Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hoe krijg ik dikker haar en MINDER haar uitval?

Pagina's : 1 [2] 3

Independence
22-04-2007, 11:20

Ik zou die kapperslaon aanklagen, als dat je kapsel is op jouw avatar :goedzo: :hihi:

Actie-voor-Marokko
22-04-2007, 17:55
Gewoon gezond eten,veel fruit/water eten/drinken Je haar laten luchten als je een hoofddoek draagt.. vermijdt stress...

Droevige_Meid
22-04-2007, 18:07
Gewoon gezond eten,veel fruit/water eten/drinken Je haar laten luchten als je een hoofddoek draagt.. vermijdt stress... Ik drink juist zelden water. Gezond eten ja ga ikwel doen :hihi: En me haren luchten doe ik ook. Maar ik doe altijd me haren HEEL strak en het knotje wat ik heb draai ik altijd heel strak rond als ik me hoofddoek opzet. ikweet niet of dat er wat mee te maken heeft...?

Aliyyah
22-04-2007, 18:08
ja mijn haar is ook dunner geworden man. Ik had vroeger echt dik haar.. en nu is het niets geworden.. ik wil ook wel tips

Droevige_Meid
22-04-2007, 18:11

ja mijn haar is ook dunner geworden man. Ik had vroeger echt dik haar.. en nu is het niets geworden.. ik wil ook wel tips De mijne ook en ik baal er echt van :(

Actie-voor-Marokko
22-04-2007, 18:15
waarom drink je geen water???

shehrezade
22-04-2007, 18:19
ik heb daar ook last van.... ik hoorde ook knoflook van een kapster knoflook fijnmalen en dan in je haren smeren of knoflook in 4 stukken snijden dan innemen met glas water. ik denk dat het ook mee te maken heeft met de weerverandering....

Actie-voor-Marokko
22-04-2007, 18:22
Oorzaken dun haar, haaruitval, kaalheid en haarverlies Gezond haar leeft circa 7 jaar en valt dan eerst uit. Het dagelijkse haarverlies van circa 50 haren wordt als normaal beschouwd. Normaliter zijn circa 85% van de haren in de groeifase en circa 15% in de uitvalfase. Bij onvoldoende voeding van de haarwortels wordt deze verhouding verstoord. Men krijgt dun haar en haaruitval wordt steeds meer. Deze verhouding kan alléén hersteld worden door voldoende voeding van de haarwortels. Als men geen maatregelen neemt dan versnelt zich het proces van haaruitval. Dit betekent dat steeds meer haren uitvallen en steeds minder nieuwe haren groeien. Men krijgt haarproblemen zoals dun haar en inhammen, of kale plekken beginnen op de kruin te verschijnen. Circa 30-35% van alle vrouwen en mannen heeft sterke haaruitval omdat hun haarwortels niet gezond zijn. Dit betekent niet dat ze kaal zijn, maar ze hebben heel dun haar dat tot sterke haaruitval leidt. Dit percentage neemt elk jaar toe. De belangrijkste oorzaak van haaruitval voor vrouwen en haaruitval voor mannen, en daardoor van kaalheid, is onvoldoende voeding van de haarwortels. Onder anderen zijn er volgende redenen voor: Stress op het werk of thuis · Erfelijkheid · Alopecia Androgenetica (mannelijke kaalheid) · Alopecia Areata (plekgewijze kaalheid) · DHT · Zwangerschap · Bijwerking van medicijnen · Verkeerde voeding, vaak met chemische toevoegingen · Tekort aan zon en frisse lucht Veel mensen menen dat haaruitval en kaalheid door het mannelijke hormoon testosteron veroorzaakt worden. In werkelijkheid is niet het hoge percentage Testosteron verantwoordelijk, maar een erfelijk bepaalde gevoeligheid van de haarwortels tegenover het hormoon. Deze gevoeligheid van de haarwortels kan erfelijke kaalheid zijn, of kan ook door de bovengeschreven oorzaken ontstaan. Gezond haar en snelle haargroei zijn alleen dan mogelijk wanneer de haarwortels en de hoofdhuid voldoende voeding krijgen. Onder slechte omstandigheden vallen haren uit zonder na te groeien. Roos schaadt de hoofdhuid en een agressief chemisch shampoo schaadt de hoofdhuid nog meer. Met als gevolg, nog meer dun haar, haaruitval en uiteindelijk kaalheid. Normaal dagelijks voedsel bevat voldoende vitaminen, mineralen en andere voedingstoffen voor de haarwortels om gezond haar te produceren en te behouden. Als het lichaam de nodige voedingsstoffen uit het dagelijkse voedsel niet opneemt, krijgen de haarwortels niet genoeg voedingstoffen. Omdat het lichaam ze niet uit het voedsel opneemt, zal het innemen van additionele vitaminen en mineralen ook niet helpen.

Actie-voor-Marokko
22-04-2007, 18:28
ik heb daar ook last van.... ik hoorde ook knoflook van een kapster knoflook fijnmalen en dan in je haren smeren of knoflook in 4 stukken snijden dan innemen met glas water. ik denk dat het ook mee te maken heeft met de weerverandering.... Lieve schat,kijk uit,want je huid kan soms niet tegen...kan allergische reactie veroorzaken..

marakech_girl
22-04-2007, 20:16
Naranj: sinaasappel HEt ruiken van de geur van sinaasappels versterkt het hart, en het drinken van een mithqal van de schil is nuttig bij het behandelen van schorpioensteken en bij steken van andere beesten. Het sap is nuttig voor infecties van de maag en verdrijift teken uit het haar. Het temperament van de schil, de pitten en het sapzijn hetzelfde als die van de sinaasappel zelf. Als de schil met olijfolie wordt gekookt, dan helpt het mengsel tegen schilferige benen en haaruitval Dit is van het boek: De geneeskunde van de profeet saws. Van Djaloed-dien 'Abdoer-Rahman as-soejoethi

lamiae_
22-04-2007, 20:19
henna pf ghassoul dat is een soort steentjes die je in water moet doen ... en later in je haar doen biologische cremespoeling dit word allleen in marokaanse zaken verkocht zoals al_amira in den haag boekhorststraat 120 ik hoop dat ik je genoeg heb geholpen gr lamiae

Droevige_Meid
22-04-2007, 20:46
waarom drink je geen water??? Omdat ik het niet drink, van kleins af aan al

Droevige_Meid
22-04-2007, 20:50

Naranj: sinaasappel HEt ruiken van de geur van sinaasappels versterkt het hart, en het drinken van een mithqal van de schil is nuttig bij het behandelen van schorpioensteken en bij steken van andere beesten. Het sap is nuttig voor infecties van de maag en verdrijift teken uit het haar. Het temperament van de schil, de pitten en het sapzijn hetzelfde als die van de sinaasappel zelf. Als de schil met olijfolie wordt gekookt, dan helpt het mengsel tegen schilferige benen en haaruitval Dit is van het boek: De geneeskunde van de profeet saws. Van Djaloed-dien 'Abdoer-Rahman as-soejoethi Dankjewel

marakech_girl
22-04-2007, 23:15
graag gedaan wat je ook kan doen dat zie ik vaak een marokko ook sommige kappers geven het als advies ik doe het ook vindt het heerlijk in plaats dat je haren van je voorhoofd naar achter kamt begin je dit keer bij de nek naar je voorhoofd met de hoofd voorover is goed voor de bloedtoevoer naar de haarwortels

Kwebbel_24
22-04-2007, 23:23
henna pf ghassoul dat is een soort steentjes die je in water moet doen ... en later in je haar doen biologische cremespoeling dit word allleen in marokaanse zaken verkocht zoals al_amira in den haag boekhorststraat 120 ik hoop dat ik je genoeg heb geholpen gr lamiae dit is echt goed spul... Ik zou dat knoflook met olijfolie absoluuut niet done hoe gezond het ook is.. het stinkt maanden in de wind.. had er zooooooo'n spijt van :maf2: gebruik AMLA haar oli.... is goed voor je.. vitamine B... tegenwoordig heb je PRIORIEN.. die zijn echt goed.. wel prijzig maar goed.. maar natuurlijke producten zijn natuurlijk altijd beter..

Pagina's : 1 [2] 3