Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gekleurde was!!!!!!!!!!!

teletubbie
20-04-2007, 10:07

Hallo dames! Met welke wasmiddel wassen jullie de gekleurde was, met name de kinderkleding. Ik gebruik de colorproducten, maar toch na 2 a 3 x wassen zie ik kleur verschil! Hoe behoud je de kleur van de was?

email
20-04-2007, 10:10
Je hebt van die doekjes van omino blanco, colour catcher, die kun je bij iedere supermarkt halen. Die doekjes leg je onder in de wasmachine en daar bovenop leg je de kleding. Die zorgen ervoor dat de kleuren niet afgeven en dat de kleuren mooi blijven. Echt een uitvinding, ideaal gewoon. Bij mij liepen die kleuren vaak door elkaar heen, heb ik nu geen last meer van. Misschien wat voor jou?

teletubbie
20-04-2007, 10:15
Je hebt van die doekjes van omino blanco, colour catcher, die kun je bij iedere supermarkt halen. Die doekjes leg je onder in de wasmachine en daar bovenop leg je de kleding. Die zorgen ervoor dat de kleuren niet afgeven en dat de kleuren mooi blijven. Echt een uitvinding, ideaal gewoon. Bij mij liepen die kleuren vaak door elkaar heen, heb ik nu geen last meer van. Misschien wat voor jou? bedankt voor je tip! En die staan gewoon bij de wasmiddelproducten?

Maroc_Meissie
20-04-2007, 10:23
Hallo dames! Met welke wasmiddel wassen jullie de gekleurde was, met name de kinderkleding. Ik gebruik de colorproducten, maar toch na 2 a 3 x wassen zie ik kleur verschil! Hoe behoud je de kleur van de was? Robijn en ben heel tevreden.

MOHABBATEIN
20-04-2007, 10:25

Ik gebruik robijn en colour Reus.

poppetje1984
20-04-2007, 10:47
De eerste keer als je gekleurde was draait, doe je wat azijn erbij, dat zorgt ervoor dat de kleuren mooi blijven.