Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Volle wenkbrauwen weer zijn in... touwtjes zijn uit..

Pagina's : [1] 2

DiamontMarocca
19-04-2007, 22:45

.... dus.... leg die pincet maar weer terug in jullie EHBO doos... en ga vanaf vandaag weer naturel door t leven... :banana: Ik zeg dit natuurlijk niet zomaar meiden... er zit een boodschapje achter dit verhaal... voor diegenen die het nog niet weten.... Epileren is haram... Succes met afkicken! :goedzo:

laatmijmetrust
19-04-2007, 22:46
ik haat als mensen zeggen het is haram dat weet iedereen inmiddels wel..maar ze stoppen toch niet

DiamontMarocca
19-04-2007, 22:49
ik haat als mensen zeggen het is haram dat weet iedereen inmiddels wel..maar ze stoppen toch niet Waarom haat je dat lieverd? Vind je t vervelend als mensen je de goede weg wijzen? :confused:

diamond_princes
19-04-2007, 22:51
ik had ze eerst heel dun! maar nu heb ik ze laten groeien.. ik vind het nu mooier.. heel soms haal ik heel klein beetje weg de bij haartjes maar niet veel..

Mevr0uwtje_
19-04-2007, 22:56

Ik wou m'n wenkbrauwen ook doen.. 2 jaar terug! Maar toen las ik die hele bekende hadith, alhamdoelilah.. En daarna las en hoorde ik ook van als je je wenkbrauwen epileert, dat je voor elk uitgetrokken haartje 40 jaar hel krijgt..:wow: Wa Allaho a3lem.. Ik begin dr never nooit aan!! En hoop dat de dames die dit wel doen er gauw mee zullen stoppen.. Khir inchallah.. Wa salaammm

laatmijmetrust
19-04-2007, 22:57
Waarom haat je dat lieverd? Vind je t vervelend als mensen je de goede weg wijzen? :confused: nee ik vind het vervelend als je zeggen dat het haram is, en dat ik dat al weet. ik weet dat het haram is dus dan hoef je het niet nog te zeggen. snap je:o

DiamontMarocca
19-04-2007, 23:04
nee ik vind het vervelend als je zeggen dat het haram is, en dat ik dat al weet. ik weet dat het haram is dus dan hoef je het niet nog te zeggen. snap je:o Als je je eraan irriteert klik je gewoon verder... niks aan de hand.. Er zijn genoeg meiden die het nog niet weten.. en zij moeten hier ook van op de hoogte worden gebracht. Snappie ;)

laatmijmetrust
19-04-2007, 23:07
geloof me iedereen weet het

Celebrity
19-04-2007, 23:17
geloof me iedereen weet het idd, en toch blijven we het doen:maf:

Naanaa
20-04-2007, 00:03
WEET IEMAND IETS OM JE WENKBRAUWEN SNELLER TE LATEN GROEIEN EN VOLLER ?!?!?! Hartstikke bedankt !

siham515
20-04-2007, 00:07
: WEET IEMAND IETS OM JE WENKBRAUWEN SNELLER TE LATEN GROEIEN EN VOLLER ?!?!?! Hartstikke bedankt ! verven lijkt meer voller:)

nana_
20-04-2007, 00:08
WEET IEMAND IETS OM JE WENKBRAUWEN SNELLER TE LATEN GROEIEN EN VOLLER ?!?!?! Hartstikke bedankt ! MSM helpt goed schijnt

nana_
20-04-2007, 00:09
: verven lijkt meer voller:) daar vallen ze juist van uit wat een rot tip:lekkerpuh xx mii

nana_
20-04-2007, 00:19
http://www.vitamins.nl/msm.htm

Naanaa
20-04-2007, 00:23

: verven lijkt meer voller:) Ik wilde ze ook verven want mijn wenkbrauwen zijn donkerder dan mijn haarkleur. Maar toen zei iemand tegen mij dat mijn gezicht dan helemaal weg zou vallen. Nja kweet 't ook niet allemaal :moe: . MSM helpt goed schijnt MSM ?!?!?!?!?!?!?! Wat is dat dan ?? Pilletjes ??

Pagina's : [1] 2