Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Prive-bericht van een onbekende ontvangen, leuk?

Pagina's : [1] 2

Xperience
26-07-2002, 17:18

Wie vind het leuk om een prive bericht van een onbekende te ontvangen op deze site? Was daar een beetje benieuwd naar eerlijk gezegd.

respectvol
26-07-2002, 17:41
Ikke Niet erg vinden :D Groetjessss

LieveMeisje
26-07-2002, 17:43
ik vind het niet erggggg...... als een stomme mailtje ontvangen dan verdwijd ik hem gelijk en geef hem geen ANTW :D....... thalloww

Hindaatje
26-07-2002, 17:44
ik vind het ook niet erg,als die gene teminste niet lastig is... xxjez

VirtualAngel
26-07-2002, 17:47

ik vind het helemaaaaal niet erg om prive berichten te ontvangen!!!! ik ben nog maar een paar daagjes lid en de enige die me een prive bericht heeft gestuurd is mijn zusje. :verdriet: Xperience, bombardeer me maar met priveberichten, I do not mind!! not at all! groetjes VirtualAngel :zwaai:

Xperience
26-07-2002, 17:50
Origineel gepost door VirtualAngel ik vind het helemaaaaal niet erg om prive berichten te ontvangen!!!! ik ben nog maar een paar daagjes lid en de enige die me een prive bericht heeft gestuurd is mijn zusje. :verdriet: Xperience, bombardeer me maar met priveberichten, I do not mind!! not at all! groetjes VirtualAngel :zwaai: :stout:

VirtualAngel
26-07-2002, 17:55
Origineel gepost door Xperience :stout: :melig: :melig: :melig: alatieeefff! wat kan ik verwachten???

SweetxBaby
26-07-2002, 18:08
Origineel gepost door VirtualAngel :melig: :melig: :melig: alatieeefff! wat kan ik verwachten??? NIET VEEL SOEPS:melig:

SweetxBaby
26-07-2002, 18:09
trouwens ik vind het ook niet erg om prive berichten te ontvangen ...van leden die ik niet ken..... :zwaai:

LELIJKERD
26-07-2002, 18:13
ik vind het helemaal niet erg, maar een paar irriteren me wel mateloos met hun mailtjes MOET IK NAMEN NOEMEN ? er zitten een paar tussen die wel heel LIEF zijn, ik wacht altijd met smacht op hun mailtjes ! ;)

LieveMeisje
27-07-2002, 09:32
Origineel gepost door LELIJKERD ik vind het helemaal niet erg, maar een paar irriteren me wel mateloos met hun mailtjes MOET IK NAMEN NOEMEN ? er zitten een paar tussen die wel heel LIEF zijn, ik wacht altijd met smacht op hun mailtjes ! ;) goh wie is een paar irriteren, iwa ja graag een namen noemen :hihi: joh wie is een paar tussen die wel heel LIEF zijn, vertel wie o wie.... :haha: waajow wat ben ik een nieuwsgierig mens zeg ahahahahahah :D

nl-girl
27-07-2002, 09:50
Soms zijn die berichtjes leuk, maar sommigen zijn niet zo leuk en andere zijn gewoonweg dom en irritant. Eens kreeg ik een pb van iemand die helemaal niet aan mij gericht was. De ergste die ook ooit ontvangen heb ging ongeveer zo: Hé Nederlands meisje, Val je ook zo op hete Arabische mannen? Nou dan ben ik wel in voor jou.... Je kan me altijd bereiken door terug te melen, maar dit is mijn telefoonnummer....... Ik ben altijd in voor een spannende date.... Liefs en een zoen op je lieve mondje, enzo verder..... Ik heb heel erg gelachen, maar vervolgens deze passionele Arabier genegeerd...... Ach ja. NL-girl

LieveMeisje
27-07-2002, 09:52
Origineel gepost door nl-girl Soms zijn die berichtjes leuk, maar sommigen zijn niet zo leuk en andere zijn gewoonweg dom en irritant. Eens kreeg ik een pb van iemand die helemaal niet aan mij gericht was. De ergste die ook ooit ontvangen heb ging ongeveer zo: Hé Nederlands meisje, Val je ook zo op hete Arabische mannen? Nou dan ben ik wel in voor jou.... Je kan me altijd bereiken door terug te melen, maar dit is mijn telefoonnummer....... Ik ben altijd in voor een spannende date.... Liefs en een zoen op je lieve mondje, enzo verder..... Ik heb heel erg gelachen, maar vervolgens deze passionele Arabier genegeerd...... Ach ja. NL-girl soooo wat een triest arabierjongen/man.... echt zielig voor hem.... ik heb nog nooit zo`n mailtje als jouw... gelukkig maar :D

LieveMeisje
27-07-2002, 10:06
ooooooooooh myyyyyyy goooooooooooooood.... je hebt toch wel een mailtje gestuurd.... laat met me rust..... hahaahahahaha....

LieveMeisje
27-07-2002, 10:09

:haha: dagt ik al hoor ahahahahahah :D HEEEEEEEEEEEEEEEE SMURVEN, waar zijn jullie????????? SLAAP ZE NOG????? waajow MAROKANEN he :D

Pagina's : [1] 2