Bekijk originele versie : Bandenpijn
Morrocan_Rose
20-04-2007, 23:37
Wie heeft hier last van gehad tijdens de zwangerschap?
Wanneer is het begonnen en wat heb je eraan gedaan?
Ik denk namelijk dat ik er last van heb...voelt als een zeurende, stekende pijn in mn onderbuik :rolleyes:
Tnx
Yasmina1
20-04-2007, 23:41
bandenpijn hoort er een beetje bij
je kindje groeit en daarmee je buik ook
als je buik echt erg hard is en straks aanvoelt isdat een seintje van je lichaam het rustiger aan te doen, neemdit dan ook serieus
maak je geenzorgen zolang je alles kunt blijven doen is er niets aande hand inshAllah
Morrocan_Rose
20-04-2007, 23:45
bandenpijn hoort er een beetje bij
je kindje groeit en daarmee je buik ook
als je buik echt erg hard is en straks aanvoelt isdat een seintje van je lichaam het rustiger aan te doen, neemdit dan ook serieus
maak je geenzorgen zolang je alles kunt blijven doen is er niets aande hand inshAllah
Dank je wel meid :)
Vandaag heb ik het voor het eerst gevoeld op het werk...maakt niet uit wat ik deed, zitten of opstaan. Leek net op menstruatiepijn :P
Ik heb namelijk gegoogeld en las dat bandenpijn ongeveer vanaf de 20ste week kan beginnen. Ik ben pas 12 weken vandaar mn vraagje.
Yasmina1
20-04-2007, 23:48
met 12 weken zul je vooral het groeien van de baarmoeder voelen, deze begint superklein en gaat langzaamaan naar formaat mandarijn, sinaasappel en uiteindelijk meloen zeg maar...ff rare vergelijking maar het is beetje laat voor mij.....ook dit is niet erg voor jou of je vrucht
Morrocan_Rose
20-04-2007, 23:51
met 12 weken zul je vooral het groeien van de baarmoeder voelen, deze begint superklein en gaat langzaamaan naar formaat mandarijn, sinaasappel en uiteindelijk meloen zeg maar...ff rare vergelijking maar het is beetje laat voor mij.....ook dit is niet erg voor jou of je vrucht
Mandarijn, sinaasappel, meloen...hahahahaha! Nee is juist een hele duidelijke vergelijking echt waar!! :goedzo:
Ja ik merk wel dat het al begint te groeien, kan mn normale broeken al niet meer aan. Heb gister mn eerste 'mama-broeken' gekocht. Dus nu is het een grote sinaasappel denk ik ;)
Heel erg bandenpijn en bekkenpijn gehad, op een gegeven moment kon ik niet meer normaal bewegen of slapen, heb het volgens mij gekregen toen ik ongeveer 5 maanden was, maar kan het me niet meer heringeren.
Ik heb alleen oefeningen gedaan maar het hielp voor geen meter.
suikerklontje
21-04-2007, 08:25
ik had ook al heel vroeg last van banden pijn maar dat komt omdat ik een tweeling heb, ben je al voor een termijn echo geweest wie weet heb je wel een tweeling??????????
komkommer
21-04-2007, 08:30
Ik had er ook al vroeg last van, maar op een gegeven moment werd het minder (na 3 maanden of zo) en nu sinds een week of zo is het weer een beetje begonnen.
Het hoort er bij hè.
Samira_C
21-04-2007, 08:37
Ik had er ook erg last van in de begin van me zwangerschap. De oorzaak daarvan is, dat je baarmoeder aan het vergroten is.
Meid maak je geen zorgen, geniet van je zwangerschap!
Samira_C
21-04-2007, 08:38
ik had ook al heel vroeg last van banden pijn maar dat komt omdat ik een tweeling heb, ben je al voor een termijn echo geweest wie weet heb je wel een tweeling??????????
Wat leuk zeg een tweeling:D
Weet je al het geslacht van de baby's?
suikerklontje
21-04-2007, 20:45
Wat leuk zeg een tweeling:D
Weet je al het geslacht van de baby's?
ja dat weet ik :D :D
ik en mijn man waren te niewschierig :maf2: :maf2:
maar de gezondheid van de baby's was onze eerste vraag,
en elhamdulilah gaat het goed met ze :goedzo:
Ja het hoort er inderdaad gewoon pijn.. het is een heel vervelende en zeurende pijn onderin je buik.. het lijkt net alsof je elk moment ongesteld kunt worden.. maar het gaat over hoor je kunt er verder niet zoveel aan doen.. neem een lekkere douche en masseer je buik met veel babyolie.. (heeeeeeeerlijk)
Gefeliciteerd met je zwangerschap:kus:
Morrocan_Rose
22-04-2007, 20:43
Ik ben inderdaad al voor een termijnecho geweest en het is geen tweeling. Hij/zij lag daar in zn/dr uppie te zwemmen :D
Morrocan_Rose
22-04-2007, 20:49
Ja het hoort er inderdaad gewoon pijn.. het is een heel vervelende en zeurende pijn onderin je buik.. het lijkt net alsof je elk moment ongesteld kunt worden.. maar het gaat over hoor je kunt er verder niet zoveel aan doen.. neem een lekkere douche en masseer je buik met veel babyolie.. (heeeeeeeerlijk)
Gefeliciteerd met je zwangerschap:kus:
Dank je wel meid :kus:
Precies die pijn die je beschrijft...ik hoop maar niet dat ik er mn hele zwangerschap last van zal hebben.
Met olie smeren ben ik vroeg begonnen, zogenaamd tegen de eventuele striemen (die ik toch wel krijg :D). Het ruikt en voelt inderdaad heeeerlijk :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.