Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iemand nog advies????

Pagina's : [1] 2

moi21
10-09-2003, 21:34

word gek van mn ex!t is na 3 jaar nu eindelijk over (we waren zelfs verloofd!)en nu 3 maanden uit, hij heeft een nieuwe vriendin maar hij blijft mij bellen en sms en dat ie nog om me geeft en zit dan op te scheppen over zn vriendin en dat al zn vrijheid hem wel bevalt(t is niet echt serieus geloof met haar) Maar tegelijkertijd word ik steeds door hem getest doordat hij me met zn meisje op msn laat praten enzovoorts ik reageer hier niet meer op en heb nu besloten helemaal geen contact meer met hem te hebben waardoor hij helemaal pissig is geworden en zich beledigd voelt. Nu belt hij me iedere dag op zonder iets te zeggen, en zn vrienden bellen me elke dag om te vragen of ik met hun uit wil, terwijl ik hem er naast hoor zitten. Ik weet niet meer hoe ik dit moet stoppen word er gek van, hij probeerd de hele tijd te testen hoe ver hij kan gaan en wacht tot ik hem weer boos op bel om kwaad te worden dat ze vrienden me bellen maar dat doe ik niet want dan laat ik me zelf kennen, dus negeer hem maar zn vrienden blijven mij lastig vallen, dat ze met me uit willen en dat hij van niks weet en dat mijn ex me mist enzo. Hebben jullie nog raad want duidelijk tegen hun zijn, ophangen alles heb ik geprobeerd, en niks helpt. :confused:

verzet
10-09-2003, 21:43
het feit dat die vrienden enkel bellen om je uit te nodigen wilt zeggen dat ze weinig zelfrespect hebben vermits zij nog niet eens vragen hoe jij je in deze situatie voelt, maar wel weten ze te zeggen dat hij je mist. Hem kun je beter vergeten vermits hij op en top de marokaanse kwaliteiten lijkt te hebben volgens je beschrijving. Zo iemand wordt een sterke belemmernis in je leven en zou best eens terug contact opnemen met de imam waar de groene tuinslang op zijn lichaam wordt gedrukt, is de imam er niet dan ben ik wel kandidaat om hem is aan te pakken , hij doet in ieder geval zijn afkomst eer aan.

moi21
10-09-2003, 21:51
hahaha bedoel je dat door zijn zogenaamde "eer"gevoelens? Kijk ik vind t heel erg dat hij mij niet wil laten zien dat hij nog om mij geeft maar t dan maar zo gaat doen om mij te testen en hopend op een reaktie, maar voor mij bewijst t alleen maar dat ie er nog mee bezig is. en wat bedoel je met de groene tuinslang?(mischien domme vraag?) En ja je hebt gelijk daarom is de relatie ook beeindigd dat hij een aardige belemernis kan worden. thanks voor je reaktie in ieder geval!

verzet
10-09-2003, 21:56
groene tuinslang of centuur of een zweep

moi21
10-09-2003, 22:03

aha op zon manier, nou nog even zo door gaan en ik laat die groene tuinslang zelf op hem los!

verzet
10-09-2003, 22:26
je begrijpt het toch, je moet je verzetten en desnoods gebruik je die tuinslang , stuur hem terug naar zijn afkomst het apen paradijs in . Nooit of ter nimmer krijg je zijn bruin besmeurd apenkop nog te zien en in de toekomst kies je maar voor ene die een woordenboek heeft vastgehad om het woord respect OP TE ZOEKEN en effectief naar te handelen. verzet

moi21
10-09-2003, 22:32
jaja begreep je je hebt gelijk, ben je zelf geen marokkaanse dat je zo fel reageert trouwens? maar thanks

chahidaatje
11-09-2003, 13:54
he moi21 Als ik jou was zal ik eerst naar de politie gaan, want als hij jou zo lastig valt... Of neem een andere nummer.... En anders zeg het tegen je ouders, of broers, ooms enz, misschien dat die er wat tegen kunnen doen???... Want meid zoiets had mijn vriendin ook gehad, precies het zelfde, ene ik wil je niet bang maken ofzo, maar mijn vriendin is nu dood... Omdat haar ex zijn vrienden met z'n allen haar gepakt hebben... Dus kijk alsjeblieft uit... SOUMIA MEID MISS YOU :verdriet:

Lady_B
11-09-2003, 14:16
Neem een nieuw nummer!! :D

moi21
11-09-2003, 14:22
chahidaatje, damn je laat mij schrikken, meen je dat echt???je vriendin werd door zn vrienden gebeld en zij wees ze af en toen hebben ze haar vermoord????? Wat erg om te horen , en sterkte ermee, zo ver zal ik t zeker niet laten komen...

chahidaatje
11-09-2003, 23:24
ja meid het is echt gebeurd, ze is verkracht door hun allemaal stuk voor stuk...... En het is niet om jou bang te maken, maar je hebt zulke kl..tz.kk.n erbij... Ik weet niet verder hoe jou ex is en of zijn vrienden, maar meid kijk alsjeblieft uit.... xxxxjes chahida

moi21
11-09-2003, 23:27
thanks voor je advies weet dat hij t nooit zover zal laten komen en zie hun er ook niet voor aan, is gewoon om mijn aand8 weer op hem te krijgen door me boos te maken,én uittezoeken of ik echt zou afspreken maar ja hou ze toch op afstand, thanks voor de waarschuwing, en jij veel sterkte ermee, zo errug voor je,xxxx

doc25
11-09-2003, 23:35
ik begreep geen re/et van wat verzet schreef (ik begrijp de woorden, maar waar ze naar toe wil is een raadsel) :D je kan hem 1 keer duidelijk waarschuwen dat je je familie of de politie erbij gaat halen. Als hij niet luistert dan haal je ook gewoon je familie erbij, want die weten dat hij je ex is (jullioe waren verloofd). Een familielid (hoeft niet perse je broer of vader, maar ook een oom of neef) belt hem en vraagt hem rustig waarom hij je lastig valt en je nummer aan anderen geeft, en of hij daarmee ophoudt en dat ook tegen zijn aap-vriendjes vertelt. Wil hij dan NOG niet luistern, dan moet hij maar voelen, en doe je gewoon aangifte bij de politie, die gaan hem ook eerst aanspreken op zijn gedrag. (aangifte lijkt een grote maatregel, maar het is ZIJN fout als hij niet wil luisteren. En lastig gevallen worden is ERG irritant ne vergalt je leven) pfffffffffffffff, ik ben klaar met mijn roman, nu nog een titel bedenken :D

moi21
12-09-2003, 15:30
Had ook even 15 min nodig om t te begrijpen , maar kwam er uit, en thanks voor je reaktie hoop echter niet dat t zover hoeft te komen allemaal met politie etc!

sali_17
12-09-2003, 19:00

neem een andere nummer

Pagina's : [1] 2