Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Moet Jullie 1 Ding VERTELLEN

Pagina's : [1] 2 3 4

Naturelle
19-04-2007, 22:33

Ik moet jullie 1 ding vertellen: Wat Voelt Het Toch Lekker Om VERLIEFDDDDDDD Te ZIJN. :D :D Ik loop al bijna nu 2 weken rond met een big smile en vol adrenline en ik kan de hele wereld aan, en vergeet ook ff mijn zorgen. pffffffffff Heeeeerlijk gewoon! :hihi: Zo! Dit moest ik kwijt, of jullie het nou boeiend vinden of niet :maf2: Toedeloeeeeeeeee!

lelie76
19-04-2007, 22:38
Ik moet jullie 1 ding vertellen: Wat Voelt Het Toch Lekker Om VERLIEFDDDDDDD Te ZIJN. :D :D Ik loop al bijna nu 2 weken rond met een big smile en vol adrenline en ik kan de hele wereld aan, en vergeet ook ff mijn zorgen. pffffffffff Heeeeerlijk gewoon! :hihi: Zo! Dit moest ik kwijt, of jullie het nou boeiend vinden of niet :maf2: Toedeloeeeeeeeee! geniet er van meid het is ook een heerlijk gevoel :o

tafoenast
19-04-2007, 22:38
:rolleyes: Kom een keer met wat nieuws :o

Amatoellah
19-04-2007, 22:41
Ik moet jullie 1 ding vertellen: Wat Voelt Het Toch Lekker Om VERLIEFDDDDDDD Te ZIJN. :D :D Ik loop al bijna nu 2 weken rond met een big smile en vol adrenline en ik kan de hele wereld aan, en vergeet ook ff mijn zorgen. pffffffffff Heeeeerlijk gewoon! :hihi: Zo! Dit moest ik kwijt, of jullie het nou boeiend vinden of niet :maf2: Toedeloeeeeeeeee! :hihi: indd ik ken dat gevoel... geniet er maar van doe ik ook!!!:banana:

excesivo
19-04-2007, 22:43

heerlijk is dat.... soub7anAllah

Lady_Arif
ik loop er nu al 6 maanden mee rond,en sta op punt te trouwen.. dit gevoel overheeeeeeeeeeeeeeeerst alles gewoon..hahaha Ik doe alles alles alles met een big smile..hoewel ik voordien ook vaak lachte is dit alleen maar toegenomen..Yahééééééééééééééééé als ik hem zie vergeet ik soms te ademen,haha...als mijn telefoon overgaat breek ik bijna mijn voet,zo snel loop ik dan naar mijn tel. Als iemand over hem praat ga ik schaapjesachtig lachen en rondkijken..haha zuchttttttttttttttt wat hou ik toch van hem Naturelle geniet ervan ...jeoejeoeoeja

Naturelle
:rolleyes: Kom een keer met wat nieuws :o Lieve meid, omdat jij hier met geen nieuws komt, moet ik dus maar een topic gaan openen met mijn eigen nieuws. Topicverpesterrrrrrrrrrrrrr :moe: Nieuws is dat mijn handje werd gevraagd en dat ik verloofd ben en dat ik blij en gelukkig ben iedereen weet dat ik verloofd ben!!! Dat allemaal in deze paar weken. Ewa wat is jouw nieuws schatje? :maf2:

Naturelle
19-04-2007, 22:46
Dank jullie wel lieve meiden :banana: Voelt heerlijk, en zodra ik "ons" muziek hoor, dan kan je mij wegslepen hahaha I loveeeeee hem en ik zit de hele tijd hier met hem te bellen en smssen pffffff dat gevoel houdt nooit op a3ibaddalaah!

marocloubna
19-04-2007, 22:48
Ik moet jullie 1 ding vertellen: Wat Voelt Het Toch Lekker Om VERLIEFDDDDDDD Te ZIJN. :D :D Ik loop al bijna nu 2 weken rond met een big smile en vol adrenline en ik kan de hele wereld aan, en vergeet ook ff mijn zorgen. pffffffffff Heeeeerlijk gewoon! :hihi: Zo! Dit moest ik kwijt, of jullie het nou boeiend vinden of niet :maf2: Toedeloeeeeeeeee! Wat mis ik dat gevoel zeg!! :o :hihi:

Naturelle
19-04-2007, 22:49
ik loop er nu al 6 maanden mee rond,en sta op punt te trouwen.. dit gevoel overheeeeeeeeeeeeeeeerst alles gewoon..hahaha Ik doe alles alles alles met een big smile..hoewel ik voordien ook vaak lachte is dit alleen maar toegenomen..Yahééééééééééééééééé als ik hem zie vergeet ik soms te ademen,haha...als mijn telefoon overgaat breek ik bijna mijn voet,zo snel loop ik dan naar mijn tel. Als iemand over hem praat ga ik schaapjesachtig lachen en rondkijken..haha zuchttttttttttttttt wat hou ik toch van hem Naturelle geniet ervan ...jeoejeoeoeja Pffffffff moet ik het dus ook nog zo lang vol houden pfff 6 maanden oulalaaaaaa.... MAar wel leuk dat er ook nog iemand is die er zo overdenkt!! haha Is erg he, het enige nadeel ervan is dat hij 24 uur in mijn kop zit!! :moe: Word er moe van, maar voor de rest ben ik blijjjjjjj en hij ook haha wij zijn dan 2 gekken aaaaaaaahh :maf2:

tafoenast
19-04-2007, 22:52
Lieve meid, omdat jij hier met geen nieuws komt, moet ik dus maar een topic gaan openen met mijn eigen nieuws. Topicverpesterrrrrrrrrrrrrr :moe: Nieuws is dat mijn handje werd gevraagd en dat ik verloofd ben en dat ik blij en gelukkig ben iedereen weet dat ik verloofd ben!!! Dat allemaal in deze paar weken. Ewa wat is jouw nieuws schatje? :maf2: Geeeen zin om nieuwe topics te openen :moe: :lekkerpuh MAAAAAAr mabroukkk lieverdddd:D Vertel eens... Jij wanneer trouwen, wanneer plannen.. :banana: :banana:

Naturelle
19-04-2007, 22:56
Geeeen zin om nieuwe topics te openen :moe: :lekkerpuh MAAAAAAr mabroukkk lieverdddd:D Vertel eens... Jij wanneer trouwen, wanneer plannen.. :banana: :banana: Trouwennnnnnnnnn? Meid laat me effe genieten ik ben net verloofd hoor hahah echte marokkanen he, ben je niet getrouwd dan zeggen ze wanneer ga je trouwen ben je verloofd zeggen ze wanneer ga je trouwen ben je getrouwd wanneer kids heb je kind, wanneer de broertje of zusje en ga zo maar dooooooor :maf2: Haha nee maar meid trouwen, denk volgend jaar maar je weet het maar nooit met Marokkanen he hahaha inchallah. Ewa jij ook meid verloofd? allahyikemel bighier. wanneer trouwen meid :maf2:

2222
19-04-2007, 22:58
hou op ik ga zo huilen hahaha

tafoenast
19-04-2007, 22:59
Trouwennnnnnnnnn? Meid laat me effe genieten ik ben net verloofd hoor hahah echte marokkanen he, ben je niet getrouwd dan zeggen ze wanneer ga je trouwen ben je verloofd zeggen ze wanneer ga je trouwen ben je getrouwd wanneer kids heb je kind, wanneer de broertje of zusje en ga zo maar dooooooor :maf2: Haha nee maar meid trouwen, denk volgend jaar maar je weet het maar nooit met Marokkanen he hahaha inchallah. Ewa jij ook meid verloofd? allahyikemel bighier. wanneer trouwen meid :maf2: Alles op zijn tijd joh :D :D :D Maaaaar als het goed is ga ik van de zomer inschaAllah trouwen:D EN GENIET er nu lekker van meid!!!!!!!

Naturelle
19-04-2007, 23:01

hou op ik ga zo huilen hahaha Ik huil zo met je mee schatje, haha maar dan van blijdschap ik weet niet waarom jij wil gaan huilen hoor hahahaha nee joke :hihi: (zie je ze3ma vrolijk en de hele tijd lachen pfffffffff :hihi: ) Tafoenast, lieverd dank je wel meid en ik wens je een vette tijd in de zomer! en dat alles goed komt inchallahhhhh en niet zo stressen he die tijd hebben we al gehad toen ze ons kwamen vragen :maf2: Nee, maar GEFELICTEEEEEEEERD!:banana:

Pagina's : [1] 2 3 4