Bekijk originele versie : ik wil weer sporten!! maar waar??
alhoceima
11-09-2003, 11:16
Salaam Alaikoem zusters..
Kan iemand me helpen, ik wil graag weer aan sport doen, maar ergens waar alleen vrouwen komen, wie weet of er ergens in amsterdam iets word georganiseerd? ik sportte eerst in studio 21, maar dat vind ik niet meer passend voor een vrouw met hijab, dus help me please :(
alvast bedankt :)
Masalaam
Dag meid,
Ik heb een leuke aanbod voor je. Ik werk voor chebba, chebba is een meidenplaza, waar alleen marokkaanse meisje samen komen, natuurlijk zijn de andere meiden van een andere ras ook welkom, maar chebba is speciaal voor marokkaanse meiden gemaakt!
Chebba ligt op de sarphati straat in amsterdam(oost) bereikbaar met tram 10, tram9 en tram 14, uitstappen bij de halte mauritskade, het ismakkelijk te vinden. Ze zijn nu bezig een tramverbinding te maken dus binnekort kun je precies voor de deur uitstappen van chebba.
Je hebt ook een chebba in west bij de admiraal de ruiterweg ik ben eerlijk gezegd daar nog nooit geweest, dat is puur een chebba voor activiteiten etc...
Nu ff terugkomen op mijn aanbod je kan elke dag bij chebba trainen van 13.00 tot 19.00 uur dus je mag elke tijd binnenkomen. HEt kost maar 1euro per uur, en er zijn alleen maar meisjes daar ook met hijab je hoeft je dus niet druk te maken dat er mannen binnen komen, want er worden absoluut geen mannen binnen gelaten!
Ik zelf train daar ook, het komt mij echt goed uit,. Ik train elke maandag, dinsdag en woensdag van 18.00 uur tot 19.00 uur dan ben ik lekker klaar met mijn werk en kan ik me uit zweten.
Ik hoop dat je eruit kan komen, maar ik vind dit echt een ideaale plek en je kan rustig je muziek opzetten niemand die er wat op tegen heeft!
nog succes en misschien zie ik je daar inshallah, mocht je nog vragen hebben stuur mijn een pmtje
groetje kenza
alhoceima
11-09-2003, 12:02
Salaam Alaikoem zuster
bedankt voor je reactie, helemaal top dit was wat ik zocht!!
djazakAllahoegairan
masalaam
Lalamoslima
11-09-2003, 16:07
Salaam alaikum kenza,
Wordt er ook les gegeven? Zo ja watvoor les?
Alvast bedankt!!
Salaam zusters
Alhoceima, ik weet precies hoe je je voelt ...
Zeg, Kenza, weet jij of ze zoiets regelen (zoals "Chebba") in Belgiƫ?
e
Bij voorbaat dank!
Ma3assalama
*Misteek*
manalltje
11-09-2003, 18:19
salaam alaykoum ,
alhoceima die probleem heb ik nou ook , maar helaas draaien ze bij chebba muziek heb ik begrepen ,dat is het niet toegstaan in de islaam .maar ik heb gehoord dat ze in osdorp in de moskee geloof ik ,ook dat doen zonder muziek.
wa salaam alaykoum :zwaai:
power_flower
11-09-2003, 21:08
en weet iemand misschien waar je in in R'dam alleen voor vrouwen kan sporten? ik hoorde iets van Dar al ar Qam, dat die wwat organisren ofzo?
kan iemand mij helpen.
power_flower
14-09-2003, 16:10
Nobody???????????????????????????????????????????? ?????????????????
power_flower
16-09-2003, 08:12
okey discussie gesloten :(
:jammer:
voetbalster
16-09-2003, 08:54
hey ik wou nog ff zegen dat je als je wilt aerobics les kankrijgen bij orin2000 daar trainm ik zelf ok en het ligt bij allebe in de burt dat is ook alleen voor demeiden
als je wilt komen moet je het maar zeggen en dan laat ik je de tijden wle horen :zwaai:
alhoceima
16-09-2003, 11:32
Salaam meid, vertel is wat meer erover? maar weet je zeker dat de lessen niet door mannen worden gegeven en er ook geen mannen komen? als dit het geval is dan heb ik er wel zin in...nou hoop wat van je te horen..
Masalaam
Origineel gepost door alhoceima
Salaam Alaikoem zusters..
Kan iemand me helpen, ik wil graag weer aan sport doen, maar ergens waar alleen vrouwen komen, wie weet of er ergens in amsterdam iets word georganiseerd? ik sportte eerst in studio 21, maar dat vind ik niet meer passend voor een vrouw met hijab, dus help me please :(
alvast bedankt :)
Masalaam
Het zwembad in Amsterdam oost organiseert van alles speciaal voor (moslim) vrouwen. Maar ja dan moet je wel van zwemmen houden.....
alhoceima
16-09-2003, 11:43
ja zeker zuster, bedoel je het sportfondsenbad in oost, kun je me vertellen wanneer het is?
ja zeker zuster, bedoel je het sportfondsenbad in oost, kun je me vertellen wanneer het is?
Hmmmm Zuster?? (zie ook mijn profiel)
Nee dat weet ik niet, maar valt vast wel op te zoeken op internet.
Anders moet je even bellen
Zwembad Sportfondsenbad Oost
Fronemanstraat 3
1093KT Amsterdam
020-6650811
voetbalster
16-09-2003, 12:10
Salaam meid, vertel is wat meer erover? maar weet je zeker dat de lessen niet door mannen worden gegeven en er ook geen mannen komen? als dit het geval is dan heb ik er wel zin in...nou hoop wat van je te horen..
Masalaam
hey lieverd er komen echt alleen meisjes het is verboden voor mannen
en me buurmeisje geeft les dus het is voor meiden/vrouwen en door vrouwen/meiden
en als je van plan bent te komen moet je het zeggen het is echt vet leuk omdat je alleen met meiden zit!
als je dus zeker wilt komen stuur dan ff een pm?
beslamma
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.