Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bestaan vriendinnen echt niet meer?

Pagina's : [1] 2 3

Shahinez
10-09-2003, 20:57

Ik ben vandaag iets te weten gekomen over iemand waar ik het NOOIT van heb verwacht ... Een goede vriendin van mij is mij komen vertellen dat X dingens aan Hanan haar vriendin heeft verteld over mij ... wat ik aan X heb toevertrouwd ... ik heb haar altijd vertrouwd,zoveel jaren,wollah dat is juist wat ik erg vind ... dan is die Hanan op haar beurt verder gaan vertellen aan Nadia en Nadia is da dan gaan vertellen aan de zusje van mijn goede vriendin ... mohim rwina oe safi,ik geloof niet dat jullie kunnen volgen maar soit Waar ik ziek van word is,dat die X zich als een goede moslima voortdoet ... zahmak een hoofddoek aandoen,en niet roddelen voor mij enzow,en dan kom ik te wete dat zij aan Hanan vanalles gaat zeggen over mij????Wat ik weet van haar weet NIEMAND ... Mijn fout is dat ik heel snel mensen in vertrouwen neem,omdat ik ook wil dat ze dat gevoel ook bij mij hebben,maar zo te zien is niet iedereen even goed als ik ... Nu ga ik Sociaal-agogisch werk studeren en zit die X en Hanan met mij in de klas,tfoee wollah gewoon voor hun wil ik al niet meer naar die school gaan ... WAT MOET IK DOEN :(

Sanela
10-09-2003, 21:00
ik weet percies hoe je jou voelt !! heb het ook meegemaakt :huil: als ik je ooit met iets kan helpen stuur me gewoon een mailtje wat je kan doen is beter gewoon naar school blijven gaan en die meiden negeren! veel liefst sanela :zwaai:

MissRif
10-09-2003, 21:04
Been there, vrienden bestaan nie!!! Just ignore them.....dat is alles wat je kunt doen, doe ik ook :)

zozoke
10-09-2003, 21:04
Woelah Zo is het nu eenmaal echte vrienden bestaan niet meer asahabtie In iedergeval maakt u daar niet zo druk in... En je weet Allah weet het beste dus die X zal wel er voor gestraft worden en Nog iets Blijf naar die school gaan

MissRif
10-09-2003, 21:06

By the way......je gaat nie voor hen naar school, maar voor jezelf meid. Concentreer je op school, safi.

Tweetylove
10-09-2003, 21:11
ik zou dat zeker niet p*ikken wie denkt ze wel dat ze is?? laat haar maar praten want blijkbaar heeft ze niks beters te doen blijf maar bij ze uit de buurt want ze leveren alleen maar nog meer problemen op :(

Shahinez
10-09-2003, 21:13
Dat is wel,ik ga me heus niet laten opjagen door een stelletjes kinderachtige wijven ... ik blijf wel naar school gaan,maar dat blijft toch wel anders,ik ga moeten schijnheilig doen tegenover hen,en dat haat ik ... dan wil ik liever geen contact en gewoon hen negeren,dan met hen verder praten enzow en schijnheilig doen ... ajaaaaaaaw ik ben echt gestresseerd,ik zou zo hun ogen willen eraf krabben en sanela shokran zinna,is lief van je

sweet_karima
10-09-2003, 21:13
Echte vriendinnen bestaan wel !!! IK heb er eentje enne zij is echt een schat Fatima thx voor alles...

Shahinez
10-09-2003, 21:25
Ik zou toch maar oppassen Sweet_Karima ... maar je hebt gelijk,er zal er misschien 1tje of 2 zijn,maar toch,moet nu voortaan op mijn hoede blijven

sweet_karima
10-09-2003, 21:43
ik hoef helemaal nie op te passen voor haar... we zijn al dertien jaar hartsvriendinnen en zien of horen mekaar elke dag en nog NOOIT ruzie gehad...

praatjes
10-09-2003, 21:46
Echt zo een dames topic dit, ik ruik het gewoon. Ik zal niet lezen waar het allemaal over gaat want dat gaat mijn neus niet aan. :D

sweet_karima
10-09-2003, 21:47
wat kom je hier dan doen?

Marocca
10-09-2003, 22:09
Hey sweet...wat jij vertelt komt mij ook zo bekend voor wollah! Maar 1 ding kan ik je wel zeggen:Niet iedereen heeft de beste bedoelingen dus neem dan ook niemand snel in vertrouwen( ik weet ook van mezelf dat ik die fout soms maak)... Wat ik zo erg vindt is dan ook dat sommige meisjes zooooo "lief" kunnen zijn als ze tegen je praten ensow maar achter het gat(zoals ze zeggen) spreken ze alleen maar slechts...Dan durven ze het niet gewoon persoonlijk zeggen! vind ik echt eruuuug low!:jammer: Heb er laatst een meisje (zogenaamde vriendin :rolleyes: ) mee geconfronteerd...moest er echt ff uit... Maar jah...bestaan echte vrienden wel? Ze zijn zeldzaam denk ik... Nog veel geluk en je kan me ook steeds mailen or whateva :blauwkus: Wat betreft die school>>doe wat jou het beste lijkt! Maar laat je daarover niet beinvloeden door die wijven! :zwaai:

Shahinez
10-09-2003, 22:38
Hey marocca zinna,ik ga heus niet veranderen van school,en zoals jij eerder hebt gezegd,studeren doe ik voor mezelf,dus ik in stop mezelf dan int zak als ik hiermee stop ofzo ... maar gewoon .. ik ga naar school,doe gewoon men ding,en de rest kan ma stikke AIGT?

Chyhaan
10-09-2003, 22:41

Origineel gepost door Shahinez Hey marocca zinna,ik ga heus niet veranderen van school,en zoals jij eerder hebt gezegd,studeren doe ik voor mezelf,dus ik in stop mezelf dan int zak als ik hiermee stop ofzo ... maar gewoon .. ik ga naar school,doe gewoon men ding,en de rest kan ma stikke AIGT? Heel goed school moet je gewoon afmaken.... Ik heb er ook spijt van en wilde rechter worden en heb niet eens me MBO ben niet verder gekomen dan het laatste jaar (derde)...

Pagina's : [1] 2 3