Bekijk originele versie : kijk uit voor kannibalen!!
praatjes
10-09-2003, 21:18
Er is een nieuw soort vrouw op de wereld die mannen eet. Geloof me anders niet maar ik meen het. :)
Shahinez
10-09-2003, 21:22
Ik wil bewijzen Praatjes,en ga nu neit zeggen dat ik dat ben,anders eet ik je ECHT op... kom op give me some proofs ;)
praatjes
10-09-2003, 21:23
Origineel gepost door Sanela
:schrik:
Jij laat duidelijk de verschijnselen zien van een kannibaal! Jij bent eentje die behekst is. Je kan er wat tegen doen :)
wahahahhahahaa :lol:
en heeeeeey nadyaaaaaaaaa youre a lifeeeeeeeeee:D
praatjes
10-09-2003, 21:25
Origineel gepost door Shahinez
Ik wil bewijzen Praatjes,en ga nu neit zeggen dat ik dat ben,anders eet ik je ECHT op... kom op give me some proofs ;)
Kannibalisme is ook ding van jou! Dat is eigenlijk de grootste reden waarom ik... :)
Shahinez
10-09-2003, 21:27
Origineel gepost door praatjes
Kannibalisme is ook ding van jou! Dat is eigenlijk de grootste reden waarom ik... :)
:p Azjie lehna en3adek :D
praatjes
10-09-2003, 21:29
Origineel gepost door nadyaa
Wat L*L je nou man, weer die leugens, ze bestaat pas, nope al jaren hier ben ik, :hihi:
Jij bent de kweek van al die vrouwen. jij bent de moeder van alle kannibale moeders. Jij bent het meest verschrikkelijke en het gruwelijkst. Ik kan niet denken om bij jou in de buurt te hangen :jeweetog:
Nadyaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
ik wil ooooooooook een foto van jou!!!!
plzplzplzplzzzzzzzzzzz
praatjes
10-09-2003, 21:33
Origineel gepost door Shahinez
:p Azjie lehna en3adek :D
haha :D :D
Ik ben nog jong, ik waag het niet om in de buurt van een kannibale te komen. Ik smaak ook niet goed, blijf uit mijn buurt vervelend..... :)
praatjes
10-09-2003, 21:36
Hola sanela Jaa de kannibaal is er, shahinez, ik stuur je wel een pic van mij de kannibaal :hihi: niet schrikken van mijn schoonheid he ;)
Stuur mijn ook maar een exemplaar op dan weet ik hoe een kannibale er uitziet. Zo kan ik er beter naar uitkijken en mezelf van beschermen. :)
ewaaaaaaa waar blijft die pic
praatjes
10-09-2003, 21:44
Jullie krijgen alleen een pic van mij, en ehh dont hate what you cant get :hihi: that is MOI the marokkaanse vrouwelijke, kannibaal!! er is er maar 1 waarom denk je dat ik Nadya met een Y heet :stout:
de naam Nadyaa betekent een mededeler. ik vind het niet passen bij een kannibale.
stuur het anders viaaaaaaa msn
plzzzzzzzzzzzzzz kan ni meeer wachte!!!
praatjes
10-09-2003, 21:48
Origineel gepost door Sanela
stuur het anders viaaaaaaa msn
plzzzzzzzzzzzzzz kan ni meeer wachte!!!
Jij hebt echt honger zeg.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.