Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuwe autoweg alhoceima

Pagina's : [1] 2

mokhtari
20-04-2007, 22:14

Er is een nieuwe weg die naar alhoceima gaat weet iemand tot welek plaats deze gaat dus waar deze weg begint........ik hoor van mensen dat je deze weg gewoon kan volgen als je uit de boot komt maar weet niet bij welke plaats deze weg begint.

Saiida___
20-04-2007, 22:22
Je hebt vast over die van Saidia naar Tanger. Hij nu al af vanaf Saidia tot elHoceima.

CosmoPoll
20-04-2007, 22:24
die weg gaat Tariq achamal heten. Weg van het noorden. vanaf Tanger langs de middenlandse zee kust tot en met ouijda. de stuk tussen nador en alhoceima is al af. de stuk tussen tanger en alhoceima moest dit jaar geleverd worden maar het heeft zeker 1 jaar vertraging opgelopen.

Saiida___
20-04-2007, 22:28
die weg gaat Tariq achamal heten. Weg van het noorden. vanaf Tanger langs de middenlandse zee kust tot en met ouijda. de stuk tussen nador en alhoceima is al af. de stuk tussen tanger en alhoceima moest dit jaar geleverd worden maar het heeft zeker 1 jaar vertraging opgelopen. Juist die bedoel ik :goedzo: Heb die weg in december gereden zag er goed uit t/m el Hoceima. Nu wachten tot Tetouan en verder:nijn:

mokhtari
20-04-2007, 22:35

Dus al ik met de boot naar nador ga dan kom ik op die weg, en van tanger naar alhociema is nog niet af....? dat is wel jammer

Saiida___
20-04-2007, 22:39
Dus al ik met de boot naar nador ga dan kom ik op die weg, en van tanger naar alhociema is nog niet af....? dat is wel jammer Niet gelijk vanuit de boot natuurlijk. Maar zo'n 20 á 25 km vanuit Bni Ansr:goedzo: Ja heel jammer, die andere weg sloopt je lichamelijk en je auto:jammer:

mokhtari
20-04-2007, 22:41
Niet gelijk vanuit de boot natuurlijk. Maar zo'n 20 á 25 km vanuit Bni Ansr:goedzo: Ja heel jammer, die andere weg sloopt je lichamelijk en je auto:jammer: Oh oke, Ja idd die weg vanuit sebta en tetouan richting alhoceima is echt slecht voor je auto. en is gevaarlijk emt die vrachtwagens daar wajoooo! :maf2:

Saiida___
20-04-2007, 22:46
Oh oke, Ja idd die weg vanuit sebta en tetouan richting alhoceima is echt slecht voor je auto. en is gevaarlijk emt die vrachtwagens daar wajoooo! :maf2: Tussen Hoceima en Tetouan is echt belachelijk slecht :jammer:

Siham0sS
21-04-2007, 13:27
ik heb gehoord dat er een weg is (of gaat komen) die van Nador, Hoceima, Saidia en Tanger gaat ofzo... ik zal even strak aan me vader vragen voor meer info;) xx

Saiida___
21-04-2007, 13:31
ik heb gehoord dat er een weg is (of gaat komen) die van Nador, Hoceima, Saidia en Tanger gaat ofzo... ik zal even strak aan me vader vragen voor meer info;) xx Ja is waar;) Van Saidia tot elhoceima is hij al helemaal af:D Nu van Elhoceima richting Jebha, Tetouan:banana: en dan Tanger. Heb die weg in december gereden echt top:nijn:

CosmoPoll
21-04-2007, 17:06
werd tijd eigenlijk... mensen hebben plannnen om op de mars te landen en wij hebben niet eens een auto weg. hoe bedoel je achterstand houden van je land.

AzinAtlasyBoy
21-04-2007, 17:12
Er is een nieuwe weg die naar alhoceima gaat weet iemand tot welek plaats deze gaat dus waar deze weg begint........ik hoor van mensen dat je deze weg gewoon kan volgen als je uit de boot komt maar weet niet bij welke plaats deze weg begint. Ik zag afgelopen week op 2M dat er ook een autosnelweg klaar is richting Marrakech. Beter!! :goedzo:

Saiida___
21-04-2007, 21:55
werd tijd eigenlijk... mensen hebben plannnen om op de mars te landen en wij hebben niet eens een auto weg. hoe bedoel je achterstand houden van je land. Wollahilá :jammer:

doody
25-04-2007, 21:30
de weg van nador naar alhoceima is helemaal klaar en in gebruik dus je kan die weg gebruiken en van tanger naar alhoceima is ook af en in gebruik het beste is gewoon boot nemen naar alhoceima dan ben je ervan af maar je kan elke weg nemen die je wil want ze zijn allemaal klaar en in gebruik en ik heb gehoord dat ze mooi en goed berijdbaar zijn

Medusa_
11-04-2011, 21:37

Is de weg van Tanger naar Hoceima inmiddels al af?

Pagina's : [1] 2