Bekijk originele versie : Help mijn eitjes groeien niet
saloua1983
20-04-2007, 13:03
Salamou aleikoum lieve zusters,
Ik heb een probleem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben nu bijna 4 jaar bezig om zwanger te worden, maar nog steeds wallou. ik ben klaar met onderzoeken en mijn eitjes groeien niet maandelijks (zeggen ze) en mijn man heeft ook geen goed zaad. . Het is zeg maar traag. Nu ben ik voor de 3e maand aan clomid begonnen. Eerst 50 mg. maar geen eitjes aan het groeien, toen 100 mg en ook niks. EN nu heb ik deze maand 150 mg genomen. Van dag 3 tm 7 en vandaag moest ik naar de gynaecologe. Ik zit nu op dag 11. En ik had aan de linker eierstok een eitje van 4 mm en aan de rechter 1 van 9 mm. Ze zei dat het pas een eitje wordt genoemd als het 11 mm is. Maar ze zei ook dat ik nog vroeg in me cyclus zit dat ze dus alsnog kunnen groeien.
Wie heeft dit ook meegemaakt????? En is dit erg?? Volgens haar niet. Ze zegt dat het kan dat ik niet op clomid reageer. Me slijmvlies was wel mooi opgebouwd . En dat was positief. Het was 9 mm.
Verder heb ik wel eisprongen gehad voor die hormoonbehandelingen. Hebben hun ook gezien.
Ik heb maandelijks een cyclus van ongeveer 31 dagen. Mijn langste cyclus was 35 dagen.
Wie weet wat dit is, of heeft het ook meegemaakt?????
Inchallah wordt iedereen die het wenst snel moeder.
Een vriendin van mij heeft dit ook meegemaakt, ze had wel eitjes, maar ze ontwikkelden zich niet goed genoeg, bij haar vond er dus geen eisprong plaats, ze werd dus ook niet ongesteld.... ze is toen in het ziekenhuis ervoor behandeld.... en nu is ze bijna uitgerekend...
supertje
20-04-2007, 13:19
Jeetje, ik heb er geen ervaring mee..
Moge Allah je snel verblijden met een gezond kindje!Allahoema amien..
Safia:Hoe is het meid? Hoe is het met je twee kleintjes?:kus:
Safia:Hoe is het meid? Hoe is het met je twee kleintjes?:kus: Ik PM je ff.... (ff respect tonen voor deze topic :o )
supertje
20-04-2007, 13:29
Ik PM je ff.... (ff respect tonen voor deze topic :o )
:haha:..(nu voel ik me zo slecht dat ik dat niet heb gedaan :o )..sorry topic starter
saloua1983
20-04-2007, 13:32
mahliesj meiden. Dank jullie wel. En goed om te horen dat je vriendin zwanger is meid.
:haha:..(nu voel ik me zo slecht dat ik dat niet heb gedaan :o )..sorry topic starter
Nee joh... is vast niet erg, maar je kent mij... ik kan nooit zeggen het gaat goed Oe Safi... d'r komt bij mij altijd een heel verhaal erna...:hihi:
mahliesj meiden. Dank jullie wel. En goed om te horen dat je vriendin zwanger is meid. Inscha Allah zul je ook gauw Zwanger raken....
supertje
20-04-2007, 13:37
mahliesj meiden. Dank jullie wel. En goed om te horen dat je vriendin zwanger is meid.
Lieve saloua,
ik wilde nog even zeggen dat je nooit de kracht van Allah moet onderschatten..soebhanAllah zo vaak zie ik wondertjes om mij heen en vaak als je een dergelijke moeilijke periode door moet komen is het moeilijk om je koppie op te houden maar juist nu heb je Hem nodig. Onderschat vooral de kracht van doe3a niet..Moge Allah je sabr schenken en je gauw verblijden!Allahoema amien..
Doe wat je kunt wat sabaab betreft en vertrouw dan volledig op Allah!
:kus:
supertje
20-04-2007, 13:38
Nee joh... is vast niet erg, maar je kent mij... ik kan nooit zeggen het gaat goed Oe Safi... d'r komt bij mij altijd een heel verhaal erna...:hihi:
Dat wil ik ook niet horen..goed oe saffie, wat er na komt is meestal het interessanste:hihi: Je doet het dus goed:goedzo:
saloua1983
20-04-2007, 13:50
shokran lieve safia.
Je hebt helemaal gelijk supertje. Wat een prachtige woorden. Ja alles komt van allah swt. Ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig verloopt en dat je snel een gezond kindje in je armen mag houden.
supertje
20-04-2007, 13:55
shokran lieve safia.
Je hebt helemaal gelijk supertje. Wat een prachtige woorden. Ja alles komt van allah swt. Ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig verloopt en dat je snel een gezond kindje in je armen mag houden.
InshAllah, Rabie khaliek voor je woorden:kus:
Ik ken iemand die dit ook mee heeft gemaakt (ik weet niet of het precies hetzelfde is), maar er was wel iets met haar eitjes. Ze probeerde 9 maanden om zwanger te worden en ze werd maar niet zwanger. Ze is toen naar de huisarts gegaan en er bleek dat er wat met haar eitjes was. Ze heeft toen medicijnen gehad en nu is ze bevallen van haar kind.
Heb sbar en insha Allah zal Allah swt je verblijden met een gezond kind.
saloua1983
20-04-2007, 14:04
oh wat goed om te horen email. Mashallah. Ja ik denk dat ik me niet zo een zorgen hoef te maken. Want de dokter was ook niet ongerust. En ik word uit mezelf elke maand ongesteld.
nadia2007
20-04-2007, 14:07
Safia:Hoe is het meid? Hoe is het met je twee kleintjes?:kus:
:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.