Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ayammaaaa!!!!! Yammaaa-inoe!!!!! Abbaaa- inoe!!!

LZN
10-09-2003, 20:27

:Iluvu: Ik houd van mijn moeder :Iluvu: Alleen kan ik die niet tonen! Elke dag dat ik haar niet zie, lopen de tranen over mijn wangen van emoties :huil:. Ik houd van haar en geef om haar. Mijn moeder is de enige om wie ik kan huilen :huil: en mijn tranen stiekem laat vloeien over mijn wangen! Voor het laatst gisteren nog stiekem in de auto onder weg naar mijn werk liet ik mijn tranen vloeien over mijn wangen in de file op de A4 van Amsterdam naar Rotterdam! Ik heb dat vaker dan dat ik emotioneel wordt vanwege mijn vader! Allhamdoellillah leven mijn vader en moeder nog! En ze zijn nog gelukkiger met elkaar! Ik bid voor mijn moeder en vader!.

Zaio_Boy
10-09-2003, 20:30
Origineel gepost door Tala_Youssef :Iluvu: Ik houd van mijn moeder :Iluvu: Alleen kan ik die niet tonen! Elke dag dat ik haar niet zie, lopen de tranen over mijn wangen van emoties :huil:. Ik houd van haar en geef om haar. Mijn moeder is de enige om wie ik kan huilen :huil: en mijn tranen stiekem laat vloeien over mijn wangen! Voor het laatst gisteren nog stiekem in de auto onder weg naar mijn werk liet ik mijn tranen vloeien over mijn wangen in de file op de A4 van Amsterdam naar Rotterdam! Ik heb dat vaker dan dat ik emotioneel wordt vanwege mijn vader! Allhamdoellillah leven mijn vader en moeder nog! En ze zijn nog gelukkiger met elkaar! Ik bid voor mijn moeder en vader! I Koen Rir Elghir Insha Allah....

nefissa
10-09-2003, 20:34
Origineel gepost door Zaio_Boy I Koen Rir Elghir Insha Allah.... insha allah :)

yasminatje18
10-09-2003, 20:41
insallah jarabie voor jou ouders en voor alle moslims hun ouders insallah jarabie

Shahinez
10-09-2003, 20:51

Is wel zo,niemand zal ooit in de plaats van je ouders komen ... zelfs je vrouw niet ... vergeet niet dat jouw paradijs aan de voeten van je moeder ligt inchallah .... dus blijf goed zorgen voor haar en voor je vader,nu het nog kan.Want eens ze er niet mee zouden zijn,zou je dan spijt hebben van al hetgeen jij niet goeds hebt gedaan voor hen Shahinez