Bekijk originele versie : auto ongeval
Hallo, een week geleden hebben mijn man en kind een auto ongeval gehad gelukkig is het tot nu toe alles goed gekomen mijn kind lag daar half dood maar na een paar uur is hij bijgekomen in het ziekenhuis, de daders zijn gevlucht.
Alhamdullilah heb ik mijn man en kind terug.
Mijn vraag is weten jullie misschien wat onze rechten en plichten zijn.
Moeten we iets regelen met de verzekering voor een vergoeding of zo wie heeft hier enige verstand van jullie reacties zijn van harte welkom.
Alvast bedankt,
soeker
Moslima27
20-04-2007, 21:06
wa alhamdulilah is het goed afgelopen.
en neen meid ik kan je niet helpen maar er zijn vast wel andere meiden die er verstand van hebben.
nasima30
20-04-2007, 21:15
Hallo, een week geleden hebben mijn man en kind een auto ongeval gehad gelukkig is het tot nu toe alles goed gekomen mijn kind lag daar half dood maar na een paar uur is hij bijgekomen in het ziekenhuis, de daders zijn gevlucht.
Alhamdullilah heb ik mijn man en kind terug.
Mijn vraag is weten jullie misschien wat onze rechten en plichten zijn.
Moeten we iets regelen met de verzekering voor een vergoeding of zo wie heeft hier enige verstand van jullie reacties zijn van harte welkom.
Alvast bedankt,
soeker
Is politie er bij geweest? Zo ja, dan is er een procesverbaal gemaakt. Je kan dan ook slachtofferhulp krijgen en zij kunnen je precies vertellen hoe en wat.
hamkakbiera
20-04-2007, 22:31
rabbi hfedkoum, :wow:
dat moet ook een emotionele klap geweest zijn. Hamdoulah is er niets met jullie, hamdoulah!!!
Ik heb hetzelfde meegemaakt alleen mijn vader ( Allah ie rehmoe) was het slachtoffer. De dader is er vandoor gegaan en ze hebben er nooit wat tegen kunnen doen.
De tijden zijn nu tegenwoordig anders, ga naar de politie en doe aangifte. Geef ze duidelijke details van hoe en wat, jij hebt recht op een schadevergoeding. Want je man en kind zijn immers gewond geraakt. (Al Hamdoelillah zijn ze er nog en mankeren ze niks ergs!) Maar toch ze hebben misschien geen fysieke klachten maar mentaal zowiezo, ik bedoel maar de schrik zal er goed in zitten!! Laten we het maar niet hebben over de materiele schade.
Als je wil kan je naar het bureau voor rechtshulp gaan en daar zoeken ze voor je wat welke maatregelen je precies kunt treffen.
Maar ga zowiezo naar de politie en zorg ervoor dat je de daders te pakken krijgt!! Want ze komen er helaas te makkelijk van af.
Ghair Insa'Allah. Veel succes..
Allahoe akbar. Al7amdoulilah dat jullie niks mankeren.
De wereld wordt steeds rotter en rotter, en de mensheid ook. Hoe kan je iemand in godsnaam in zo'n situatie achterlaten en hem doodleuk peren?
Hetzelfde heb ik meegemaakt met een vriendin van mij. Zij is helaas het slachtoffer geworden Allahie ra7ma. Ik heb vanaf die dag er weinig tot nooit over gesproken omdat het me tot de dag van vandaag pijn doet.
Stap naar de politie. Die zullen op het gebied waar het ongeval plaats vond, kijken of er iemand geflitst is om mogelijke getuigen te traceren als je die al niet had. Tenminste zo was dat vroeger. Je hebt volgens mij recht op schade vergoeding mits het bewezen wordt dat het niet jullie fout was. Maar dat is al bewezen aangezien de daders em zijn gepeerd.
Wens jullie veel succes!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.