voor film?

fikriaatje
26-07-2002, 19:51
Je kan naar Spiderman,een hele mooie fim of naar unfaithfull,maar daar zitten wel sekssenes in ,ik weet niet of dat goed is voor je date,If you know what I mean!!!!

khalisa
26-07-2002, 19:53
Origineel gepost door Cazeres De bios jaak, en wat voor film? in ieder geval wel een lachfilm dan kan je meteen zien hoe die lacht :melig:

Cazeres
26-07-2002, 19:54

Origineel gepost door fikriaatje Je kan naar Spiderman,een hele mooie fim of naar unfaithfull,maar daar zitten wel sekssenes in ,ik weet niet of dat goed is voor je date,If you know what I mean!!!! Yeah i know what u mean. Maar waarom denken jullie nou gelijk dat ik een date heb? Maar toch bedantk voor reactie. :)

Pagina's : [1] 2