Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moet ik 't als ene compliment beschouwen?

borgerokko
19-04-2007, 20:41

Asalaamoe alaykoem. M'n vriendinnen zeggen wel eens: Gij hebt Chinees haar. :wat?!: [Ben wel blij met m'n haar Alhamdoellillah.] Maar Chinees haar? Compliment of eerder een belediging?:hihi:

borgerokko
19-04-2007, 20:43
Ow ja, "ene" moet "een" zijn. [Zie titel!]

EMOcore
19-04-2007, 20:47
Je moet echt blij zijn! Chinezen hebben echt mooi, zijdezacht haar. Chineze jongens zijn altijd zo mooooooi:stout:

borgerokko
19-04-2007, 20:52
Je moet echt blij zijn! Chinezen hebben echt mooi, zijdezacht haar. Chineze jongens zijn altijd zo mooooooi:stout: Oké, dan.:hihi: Jah, ik zie zelden Chinezen, dus geen idee wat voor haar zij hebben hé. :kweetnie: Chineze jongens dus...:hihi:

Berberita
20-04-2007, 13:50

Chinezen meiden hebben mooie gladde supperstyle haren. Ik zie zo weinig Chinezen met dood haar. Dus gezond, een compli dus:goedzo:

Meerne
20-04-2007, 13:52
Chineze jongens mooi? Oke, gelukkig verschillen smaken hé. :maf: Chineze vrouwen hebben over het algemeen heel mooi superstijl gitzwart haar, prachtig!

noonah
20-04-2007, 15:12
ligt eraanof jezelf van chinees haar houdt, ikzelf niet chineze hebben heel dun steil haar waar geen mooie slag in zit maar gewoon saai haar met van die punten ik hou meer van mooi dik haar waar je mooie slag inkunt maken en niet zo sprietige rechtop blijft staan ow van mooie krullen prachtig

Zarafat
20-04-2007, 15:47
Ik vind persoonlijk chinees haar ook niet mooi. Je kunt er vrijwel weinig mee doen.