Bekijk originele versie : Wij hebben het recht om NIET te werken.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Vandaag in de Metro, Ebru Umar over de vrouwen in NL die burka dragen en niet willen werken. Deze vrouwen zouden door hun mannen onderdrukt worden om die burka te dragen in 40 graden zon. K ken geen enkele zuster in NL die onderdrukt wordt door haar man en hij haar zoiets verplicht. Ik haat dat mens. Waar bemoeit ze zich eigenlijk mee?
Zo ff erit.
Independence
20-04-2007, 20:40
Ik vind het altijd grappig om een burqa-wijffie in een auto te zien rijden:nerd:
Moslima27
20-04-2007, 20:45
die ebrugeval spoort niet.zehma ze wil net als hirsi aap doen.
Die Ebru moet haar grote mond houden, want alles wat er uit komt is gebaseerd op vooroordelen, leugens en zogenaamde feministische praat van een vrouw die het ZOGENAAMD gemaakt heeft.
Die stukken van haar beginnen altijd over iets (anders dan de Islaam) en dan lees ik het eind en 99 van de 100 keer kom ik dan Islaam of moslim(a) tegen.
Ebru :zwaai: ga andere 'slachtoffers' zoeken.
Ik vind het altijd grappig om een burqa-wijffie in een auto te zien rijden:nerd:
K weet niet of je moslim bent, als je dat wel bent dan kan je best respectvoller spreken tegen die burka-wijffies. :) Ps. In de auto mag je geen burka maar moet je een niqaab op, je ogen moeten te zien zijn.
Ow weet je wat ze nog meer zei: Je ziet ze tegenwoordig overal, in de praxis, ikea en supermarkten. Moeten die vrouwen dan niet winkelen of boodschappen doen? Een beetje vreemd. :moe:
die ebrugeval spoort niet.zehma ze wil net als hirsi aap doen.
Volgens mij is Ebru erger...Allaahu a'lam, ik las een keer een stukje in de krant over gemengd zwemmen en moslims, nou wat ze zei allemaal, echt niet normaal. Tja, en dat is dan vrijheid van meningsuiting. Als wij zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is dan is dat discriminatie. :moe:
kindly_mom
20-04-2007, 20:49
:rolleyes: zullke mensen laat ik altijd verder poepen, want meer dan poepen is het niet :)
Die Ebru moet haar grote mond houden, want alles wat er uit komt is gebaseerd op vooroordelen, leugens en zogenaamde feministische praat van een vrouw die het ZOGENAAMD gemaakt heeft.
Die stukken van haar beginnen altijd over iets (anders dan de Islaam) en dan lees ik het eind en 99 van de 100 keer kom ik dan Islaam of moslim(a) tegen.
Ebru :zwaai: ga andere 'slachtoffers' zoeken.
Haha, ze moest eens weten dat Moslims haar zien als een *&*^&%^ en Nederlanders denken 'Pff die Turk', zulke typjes sterven ervoor om erbij te horen maar tja niemand mot ze eigenlijk.
Ja, alsof er niets anders te bespreken valt behalve de islam en de onderdrukking van moslima's.
K voel me geen slachtoffer hoor, k voel me juist heel 'belangrijk' :hihi:
Independence
20-04-2007, 20:51
K weet niet of je moslim bent, als je dat wel bent dan kan je best respectvoller spreken tegen die burka-wijffies. :) Ps. In de auto mag je geen burka maar moet je een niqaab op, je ogen moeten te zien zijn.
Ow weet je wat ze nog meer zei: Je ziet ze tegenwoordig overal, in de praxis, ikea en supermarkten. Moeten die vrouwen dan niet winkelen of boodschappen doen? Een beetje vreemd. :moe:
Burqa, niqaab whatever!
Ik neem die dingen echt niet serieus, net zoals ik die Ebru niet serieus neem.
:rolleyes: zullke mensen laat ik altijd verder poepen, want meer dan poepen is het niet :)
:hihi:
They're scared shit we'll take over the place!
Echt, het is allemaal angst. Een moslima die héél goed voor zichzelf kan zorgen en daarnaast haar Dien hoog heeft staan is voor hun niet het ideale beeld. Dan kunnen ze zich niet meer over ons ontfermen.
K voel me geen slachtoffer hoor, k voel me juist heel 'belangrijk' :hihi:
Daarom staat het tussen aanhalingstekens :p, zo zien velen ons, maar dat zijn we natuurlijk niet.
Ja pcies, k haat t gewoon dat meerdere mensen het lezen.
Een mooie foto van haar:
http://static.flickr.com/45/133690612_07d5a4fc9f.jpg?v=0
K snap haar woede eigenlijk wel :maf: K zou ook kwaad zijn als ik hierop zou lijken.
Báh.
Moslima27
20-04-2007, 20:54
Burqa, niqaab whatever!
verklaar je nader.wat bedoel je ermee dat je die DINGEN niet serieus neemt:moe:
Burqa, niqaab whatever!
:moe:!
Welke dingen neem je niet serieus? :hihi:
Moslima27
20-04-2007, 20:55
Ja pcies, k haat t gewoon dat meerdere mensen het lezen.
Een mooie foto van haar:
http://static.flickr.com/45/133690612_07d5a4fc9f.jpg?v=0
K snap haar woede eigenlijk wel :maf: K zou ook kwaad zijn als ik hierop zou lijken.
Báh.
jeetje ik schrok me wild.wat een eng wijf:eek: kijk die uitgezakte ooleden dan:hihi:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.