Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iemand nog advies

Pagina's : [1] 2

moi21
10-09-2003, 22:25

iemand nog advies???? (Bericht #) word gek van mn ex!t is na 3 jaar nu eindelijk over (we waren zelfs verloofd!)en nu 3 maanden uit, hij heeft een nieuwe vriendin maar hij blijft mij bellen en sms en dat ie nog om me geeft en zit dan op te scheppen over zn vriendin en dat al zn vrijheid hem wel bevalt(t is niet echt serieus geloof met haar) Maar tegelijkertijd word ik steeds door hem getest doordat hij me met zn meisje op msn laat praten enzovoorts ik reageer hier niet meer op en heb nu besloten helemaal geen contact meer met hem te hebben waardoor hij helemaal pissig is geworden en zich beledigd voelt. Nu belt hij me iedere dag op zonder iets te zeggen, en zn vrienden bellen me elke dag om te vragen of ik met hun uit wil, terwijl ik hem er naast hoor zitten. Ik weet niet meer hoe ik dit moet stoppen word er gek van, hij probeerd de hele tijd te testen hoe ver hij kan gaan en wacht tot ik hem weer boos op bel om kwaad te worden dat ze vrienden me bellen maar dat doe ik niet want dan laat ik me zelf kennen, dus negeer hem maar zn vrienden blijven mij lastig vallen, dat ze met me uit willen en dat hij van niks weet en dat mijn ex me mist enzo. Hebben jullie nog raad want duidelijk tegen hun zijn, ophangen alles heb ik geprobeerd, en niks helpt.

Bachelorette
10-09-2003, 22:26
verander je nummer misschien :confused: als het echt extreem wordt, moet je verhuizen :p

moi21
10-09-2003, 22:27
haha jah nummer is al 3 keer veranderd, en vind t niet waard om daar weer geld aan uit te geven, en verhuizen al helemaal niet haahha

nefissa
10-09-2003, 22:28
Koop een nieuwe simkaart.

rachidabella
10-09-2003, 22:40

doe het zelfde bij hem...

mgarba_4ever
10-09-2003, 22:46
Origineel gepost door rachidabella doe het zelfde bij hem... Ja toch.. vuur moet je met vuur bestrijden

zwiz
10-09-2003, 22:54
zet zijn nummer op internet..... ;)

moi21
10-09-2003, 23:11
Heb dat ook al geprobeerd om t zelfde te doen bij hem maar ja had ook geen effect blijft doorgaan, maar ja vind nog wel een maniertje, ook al wil ik me niet verlagen tot zijn niveau

zwiz
10-09-2003, 23:16
neem en vriend

moi21
10-09-2003, 23:45
Geloof niet dat ik daar zin in heb als je bijna met iemand getrouwd ben en ik ben niet t probleem dat is hij, maar hij heb m al gezegd dat ik een nieuwe vriend heb (om er zo vanaf te komen)maar dat geloofde hij niet eens: eigendunk, dus jaaaa zijn nog weinig opties

Shahinez
10-09-2003, 23:50
Laat een meisje op een gegeven moment naar hem bellen,en hem playen of geef de nummer van zijn huidige vriendin aan een paar jongen die jij kent ... je moet ook hard zijn meisje AIN'T NOBODY FAKING WITH ME

sherine
11-09-2003, 00:37
sla m dood :) ik zweer t als een jongen zo gek is kan je m beter van die pijn ontlasten ;) tzz, laat je nie gek maken door die kneus t is 3 jaar geleden... maak hem t leven zuur beter hoor...gaat ie je vanzelf haten geef ze nummer door aan iedereeeeeeeen,,,,,breek ze auto ze huis,,,zet een snee in ze gezicgt met een zakmes zodat hij nie meer naar buiten durft,,,,bevlieg m met traan gas en knuppel m effetjes zodat hij een hersenschudding heb..en vergee hij je wel wat laat je met je spelen,,bouw een nieuw leven op man,,,

diesel49
11-09-2003, 00:45
Origineel gepost door moi21 Geloof niet dat ik daar zin in heb als je bijna met iemand getrouwd ben en ik ben niet t probleem dat is hij, maar hij heb m al gezegd dat ik een nieuwe vriend heb (om er zo vanaf te komen)maar dat geloofde hij niet eens: eigendunk, dus jaaaa zijn nog weinig opties ALS JE ECHT HULP NODIG HEB WEET IK WEL IEMAND DIE JE PROBLEEM KAN OPLOSSEN GAAT JE WEL GELD KOSTEN................ MAAR PROBLEEM IS VOORGOED AFGELOPEN!http://hkmdb.com/hkmec/movie/photo/Killer+1989-21-b.jpg :D ;)

sherine
11-09-2003, 00:59
hij moettttttttt doooooooddddddd

moi21
11-09-2003, 14:15

hey sherine,is niet 3 jaar geleden, heb 3 jaar met hem gehad is pas 3 maanden uit. Maar mischien moet ik maar is naar je raad luisteren hoor,en ik heb geen moeite met mn leven oppakken is heb een prima leven zo en hem niet nodig maar hij kennelijk denkt er anders over. thanks voor je medeleven, hahahaha

Pagina's : [1] 2