Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke creme moet ik nou gebruiken?

Tawayaresh
21-04-2007, 20:10

Meiden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik heb nogal een rode huid, gelukkig is het afgelopen maanden wat minder geworden (want ik eet geen pindakaas, mayonaise en chocola meer) en ik wil der nu echt vanaf. Wat ik al zei, het is minder.. maar wil 't gewoon helemaal weg hebben. Me huid is helemaal wel wat rood en het is een soort uitslag. Ik heb van alles geprobeerd, maar niks helpt. Dus hebben jullie een tip? Trouwens, ik gebruik altijd een verzorgingsmasker van Kruidvat en na drie dagen is het wel even lekker glas maar daarna is het weer 't zelfde. Dus alle tips en advies zijn welkom.

Tazia20
21-04-2007, 20:16
Meiden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik heb nogal een rode huid, gelukkig is het afgelopen maanden wat minder geworden (want ik eet geen pindakaas, mayonaise en chocola meer) en ik wil der nu echt vanaf. Wat ik al zei, het is minder.. maar wil 't gewoon helemaal weg hebben. Me huid is helemaal wel wat rood en het is een soort uitslag. Ik heb van alles geprobeerd, maar niks helpt. Dus hebben jullie een tip? Trouwens, ik gebruik altijd een verzorgingsmasker van Kruidvat en na drie dagen is het wel even lekker glas maar daarna is het weer 't zelfde. Dus alle tips en advies zijn welkom. oh wat vervelend voor je meid.. heb je ookal geprbobeerd om je gezicht te stomen?

Tawayaresh
21-04-2007, 20:19
Nee, dat nog niet! Ik ben wel van plan (als ik 't geld heb, Insha'Allah haha) om zo een apparaat te halen. Maar stel dat 't niet helpt? Dan koop ik het voor niks.

Tazia20
21-04-2007, 20:30
Nee, dat nog niet! Ik ben wel van plan (als ik 't geld heb, Insha'Allah haha) om zo een apparaat te halen. Maar stel dat 't niet helpt? Dan koop ik het voor niks. nee schat,je hoeft geen apparaat aan te schaffen om je gezicht te stomen.. het helpt inderdaad want die roodheid kan veroorzaakt worden door van die bloedvaatjes in je gezicht.. door je gezicht te stomen verwijderen de bloedvaatjes en gaan je porieen open.. je stoomt je gezicht door gekookt water in een emmer te doen en je hoofd erboven te hangen,doe wel een handdoek om je hoofd zodat al het stoom daar blijft hangen.. je gezicht gaat er van transpireren,bacterien verdwijnen en je porien gaan open.. doe dit tussen de 5 en 10 min.. spoel je gezicht vervolgens af met KOUD water..

Tazia20
21-04-2007, 20:44

oh ja probeer eens een paar keer in de week je gezicht met pure honing in te smeren.. honing is 't beste medicijn.. het staat zelfs in de koran.. honing trekt namelijk als het ware alle bacterien en gifstoffen uit de huid.. ze hebben geen overlevingskans.. honing heeft een zelf steriliserende werking,dit houdt in dat bacterien en schimmels worden gedood,waardoor ze niet kunnen overleven. het beste is om de honing in de koelkast te bewaren en vervolgens op je gezicht aan te brengen.. pas wel op dat het niet in je ogen terecht komt want dat prikt!! de honing mag indien nodig een beetje verdund worden met water..

Tawayaresh
21-04-2007, 20:49
Aaah meid, dankjewel ik ben je zo dankbaar. Hoelang moet ik die honing op me gezicht laten? PM me even en PM meteen even je emailadres.. is makkelijker.

Tazia20
21-04-2007, 20:50
Aaah meid, dankjewel ik ben je zo dankbaar. Hoelang moet ik die honing op me gezicht laten? PM me even en PM meteen even je emailadres.. is makkelijker. geen dank schat..is goed ik pm je..

Tawayaresh
21-04-2007, 20:51
Dankjewel lieverd! :)

Tazia20
21-04-2007, 20:53
Dankjewel lieverd! :) Graag gedaan hbiba :sjans: