Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom niet zonder HEM kunnen..

Pagina's : [1] 2

SaMiax
11-09-2003, 11:04

* Hij is de helft van jouw team * * Hij raakt je aan * * Hij troost je en steunt je * * Hij neemt ook je lelijke kanten * * Hij laat je relativeren * * Hij geeft je zelfvertrouwen * * Hij maakt kinderen met je * * Hij ruikt naar MAN * * Hij beschermt je * * Hij doet jouw rotklussen * waar zouden we toch zijn zonder de MANNEN :rolleyes:

chimenne
11-09-2003, 11:10
heel ver

Noa
11-09-2003, 11:15
Origineel gepost door chimenne heel ver Wallahila!

SaMiax
11-09-2003, 11:16
ehh dames... wat is VER voor jullie dan :D.. anna be3da kan niet leven zonder een mannetje aan me zijde :o

Noa
11-09-2003, 11:17

Origineel gepost door SaMiax ehh dames... wat is VER voor jullie dan :D.. anna be3da kan niet leven zonder een mannetje aan me zijde :o Zonder een vent aan mijn zij kom ik verder in het leven dan met. Noem eens een paar voordelen aan het hebben van een man?

GillDeLaTouret
11-09-2003, 11:17
Origineel gepost door SaMiax ehh dames... wat is VER voor jullie dan :D.. anna be3da kan niet leven zonder een mannetje aan me zijde :o ana zonder mijn vrouwtje aan mn zijde :o :Iluvu:

chimenne
11-09-2003, 11:19
nou ik kan prima zonder hoor

Shahinez
11-09-2003, 11:19
Hey dat is gewoon zo,zowel man als vrouw hebben iemand nodig aan hun zijde ... maar soms denk je wel van fak liever zonder dan met ... maar geef toe,er is nix mooiers dan een koppeltje die enorm veel vanm ekaar houd of niet :hihi:

chimenne
11-09-2003, 11:20
ja noem is eens een paar voordelen???

Bachelorette
11-09-2003, 11:20
ik ben 21 en heb wat ik nu bereikt heb alleen gedaan, maar ik moet wel toegeven dat ik iets mis :hihi:

SaMiax
11-09-2003, 11:21
Origineel gepost door Noa Zonder een vent aan mijn zij kom ik verder in het leven dan met. Noem eens een paar voordelen aan het hebben van een man? nou bijvoorbeeld: * Hij beschermt je * * Hij is de helft van jouw team * * Hij maakt kinderen met je * en vooral als je de ware bent tegengekomen dan weet je dat je egt niet zonder HEM kunt leven :)..

Noa
11-09-2003, 11:21
Origineel gepost door Shahinez Hey dat is gewoon zo,zowel man als vrouw hebben iemand nodig aan hun zijde ... maar soms denk je wel van fak liever zonder dan met ... maar geef toe,er is nix mooiers dan een koppeltje die enorm veel vanm ekaar houd of niet :hihi: Iemand aan mijn zij ik heb altijd nog mijn ouders en goede vriendinnen die voor mij door het vuur gaan...heb ik geen vent voor nodig.

chimenne
11-09-2003, 11:22
Origineel gepost door Shahinez Hey dat is gewoon zo,zowel man als vrouw hebben iemand nodig aan hun zijde ... maar soms denk je wel van fak liever zonder dan met ... maar geef toe,er is nix mooiers dan een koppeltje die enorm veel vanm ekaar houd of niet :hihi: nee dat is niet zo ik heb echt geen man nodig aan me zijde en ja het is prachtig om een verliefd koppeltje te zien, maar zou ze wel na vijf jaar weer willen zien of ze dan nog zoveel van elkaar houden :zwaai:

SaMiax
11-09-2003, 11:23
Origineel gepost door -MeXX- ana zonder mijn vrouwtje aan mn zijde :o :Iluvu: allah ye kemmel 3liekom belgir insha allah ;)

Noa
11-09-2003, 11:23

Hij beschermt je als het hem uitkomt, de helft van mijn team welke team?? Wie zegt dat ik kinderen wil?

Pagina's : [1] 2